"ez meg 200 fokon hegeszt" Sőt B+ Ez meg tud hegeszteni, mert minősítése van belőle! Neked meg nincs . Még helyesírni is.. Egy 80 köbcentis kis szrról volt szó! Olyan palávert csináltok mintha egy 160 lóerős versenygépről lenne szó?!
Kevés a kuncsaft? Eeelhiszem.
Sziasztok
olyan kérdésem lenne hogy mi a hivatalos neve annak a szerkezetnek amivel a váltót és a féket is hátrébb tudod hozni esetleg hol tudok ilyet beszerezni? előre is köszi
ez van egy lehetőség van előleg előre, fizetés nélkül ki nem visz semmit az udvarról mert haver meg már volt 10 szer de azért 11 jére átbasz és jaj hozom holnap aztán nem látod többet meg a másik csináld csináld megveszed az alkatrészt aztán itt pakolgatom hónapokig mert nem jön érte
Nem volt szó fél milliméteres krómozásról, azt írta a kolléga, hogy "körömmel érezhető"
(mellesleg, meg lehet, szokták is, több rétegben)
(megint mellesleg kiRner, már ha a pontozóról van szó:)
Az ilyen 3.000,- Ft-os ügyfelek pedig megérdemlik hogy fordítva legyen betéve a fékpofa, meg hogy szög legyen a sasszeg helyén. Az ilyeneknek azt kívánom hogy minden km-en egyszer álljon meg alattuk a tákolt szarjuk....
amit én csináltam egy kymco 50 es lényegében honda dio koppintás a főtengó bele már 6000 ér van ott lejjeb amit kérdeztek egy malaguti 100 as a főtengely abba lényegesen drágább és néztem nincs az italmondónál én írtam egy lehetőséget ami viszonylag olcsó és nem lehetetlen jól megcsinálni persze vannak benne buktatók amit a többiek vázoltak
Az ilyen fasszopó emberek miatt hagytam én abba az egészet. Nem rád gondolok, ne legyen félreértés, hanem az ilyen ügyfelekre, akik 2 forintért megbasznák az anyjukat. Odahozta a lerohadt ótvar szarját és elvárta hogy pár ezer forintból csináljam meg. Elküldtem a gecibe az ilyeneket. Persze most meg sírnak hogy nincs egy jó szerelő a környéken. Múlt héten is hívtak hogy: "Óó, de csak a karburátort kellene beállítani vagy kipucolni vagy valami." Mondtam neki hogy vigye szervizbe, oszt majd rájön hogy mit is kérnek egy ilyenért az "igazi szervizben"....
Persze, nyilván...
Ilyesmit csak akkor éri meg normálisan megjavítani, ha régi ritka satöbbi, de én nem is erről értekeztem, hanem a felhegeszt-visszaesztergál abszurditásról.
Srácok...............máshogy közelítem meg picit dolgot.
Vitatkoztok egy olyan alkatrészről hegesztés meg szabályozás meg f..m tudja miről mikor egy új DR főtengely ebbe a gyöszbe 24150.- be kerül az italmondonál.
Az említett eljárások lényegében tuti belekerülnek munkadíjjal utánjárással ennyibe.
És tényleg kérdéses hogy jó lesz e.
Megéri?
fél milliméteres krómozás ? na ne már ez már megint az a kategória hogy nem a főtengely de az egész seggbosszantó nem ér annyit , mit mondanék a gazdájának ? figyu már ez a főtengely felujítás belekerülne 30 ezerbe mennyi az új ? 6000 nem-e tudnánk felkilnerezni vagy alátenni egy kis lemezt sörösdobozból ?
volt egy mókus aztmondja csúszik a kuplung valami váltós ki olasz gyöszbe tudnék-e hozni bele mert most bekeni szurokkal hogy tapadjon de minden nap meg kell csinálja mert lekopik .... utánajárok a vespa kuplung passzol bele mondom 3500 ft áááá az sok inkább szurkozza ilyen emberek na legyél kreatív old meg olcsón és menjen .....
1: Mi biztosítaná hogy a hegesztett (1g) csap ne húzódjon el?
Eléggé garantáltan elhúzódik, és akkor azon az oldalon centrírozhatatlanul ütni fog a főci.
2: Hegesztés után illene feszültségmentesíteni a cuccot, utána meg visszaállítani a gyári hőkezelést.
(amire bizonyára ugyan úgy fog reagálni a hegesztett felület ugye.. az eredmény megint elhúzódás lesz és lehet előről kezdeni D:)
3: Hőkezelés után a forgácsolva kinagyolt felületet illene megköszörülni.
(ami ugye lehetetlen, mert a csap elhúzódott de ezt most hagyjuk D:)
POntosan azért, mert az edzhető anyagok csak viszonylag macerásan hengeszthetők normálisan, és mert az egész számos egyéb járulékos probémával jár, szval ezért nem szokták hegesztgetni, hanem például keménykrómozzák a megkopott csapágyhelyet amit utána méretreköszörülnek.
Ez a normális eljárás nem a felhegesztés.
(úgy előttem van, ahogy a szaki nekimegy a főcinek egy egy teszkós hegedával (ok 4616 os pálca) és legömbölyíti a felesleget
egy e1n-nel és várja a csodát:)
óóó semmi gond csak helyesbítek ! kisgyerek már régen voltam elég sűrűn beverem a fejem a szemöldökfába és nem azér mert az ajtótok kicsi.... akkor lett volna gányolás ha összerakom 1 mm lötyögéssel az új csapággyal.... a feltöltöm heggesztővel szakszerű kifejezés és leszabályzás esztergán volt de azt már írtam azt a 200 fokot amit említett a kolléga a főtengely anyagára értette hogy az ne melegedjen túlzottan ami érthető ha hőkezelve volt ja és keleten gányolok a szőröstalpúak országában
Pedig nagyon jó szervízben votam vele. Azt mondta a főnök ez nem életveszélyes hang,nyugodtan járhatok vele.Biztos hogy nem csapágy,a vízpumpára gyanakodott da azt is leteszteltem,az is jó.......... azt mondta lehet hiába szedik szét nem jönnek rá,ezért fölöslegesen ne költsek rá,ha normálisan megy és indúl.Én szeretem,ha valami tökéletes,mindenemre vigyázok ezért nem nyugszom bele ebbe a hibába.....
Tuti hogy az olaj folyik? Nem a benzin? Ha az olaj folyik, akkor az a baja hogy van egy kis rézcsöcs, ahová nyomja befelé a pumpa az olajat. Ebben van egy rugó, meg egy csapágygolyó. Ez pont azért van, hogy az olaj csak nyomáson tudjon a karbiba menni, de álló helyzetben ne. Ha ez elpiszkolódott, vagy kibelezték, akkor nem működik.
Hello, szeretnék kérni egy kis segítséget. Van egy robeszem ami elég sokáig állt, rendbe lett rakva, de olyan hiba van, hogy álló helyzetbe (NEM járó motorral) a karbin keresztül folyik az olaj. Esetleg erre valami olyan megoldás, hogy ne keljen kiiktatni a különolajzást? Válaszokat előre is köszi.
Kevés a kuncsaft? Eeelhiszem.
olyan kérdésem lenne hogy mi a hivatalos neve annak a szerkezetnek amivel a váltót és a féket is hátrébb tudod hozni esetleg hol tudok ilyet beszerezni? előre is köszi
(mellesleg, meg lehet, szokták is, több rétegben)
(megint mellesleg kiRner, már ha a pontozóról van szó:)
Ilyesmit csak akkor éri meg normálisan megjavítani, ha régi ritka satöbbi, de én nem is erről értekeztem, hanem a felhegeszt-visszaesztergál abszurditásról.
Vitatkoztok egy olyan alkatrészről hegesztés meg szabályozás meg f..m tudja miről mikor egy új DR főtengely ebbe a gyöszbe 24150.- be kerül az italmondonál.
Az említett eljárások lényegében tuti belekerülnek munkadíjjal utánjárással ennyibe.
És tényleg kérdéses hogy jó lesz e.
Megéri?
volt egy mókus aztmondja csúszik a kuplung valami váltós ki olasz gyöszbe tudnék-e hozni bele mert most bekeni szurokkal hogy tapadjon de minden nap meg kell csinálja mert lekopik .... utánajárok a vespa kuplung passzol bele mondom 3500 ft áááá az sok inkább szurkozza ilyen emberek na legyél kreatív old meg olcsón és menjen .....
Eléggé garantáltan elhúzódik, és akkor azon az oldalon centrírozhatatlanul ütni fog a főci.
2: Hegesztés után illene feszültségmentesíteni a cuccot, utána meg visszaállítani a gyári hőkezelést.
(amire bizonyára ugyan úgy fog reagálni a hegesztett felület ugye.. az eredmény megint elhúzódás lesz és lehet előről kezdeni D:)
3: Hőkezelés után a forgácsolva kinagyolt felületet illene megköszörülni.
(ami ugye lehetetlen, mert a csap elhúzódott de ezt most hagyjuk D:)
POntosan azért, mert az edzhető anyagok csak viszonylag macerásan hengeszthetők normálisan, és mert az egész számos egyéb járulékos probémával jár, szval ezért nem szokták hegesztgetni, hanem például keménykrómozzák a megkopott csapágyhelyet amit utána méretreköszörülnek.
Ez a normális eljárás nem a felhegesztés.
(úgy előttem van, ahogy a szaki nekimegy a főcinek egy egy teszkós hegedával (ok 4616 os pálca) és legömbölyíti a felesleget
egy e1n-nel és várja a csodát:)
tőlteni a hurkát szokták mi felénk .. ott Délen nálatok lehet hogy így gányolnak össze mindent ..
Persze meg lehet csinálni fel kell szorni és vissza köszörűlni .. De nem hegesztővel ... és nem kis flexel
Úr istenem mit fogok még én itt olvasni lecsó ,, én sem vagyok hibátlan , de ez már sok nekem bent aszilent ez meg 200 fokon hegeszt