Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem kétlem hogy van aki meg tudja csinálni, azt sem kétlem hogy jó eséllyel jó is lesz
csak ugye ilyent nem tud mindenki csinálni
bontóban kell keresni egy jó állapotút aztán jólvan
Nem , hogy ilyet, de 100 mm vastag tengelyt felraktunk.
nem sufnituning és kár kidobni ilyen szarságért különben ha gyárit akarna újat lehet közel lenne a motor árához
Mert hibátlanul meg lehet javítani! Azért.
csapágy belső átmérő 25mm Külső 47mm vastagság 15mm száma 3056
Valahogy biztos be lehet lépni a menübe.
Próbálkozzál....
nem mondom hogy nem lehet de ha már egy főtengelyt berhelünk akkor mit nem?
akinek nincs pénze banánra miért vesz majmot?
csapágyméret 25mm belső átmérő (főtengely) 52 a csapágy külső átmérője a 15 pedig a vastagsága a csapágynak persze milliméterben a számja pedig 6205
bocs ezt nem nagyon értem
neked 25X52X15 kell ?
Köszönöm!
Imádkozunk, hogy "ooolvadj".
sajnos nem! :) persze egyértelmű! :) csak még azt nem tudom honnan lesz... interneten nem nagyon találok csak 50-70 ccm-hez
na akkor nem jó bele a kici óccó kínai pedig hasonlít ... persze miután megvan a csapágyakat is cseréld
meg lehet csinálni hátsó teleszkóp szemre is heggesztettem fület hogy benne volt a gumi szilent, macerás mert csak keveset szabad heggeszteni utána rögtön hűteni de megoldható
a vas nemigen fog 200 fok alatt ráolvadni
Tedd azt amit "ferivagyok" javasol, kis amperrel kell hegeszteni felváltva a tengely két oldalán, és nem melegedhet 200 fok fölé.
Köszi! Malaguti F12 100 ccm!
fel kell tölteni heggesztővel majd esztergán leszabályozni csapágyméretre különben mien főtengely ? honda, kymco ? kb 6000 ft az új kínai
mekkora a minarelli rv blokknak a préssávja? és az mekkora baj, ha egy ducati energia alaplapnak jeladó ellenállása 125 ohm helyett 145? papíron +- 15 ohm megengedett. köszi!
Ma széthúztam a blokkot, bánatomra könnyű feladatom volt! A főtengely gyújtás felőli részén passzentosan rajtamaradt a csapágy, viszont a másik oldalon a házban maradt és nagyon könnyen rácsúszik a főtengely! Körömmel érezni is és látható is berágódott a tengely! Egyértelműen kuka a főtengely? Okozhatta ez a kopogó hangot? Köszönöm segítségeteket!
Sziasztok.
Olyasmi kérdésem lenne hogy ezek a robik hogy vannak szigetelve viz ellen?Kell valamire különösen vigyázni esőben vagy mehet vele az ember nyugodtan.?
Ma elkapott egy jó kis vihar és még a t.k..ről is folyt a viz de hazahozott a masina.Kell valamit átnéznem rajta zuhi után vagy semmi teendőm vele a tisztogatás után?
Hello. Olyan gondom van hogy az Aprilia Af1 futurámat most újítottam fel koppra. Olyan hibával szedtem szét hogy nem pörgött csak olyan 7 8 körül de ott már szaggatva tovább. Mivel csapágyhangja volt meg stb...a henger is hordósra volt kopva ezért felújítottam az egészet (és 6-dik se volt benne) és minden jó lett de a gép még mindig 7 ezertől még ha kézzel kihúzom a power akkor sem pörög tovább. Tehát power kilőve. Én vagy a trafóra tippelek vagy a gyújításra de hamarább a trafóra. Lendkerék az tökéletes mert haver működő Af1 éről vettük le. Majd bejáratás után a haver trafóját és gyújtását kipróbáljuk hogy melyik lehet a gond. Ti mire tippeltek? KArbi gond sem lehet mert a 28 assal elkevesel de nagyon amúgy meg 34-es van rajta. Pöccintésre indult a felújítás után, nem is szorul meg semmi.
Helló!

Kipróbáltam de nem lép a menübe.
Amit én állítani akarok az nem KOSO óra, csak úgy néz ki (valami koppintás csak), lehet hogy nem is lehet állítani semmit.