meg lehet csinálni hátsó teleszkóp szemre is heggesztettem fület hogy benne volt a gumi szilent, macerás mert csak keveset szabad heggeszteni utána rögtön hűteni de megoldható
mekkora a minarelli rv blokknak a préssávja? és az mekkora baj, ha egy ducati energia alaplapnak jeladó ellenállása 125 ohm helyett 145? papíron +- 15 ohm megengedett. köszi!
Ma széthúztam a blokkot, bánatomra könnyű feladatom volt! A főtengely gyújtás felőli részén passzentosan rajtamaradt a csapágy, viszont a másik oldalon a házban maradt és nagyon könnyen rácsúszik a főtengely! Körömmel érezni is és látható is berágódott a tengely! Egyértelműen kuka a főtengely? Okozhatta ez a kopogó hangot? Köszönöm segítségeteket!
Sziasztok.
Olyasmi kérdésem lenne hogy ezek a robik hogy vannak szigetelve viz ellen?Kell valamire különösen vigyázni esőben vagy mehet vele az ember nyugodtan.?
Ma elkapott egy jó kis vihar és még a t.k..ről is folyt a viz de hazahozott a masina.Kell valamit átnéznem rajta zuhi után vagy semmi teendőm vele a tisztogatás után?
Hello. Olyan gondom van hogy az Aprilia Af1 futurámat most újítottam fel koppra. Olyan hibával szedtem szét hogy nem pörgött csak olyan 7 8 körül de ott már szaggatva tovább. Mivel csapágyhangja volt meg stb...a henger is hordósra volt kopva ezért felújítottam az egészet (és 6-dik se volt benne) és minden jó lett de a gép még mindig 7 ezertől még ha kézzel kihúzom a power akkor sem pörög tovább. Tehát power kilőve. Én vagy a trafóra tippelek vagy a gyújításra de hamarább a trafóra. Lendkerék az tökéletes mert haver működő Af1 éről vettük le. Majd bejáratás után a haver trafóját és gyújtását kipróbáljuk hogy melyik lehet a gond. Ti mire tippeltek? KArbi gond sem lehet mert a 28 assal elkevesel de nagyon amúgy meg 34-es van rajta. Pöccintésre indult a felújítás után, nem is szorul meg semmi.
Kipróbáltam de nem lép a menübe.
Amit én állítani akarok az nem KOSO óra, csak úgy néz ki (valami koppintás csak), lehet hogy nem is lehet állítani semmit.
csak ugye ilyent nem tud mindenki csinálni