Köszönöm a tanácsot! Szét szedtem a a motort mert csak az ürest és a 2-est vette be csak és a léptető villa elvolt görbülve kicseréltem + a rugókat kicseréltem és úgy se jó. De láttam hogy 4dik fogaskerék is bele van rakva de a kapcsoló dob pedig 3 sebességes.
Jah a húzóéktengely pedig jobban mozog ha 1 hézagoló nincs benne , ha bele rakom akkor a fokozatokba meg akad és nem mozdul sehogy se
Szerelő azt mondta?! De akkor miért nem oldja meg? Milyen szerelő az ilyen? Az a baj, hogy sem a motort, sem a hangját nem halljuk. Így mit kellene rá mondanunk?
A csapágy megfordult a blokkban és kikezdte a helyét vagy a csapágy belső gyűrűje fordult el a főtengelyen. Lógni lóghat, de nem illik. Zéger gyűrű a főtengelyen nem szokott lenni. Én szétszedném és meglesném mi a gond. Ha szerencséd van, akkor csapágyhiba, ha nem......
Sziasztok. Aprilia sr factory ditechem van,piaggio blokkos.
Beindulás után kicsivel,csörögni kezd.Viszont ha már meleg nem lehet hallani.a. csörgés,vagy rezonálás a gyujtás odaláról jön.lyan mint ha kavicsok csörgedeznének benne.Szerelő, az mondta nem főtengely csapágy,sem vízpumpa.Tudnátok nekem ebben segíteni? Udv: Attila.
A kérdés nem hülye, mert néhány gyujtáskapcsoló több érintkezős, és nem törvényszerű hogy ha vlágit a műszerfalon minden szar, akkor van áram is mindenhol.
üdv rieju 50 4t robogóval szivok már 1 hete már mindent kicsréltem gy alaplap trafó cdi és nincs szikra ha valaki tudna segiteni nagyon megköszönném nekem már nincs több ötletem köszönöm előre is üdv Gyuri
Jah a húzóéktengely pedig jobban mozog ha 1 hézagoló nincs benne , ha bele rakom akkor a fokozatokba meg akad és nem mozdul sehogy se
Beindulás után kicsivel,csörögni kezd.Viszont ha már meleg nem lehet hallani.a. csörgés,vagy rezonálás a gyujtás odaláról jön.lyan mint ha kavicsok csörgedeznének benne.Szerelő, az mondta nem főtengely csapágy,sem vízpumpa.Tudnátok nekem ebben segíteni? Udv: Attila.
de kösz szépen
265 km meg volt Mány - Győr ... most nyugott vagyok