Sziasztok! Ismét a segítségeteket szeretném kérni! Olyan problémával találkoztam, hogy Malaguti f12 100ccm-is robogón a főtengelyt ha húzóm magam felé 2-3 mm jön felém! Fel- le mozgatva nagyon minimálisat lóg! Főtengely csapágy lóghat oldal irányba? Vagy van ott valami seegergyűrű ami elengedett és nem tart? Segítségeteket előre is köszönöm!
Ismer valaki valamilyen hasznos motoralkatrész kompatibilitási táblázatot amiből egyszerűen(!) meg lehet tudni, hogy pl. mely japán motorok - és azon belül mely évjáratok - gyári alkatrészei azonosak? Pl. kuplung kar, féktárcsa, lábtartó, kormánycsapágy, teló, ilyesmik..... Meg lehet valahogy spórolni a méricsgélés és kutakodás végtelen útvesztőit?
ha szét szeded azt a kurva telot két dologért kö teljesen szét szedni
1 szimering a másik a csuszo gyűrű
na most ha 4 dl teszel bele pont 115 mm a magasság ahogy a képen látod enyi ... mindent lehet máskép Jani !
én már nem vitázom senkivel föleg a nagy tudásu ferivagyokal
nincs galériám amibe nem találna kukacot .. meg még van egy pár ilyen mek mester csak egy kép az oldalárol
nem valószinű de az ember már semmin se lepődik meg manapság akármi lehet akárhol már szedtem szét blokkot mert az olajjal lejött egy csapágygolyó aztán kiderült hogy sehonnan se hiányzik minden csapágy él és virul
a kuplungarnak van játéka ? kb 1 cm a kar végén elengedett állapotban , ha került bele az problémás, olajcserével lehet nem jön ki ha biztosra akar az ember menni le kéne venni a karterdeklit valószinüleg oda ült ha van valami benne de inkább a kuplungbeállítást próbáld meg
kerulhetett tutira mert sóderen csusztam el szerinted ha veszek bele 5w40es olajat és újra cserélem benne és megnézetem a kuplungot akkor jónak kellene lennie ?
Sziasztok ilyen problémával fordulok hozzátok mielőtt elvinném a motrot szerelőhöz...Kawasaki Z750em van 2004-es kiadás multkor volt egy szerencsétlen bukásom a bal oldalára és kilyukadt a generátor dekni tettem rá újat de miután készlett azután olyan furán kezdte szedni a sebességeket induláskor mikor beteszem az 1est meg ugrik a motor, az ürest erővel kell berakni..befolyásolhatja az hogy most az álandóan használt 5w40-es olaj helyett 10w40-es olajat rakott belé nekem a szerelő vagy mi lehet a baj ? segítségeteket előre is köszönöm...üdv. Norbi
MIÉRT?
hogy ne vita legyen
ha szét szeded azt a kurva telot két dologért kö teljesen szét szedni
1 szimering a másik a csuszo gyűrű
na most ha 4 dl teszel bele pont 115 mm a magasság ahogy a képen látod enyi ... mindent lehet máskép Jani !
én már nem vitázom senkivel föleg a nagy tudásu ferivagyokal
nincs galériám amibe nem találna kukacot .. meg még van egy pár ilyen mek mester csak egy kép az oldalárol
http://www.sportmotor.hu/motor...
én a felyem fogtam mégse köteketem
azt hiszem az a leg jobb ha itt egymástol tanulunk szakmai dolgokat néha adunk egy.-két jó tipet ... oszt jó napot
vagy két -három éve pontosan ezzek miatt töröltem v agy 100 szerelös
videot ..... na szia Jani megyek motorozok egy 300 km
Ha bekerült valami, az hogyan csinálhat ilyet?
...meg ingyen se jó semmi még a szerelő fizessen?
Ilyen felfogással ez a színvonal sose lesz itt:
http://youtu.be/kRI-_04Xlmo
szerintem még a suliba is be tudod vinni, legalább a nebulók kísérleteznek vele