Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csa véget nem csinálok,csak dobbal együtt!(de ha tudsz olyat aki csinál külön és el is adja,szólj nekem is légyszi!)
Hali Fenyő! Ovál dobot is tudsz csinálni! Vagy esetleg csak végeket? Ovált?
Ha el tudnád küldeni a mailomra(adatlapon)a pontos méreteket ,rögtön mondom az árat is!
nem kellene a komplett dob , csak a külső rész ...
a belsejét Én megcsinálom perforált lemezből , meg veszek bele gyapotot is, csak a palást kellene , úgy hogy az egyik felét "nyitva" hagynád ...
jah és két db kellene ...
mibe fájana ?
Gabor8181!Szeva! Azén KLR -emen Cagiva superciti kerekek voltak a gyári tárcsáival,de brembo /nissin settel(320mm)! Ezeknek a méretei : 120/60-17elöl ,150/60-17hátul pont optimális!
A kipu saját gyártmány,igen durva volt(racing replika)!
Sötétben mélykék lángnyevek oldalra (durrogáskor!)!
Szeva! Az a gond,hogy nem tudom mire kérsz árat?Komplett dob kell tömés nélkül,vagy csak palást?
Csak savállóval dolgozok,ezen belül lehet matt,vagy fényes!Egy dob kb 22-eft matricástól,összekötőcsővel kb 25!Ez a max!
Sziasztok.Vannak itt Miskolciak?
Hali! Nem tud nekem valaki segíteni? Van egy Malaguti fiftym, 96-97 es körüli, ahhoz kéne service manual, vagy bármilyen szerelési segédlet! Köszi.
tényleg nem rossz ötlet, nekem olyan tetszene, mint ami a KLR en van
mit csináljak ha pukkadozik a motor mit állitsak?
18 belső nyílásu dugóskulcs leesztergálva... azzal kijön
hali van vki?
Sziasztok!
Sajna még mindíg rossz a kis apriliam már megnéztük a gyújtó trafót is egy másik motoron de faszányosan működik vele ( az enyémnél a jelenség olyan mint amikor a nagymocik leszabályoznak ledadog magas fordulaton) srácok esetleg a lendkerék mögötti állórészen lévő jeladó nem csinálhatja ezt a jelenséget? Ha az elromlik akkor mi a helyzet? Légyszi segítsetek már a benzint is kicseréltem a tankban és a kötelező porlasztó légszűrő gyertya is megvolt!
Miért nem akar jó lenni (30 végsebesség és gyenge mint állat)
hi ...
úgy olvastam az adatlapodon , hogy kipuffokat csinálsz ...
csak egy kérdésem lenne , mennyibe kerülne Nekem 2 db 25*10-es dob üresen , valami szép anyagból ?
kösz ...
szia! láttam a klr-t tetszik a kereke milyen felni van benne mien motoré?
gondolkodom a kipuftuningon és a motón adrz-mhez:))

köszi
Helló Bazsi!

Nekem is 250-es YZ-m van, nemrég vettem, hamar beköpi a gyertyát.
Valszeg most a hét végén nekiesek és a köv. lessz a sorrend:
légszűrő tisztítás / korábban nem volt alapjáratom egy másik motornál koszos levegőszűrő miatt.
karburátor- úszó ellenőrzés / mert ha kiakad, állandóan folyik a motorba a benzin.(már volt ilyenem)
gyertya hézag ellenőrzés mert véletlenül odaverve valamihez, könnyen összemegy.
mindezek után járó motornál elkezdem mozgatni a vezetékéket mert, ha valamelyik megszakadt, néha megmozdulva érdekes dolgokra képes.
Majd küldj fotót és egyéb infót a motorodról..., ha 93-as akkor ez 4 takt?
mert a 2 üteműt 71-től 79-ig majd 86-ban gyártották. Ezután már csak 96-tól!
Tetőablakot a motorokra!
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem…!
Gyári indexek vannak a CBR 929 gépemen,és elromlott az indexrelém…
Nah most hallottam erről a terhelésfüggetlen reléről,és érdekelne,h be lehet-e épiteni ezt a relét a gépembe,és hogyan?!
A fontosabb kérdés::használhatom ezt a reléfajtát a GYÁRI nem ledes indexekkel?
Mivel most nincs anyagi keretem megvenni a az új ledes indexeket….:(
thx a választ!
Széles utat mindenkinek!
Nagy Zsolt
szerintem 14 es vékonymenetes a gép ha minden igaz.........bátyámnak is volt egy jópár éve...........szakboltban biztosan tudsz olyan fejet veni............vagy csináltatsz egyet valami esztergákyosal pl egy esztergályossal,ezt azért mondom mert a fater az ilyen dolgokat mindig edzett imbuszfejekből esztergáltatta jb 25 mm esből stb......biztosan lehet hegegszteni marni vagy csináltatni-venni ilyen kulcsot..........veszel a teszkóban egy vastagabbat és lehet hogy tudsz leszedni a vastagságából és akkor már jó is átmérőre..............ennyit tudok ajánlani de szerintem a mai világban 2008 ban azért már lehet kapni és szerezni ezt azt a piacon...........üdv Gábor
Sziasztok, segítsetek!
5 éve megyek ugyanazokkal a gyertyákkal, egy FZ 750-nel.
Most már kicseréltem volna ha..
Egyik gyertyakulcsom se jó bele, mert a hengerfejben lévő fészek rohadt szűk.
Elmondaná vki, hogy milyen és hányas kulccsal próbálkozzak?
Köszi!
Szeva ATTIS! Ha a gyertyád fehér az elég nagy gáz,mert azt jelenti,hogy benzinszegény a beszívott benzin-levegő keverék!Ilyenkor előfordulhat,hogy elégeti a szelepet,vagy extrém esetben meg is ragadhat a dugód a túl magas égési hő miatt!Mindenképpen adjál neki benyát,vagy a súbertű emelésével,vagy kissé magasabb úszószinttel,vagy egy kisebb áteresztőképességű légszűrővel!
Így ne járj vele,mert kinyírod!(vagy valami hozzáértővel állítasd be!)
airbrusht vállal egyik barátom,érdeklődni 06 70 775 2822 vagy gerator 666 @ freemail.hu
köszi a gyors válaszokat xtremist1000!
hétvégén megnézem amit javasoltál!
valaki segííthetne ha tud.DR350 még mindig
az a bajom hogy eléggé hallom a légszűrő hangját ha odahuzok neki
és a msik bajom hog yfehér a gyertya és nem barna:(olyan világos
ha valaki tudja mit őállítsak hogyan vagy mi a baj jelezze kérem
Az enyém is féllengőkaros változat, japán belpiacos, aminek annyira nem örülök.
Telószimmeringeket kell cserélnem.Nem tudom bele merjek e fogni, azért ez nem egy ETZ.
Azt sem tudom mennyi olaj kell bele száranként.
Aztán szelepbeállítás is kellene, ehhez örömmel fogadnék beállítási értékeket.
Az enyém 89-es ( NC24 ).Neked melyik volt? NC30 ? Mert az gyakoribb ha jól látom...
Hello mit szeretnél tudni a vfr-röl? Nagyon jó kis gép nekem is volt régebben az 1 lengökaros változat, nagyon meg voltam vele elégedve szerintem az akkori kategoria legjobb mocija volt. üdv mindenkinek.(Megjegyezném: hogy egyedül a kuplungot kellett a blokkban cserélnem, azon kivül semmi baja nem volt soha.)