Jövőhéten már lesz erre is időnk, csak most haverom fiatján a valtó bemondta az unalmast...Nincsen 1-2, csak ultra durván van szal váltócsere azzon aztán jön a leo:) Utána jelentkezem!
Egy gyári, új tömítés oda, kb. 1000 ft. De ki is vágathatsz tömítés készítővel, az kb. 200 ft. Vagy vehetsz tömítés anyagot, és kivághatod. Ez nem nagy dolog, de láttam már olyat, hogy nem volt kivágva fontos helyen, és problémát okozott.
A bekenést kerüld, egy picit kell csak ott, ahol a két blokkfél összeilleszkedik.
Ügyelj az átlós, többlépcsős lehúzásra, és használj nyomatékkulcsot. 8-10 Nm.
Vik160!Gyertyára benzint tegyél,és tedd a hengerhez berobban-e.Nehogy ugy járj mint én a tulfolyo bevan vezetve gyujtáshoz,karbi szar volt telefolyt öninditot kiszedtem benzin folyt,toltam gyertya új mégsem jo.A szimeringet fötengelyen benzin kimarta,fars levegö nem tudta berobantani .Afrikáig is tolhattam volna.Ez Honda Nsr amivel igy jártam.
Én mondtam, de azóta már a gyárit tettem bele, de ma kiderült, nem is az a ludas.
Bemelegítettem a gépet (jó idő volt ma), gondoltam lekapom a burkolat, lánckerék, és megsasolom, hol szivárog.
A szimmering és környéke tök száraz volt, (lehet, hogy nem is kellett volna cserélni)
Viszont törölgetés után kiderült, hogy az oldal dekli illesztésénél szivárog (ami alatt a generátor is van), de csak megdöntve (oldaltámaszon). Mivel a ki s lánckerék alatt csöppent le, azt hittem, annál szivárog.
Nem tudom, milyen tömítés van itt, vegyek gyárit, vagy sziloplaszt-tal megoldható a dolog? esetleg FBS?
Lenne egy kérdésem! Tavaly még a nagy hideg elött Budakeszin egyszer csak menet közbe leállt az Aprilia Leonardom. Utána még beindult egyszer azt annyi se... Haza kellett hogy toljam. Mivel nem volt időnk, meg értelme se sok lett volna (jött már a téli hideg) kasznit leszedtem és beraktam a meleg pincébe, azért mégse a hidegbe álljon. A következő a probléma aksi feltöltve gyertya csere még az egész Budakeszi elött történt közvetlen. Most nem be gyertyához benzin akkor beindul és megy is de csak alapjáraton gázadásra leáll egyből. Szerintem valami benzinszűrű eltömödhetett másra nem tudok hirtelen gondolni, erre azért a tippem mert a Keszis lerobanásom elött 3-4nappal sikerült kiszárítanom a tankot akkor szintén nem indult be.De jártam vele 3napig és utána állt le keszin szóval elég furcsa. Véleményetek?
Tekerjétek ki a gyertyát, és rakjátok valahova ahol látjátok,( hogy van szikra). Berugókarral mozgassátok a dugattyút. Valamit tegyél a hengerbe, ugy hogy fogod a kezedbe (pl: csavarhuzó, de vigyázz össze ne karcold a hengert, vagy be ne szorítsd a dugó és a henger közé, finoman függőlegesen tartod).
Lassan a berugókarral a dugattyút mozgassátok, közben nézétek a gyertyát.
Akkor kell szikráznia: Felefelé mozog a dugattyú, és mielőtt legfelülre érne, előtte, kb 2-3mm-el kell szikráznia a gyertyának.
2.Ha jó helyen adja, akkor csak a benzinnel lehet gond.
Sajnos uj gépeken már vákumos benzincsap van. Az az amikor a motor brummog, a karburátoron keresztűl szívja be a levegőt, ahol van egy kis cső, ami a benzincsaphoz megy, és megszivja azt. A megszívással egy kis gumiszelep kinyitja a szelepet, és csak akkor folyik a benzin.Szájjal nem lehet megszívni... Elvileg ha öninditózzátok akkor működnie kell, de lehet el van szakadva...
Csináljátok azt, hogy kb: 3-4 kolás kupaknyi benzint beleöntötök a hengerbe (legjobb az inyekciós tubus). És gyújtás után rugdossátok, akkor biztos, hogy pöffeni fog, egyet, kettőt...ha valami kosz van a karbiban, vagy a benzincsap szelepe meg van ragadva, esélyes, hogy rendbe jön..
3. ha nem jön rendbe, akkor szét kell szedni előszőr a benzincsapot, kitakarítani...javítani, ha ez után sem működik, akkor a karbit kell kitakarítani, és utánna berakni egy benzinszűrőt a benzincsőhöz.
Lehet retkes a tank, sokat állt...stb
Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy nem indul a mocim:Egy Gilera Rc 125 tipusu motorom van.(Öninditós berugókaros) Aksit feltőltőtűk, van szikra, uj gyertyát kapott vagy négyet kiprobáltunk.
A tank teli van,olaj is van benne.2 benzin csap van rajta ugyis probátuk hogy On felé mutason és ugyis hogy Res felé de nem indult be se belőkésre se őninditozásra sem.Szivatot is fel nyomtam és ugy de ugy se.Se betolásra se őninditozásra a berugokarrol nem is beszélve.Nem tudjuk mi lehet a probléma.Segitsetek ha van valakinek valami jo őtlete irjon a fórumra vagy az email cimemre:vik160@freemail.hu vagy p021@freemail.hu Köszönöm!
Sziasztok! Vakai nem tud nekem küldeni honda MTX80 -hoz SERVICE MANUAL-t nagyon megköszöném ,vagy ha tud küldjön egy linket ahol meg lehet nézni ,mert én már kerestem minden felé de nem találtam még idáig normálisat ! előre is kösz!
Sziasztok.Nekem abban kéne segítség hogy van egy Cagiva Tamanacom és gyujtás kapcsoló és kormányzár kellene hozzá .Ha valaki tud reális áron kérem küldjön egy üzit a mail címem:csucsu75@gmail.com.Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok
Nekem egy Honda cr 125 höz kellenne vizpumpa szimering esetleg nem tudnátok segíteni h milyen árba lehet kb és milyen kellhet bele.95ős a vas
Jövőhéten már lesz erre is időnk, csak most haverom fiatján a valtó bemondta az unalmast...Nincsen 1-2, csak ultra durván van szal váltócsere azzon aztán jön a leo:) Utána jelentkezem!