nem kellene a komplett dob , csak a külső rész ...
a belsejét Én megcsinálom perforált lemezből , meg veszek bele gyapotot is, csak a palást kellene , úgy hogy az egyik felét "nyitva" hagynád ...
jah és két db kellene ...
mibe fájana ?
Szeva! Az a gond,hogy nem tudom mire kérsz árat?Komplett dob kell tömés nélkül,vagy csak palást?
Csak savállóval dolgozok,ezen belül lehet matt,vagy fényes!Egy dob kb 22-eft matricástól,összekötőcsővel kb 25!Ez a max!
Sziasztok!
Sajna még mindíg rossz a kis apriliam már megnéztük a gyújtó trafót is egy másik motoron de faszányosan működik vele ( az enyémnél a jelenség olyan mint amikor a nagymocik leszabályoznak ledadog magas fordulaton) srácok esetleg a lendkerék mögötti állórészen lévő jeladó nem csinálhatja ezt a jelenséget? Ha az elromlik akkor mi a helyzet? Légyszi segítsetek már a benzint is kicseréltem a tankban és a kötelező porlasztó légszűrő gyertya is megvolt!
Miért nem akar jó lenni (30 végsebesség és gyenge mint állat)
hi ...
úgy olvastam az adatlapodon , hogy kipuffokat csinálsz ...
csak egy kérdésem lenne , mennyibe kerülne Nekem 2 db 25*10-es dob üresen , valami szép anyagból ?
kösz ...
Nekem is 250-es YZ-m van, nemrég vettem, hamar beköpi a gyertyát.
Valszeg most a hét végén nekiesek és a köv. lessz a sorrend:
légszűrő tisztítás / korábban nem volt alapjáratom egy másik motornál koszos levegőszűrő miatt.
karburátor- úszó ellenőrzés / mert ha kiakad, állandóan folyik a motorba a benzin.(már volt ilyenem)
gyertya hézag ellenőrzés mert véletlenül odaverve valamihez, könnyen összemegy.
mindezek után járó motornál elkezdem mozgatni a vezetékéket mert, ha valamelyik megszakadt, néha megmozdulva érdekes dolgokra képes.
Majd küldj fotót és egyéb infót a motorodról..., ha 93-as akkor ez 4 takt?
mert a 2 üteműt 71-től 79-ig majd 86-ban gyártották. Ezután már csak 96-tól!
Tetőablakot a motorokra!
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem…!
Gyári indexek vannak a CBR 929 gépemen,és elromlott az indexrelém…
Nah most hallottam erről a terhelésfüggetlen reléről,és érdekelne,h be lehet-e épiteni ezt a relét a gépembe,és hogyan?!
A fontosabb kérdés::használhatom ezt a reléfajtát a GYÁRI nem ledes indexekkel?
Mivel most nincs anyagi keretem megvenni a az új ledes indexeket….:(
thx a választ!
Széles utat mindenkinek!
Nagy Zsolt
szerintem 14 es vékonymenetes a gép ha minden igaz.........bátyámnak is volt egy jópár éve...........szakboltban biztosan tudsz olyan fejet veni............vagy csináltatsz egyet valami esztergákyosal pl egy esztergályossal,ezt azért mondom mert a fater az ilyen dolgokat mindig edzett imbuszfejekből esztergáltatta jb 25 mm esből stb......biztosan lehet hegegszteni marni vagy csináltatni-venni ilyen kulcsot..........veszel a teszkóban egy vastagabbat és lehet hogy tudsz leszedni a vastagságából és akkor már jó is átmérőre..............ennyit tudok ajánlani de szerintem a mai világban 2008 ban azért már lehet kapni és szerezni ezt azt a piacon...........üdv Gábor
Sziasztok, segítsetek!
5 éve megyek ugyanazokkal a gyertyákkal, egy FZ 750-nel.
Most már kicseréltem volna ha..
Egyik gyertyakulcsom se jó bele, mert a hengerfejben lévő fészek rohadt szűk.
Elmondaná vki, hogy milyen és hányas kulccsal próbálkozzak?
Köszi!
Szeva ATTIS! Ha a gyertyád fehér az elég nagy gáz,mert azt jelenti,hogy benzinszegény a beszívott benzin-levegő keverék!Ilyenkor előfordulhat,hogy elégeti a szelepet,vagy extrém esetben meg is ragadhat a dugód a túl magas égési hő miatt!Mindenképpen adjál neki benyát,vagy a súbertű emelésével,vagy kissé magasabb úszószinttel,vagy egy kisebb áteresztőképességű légszűrővel!
Így ne járj vele,mert kinyírod!(vagy valami hozzáértővel állítasd be!)
valaki segííthetne ha tud.DR350 még mindig
az a bajom hogy eléggé hallom a légszűrő hangját ha odahuzok neki
és a msik bajom hog yfehér a gyertya és nem barna:(olyan világos
ha valaki tudja mit őállítsak hogyan vagy mi a baj jelezze kérem
Az enyém is féllengőkaros változat, japán belpiacos, aminek annyira nem örülök.
Telószimmeringeket kell cserélnem.Nem tudom bele merjek e fogni, azért ez nem egy ETZ.
Azt sem tudom mennyi olaj kell bele száranként.
Aztán szelepbeállítás is kellene, ehhez örömmel fogadnék beállítási értékeket.
Az enyém 89-es ( NC24 ).Neked melyik volt? NC30 ? Mert az gyakoribb ha jól látom...
Hello mit szeretnél tudni a vfr-röl? Nagyon jó kis gép nekem is volt régebben az 1 lengökaros változat, nagyon meg voltam vele elégedve szerintem az akkori kategoria legjobb mocija volt. üdv mindenkinek.(Megjegyezném: hogy egyedül a kuplungot kellett a blokkban cserélnem, azon kivül semmi baja nem volt soha.)
a belsejét Én megcsinálom perforált lemezből , meg veszek bele gyapotot is, csak a palást kellene , úgy hogy az egyik felét "nyitva" hagynád ...
jah és két db kellene ...
mibe fájana ?
A kipu saját gyártmány,igen durva volt(racing replika)!
Sötétben mélykék lángnyevek oldalra (durrogáskor!)!
Csak savállóval dolgozok,ezen belül lehet matt,vagy fényes!Egy dob kb 22-eft matricástól,összekötőcsővel kb 25!Ez a max!
Sajna még mindíg rossz a kis apriliam már megnéztük a gyújtó trafót is egy másik motoron de faszányosan működik vele ( az enyémnél a jelenség olyan mint amikor a nagymocik leszabályoznak ledadog magas fordulaton) srácok esetleg a lendkerék mögötti állórészen lévő jeladó nem csinálhatja ezt a jelenséget? Ha az elromlik akkor mi a helyzet? Légyszi segítsetek már a benzint is kicseréltem a tankban és a kötelező porlasztó légszűrő gyertya is megvolt!
Miért nem akar jó lenni (30 végsebesség és gyenge mint állat)
úgy olvastam az adatlapodon , hogy kipuffokat csinálsz ...
csak egy kérdésem lenne , mennyibe kerülne Nekem 2 db 25*10-es dob üresen , valami szép anyagból ?
kösz ...
gondolkodom a kipuftuningon és a motón adrz-mhez:))
köszi
Nekem is 250-es YZ-m van, nemrég vettem, hamar beköpi a gyertyát.
Valszeg most a hét végén nekiesek és a köv. lessz a sorrend:
légszűrő tisztítás / korábban nem volt alapjáratom egy másik motornál koszos levegőszűrő miatt.
karburátor- úszó ellenőrzés / mert ha kiakad, állandóan folyik a motorba a benzin.(már volt ilyenem)
gyertya hézag ellenőrzés mert véletlenül odaverve valamihez, könnyen összemegy.
mindezek után járó motornál elkezdem mozgatni a vezetékéket mert, ha valamelyik megszakadt, néha megmozdulva érdekes dolgokra képes.
Majd küldj fotót és egyéb infót a motorodról..., ha 93-as akkor ez 4 takt?
mert a 2 üteműt 71-től 79-ig majd 86-ban gyártották. Ezután már csak 96-tól!
Tetőablakot a motorokra!
Lenne egy kérdésem…!
Gyári indexek vannak a CBR 929 gépemen,és elromlott az indexrelém…
Nah most hallottam erről a terhelésfüggetlen reléről,és érdekelne,h be lehet-e épiteni ezt a relét a gépembe,és hogyan?!
A fontosabb kérdés::használhatom ezt a reléfajtát a GYÁRI nem ledes indexekkel?
Mivel most nincs anyagi keretem megvenni a az új ledes indexeket….:(
thx a választ!
Széles utat mindenkinek!
Nagy Zsolt
5 éve megyek ugyanazokkal a gyertyákkal, egy FZ 750-nel.
Most már kicseréltem volna ha..
Egyik gyertyakulcsom se jó bele, mert a hengerfejben lévő fészek rohadt szűk.
Elmondaná vki, hogy milyen és hányas kulccsal próbálkozzak?
Köszi!
Így ne járj vele,mert kinyírod!(vagy valami hozzáértővel állítasd be!)
hétvégén megnézem amit javasoltál!
az a bajom hogy eléggé hallom a légszűrő hangját ha odahuzok neki
és a msik bajom hog yfehér a gyertya és nem barna:(olyan világos
ha valaki tudja mit őállítsak hogyan vagy mi a baj jelezze kérem
Telószimmeringeket kell cserélnem.Nem tudom bele merjek e fogni, azért ez nem egy ETZ.
Azt sem tudom mennyi olaj kell bele száranként.
Aztán szelepbeállítás is kellene, ehhez örömmel fogadnék beállítási értékeket.
Az enyém 89-es ( NC24 ).Neked melyik volt? NC30 ? Mert az gyakoribb ha jól látom...