Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Ismét a segítségeteket szeretném kérni! Olyan problémával találkoztam, hogy Malaguti f12 100ccm-is robogón a főtengelyt ha húzóm magam felé 2-3 mm jön felém! Fel- le mozgatva nagyon minimálisat lóg! Főtengely csapágy lóghat oldal irányba? Vagy van ott valami seegergyűrű ami elengedett és nem tart? Segítségeteket előre is köszönöm!
Ismer valaki valamilyen hasznos motoralkatrész kompatibilitási táblázatot amiből egyszerűen(!) meg lehet tudni, hogy pl. mely japán motorok - és azon belül mely évjáratok - gyári alkatrészei azonosak? Pl. kuplung kar, féktárcsa, lábtartó, kormánycsapágy, teló, ilyesmik..... Meg lehet valahogy spórolni a méricsgélés és kutakodás végtelen útvesztőit?
fél kilós kalapáccsal.
Gsf 750, 97es japán belpiacos gép volt 9000nel nem engedi jobban forogni, hogyan lehetne kiütni belole ?
Tasi, de a képen nem az olajszintet méred, hanem egy csurig töltött teló tetejétől a záródugót.

MIÉRT?
na haza jötem .. lecsó
hogy ne vita legyen

ha szét szeded azt a kurva telot két dologért kö teljesen szét szedni

1 szimering a másik a csuszo gyűrű

na most ha 4 dl teszel bele pont 115 mm a magasság ahogy a képen látod enyi ... mindent lehet máskép Jani !

én már nem vitázom senkivel föleg a nagy tudásu ferivagyokal
nincs galériám amibe nem találna kukacot .. meg még van egy pár ilyen mek mester csak egy kép az oldalárol

http://www.sportmotor.hu/motor...

én a felyem fogtam mégse köteketem

azt hiszem az a leg jobb ha itt egymástol tanulunk szakmai dolgokat néha adunk egy.-két jó tipet ... oszt jó napot

vagy két -három éve pontosan ezzek miatt töröltem v agy 100 szerelös
videot ..... na szia Jani megyek motorozok egy 300 km
Beszivárgó hűtővíz a hengerben?
Ha ha ha...mert regebben egy kupplung szerelesnel elveszett a kinyomopalca golyoja. Aztan potoltak valahonnan a fiokbol.
nem valószinű de az ember már semmin se lepődik meg manapság akármi lehet akárhol már szedtem szét blokkot mert az olajjal lejött egy csapágygolyó aztán kiderült hogy sehonnan se hiányzik minden csapágy él és virul
Ne csináljátok má...
Ha bekerült valami, az hogyan csinálhat ilyet?
Hol?
a kuplungarnak van játéka ? kb 1 cm a kar végén elengedett állapotban , ha került bele az problémás, olajcserével lehet nem jön ki ha biztosra akar az ember menni le kéne venni a karterdeklit valószinüleg oda ült ha van valami benne de inkább a kuplungbeállítást próbáld meg
kerulhetett tutira mert sóderen csusztam el szerinted ha veszek bele 5w40es olajat és újra cserélem benne és megnézetem a kuplungot akkor jónak kellene lennie ?
a kuplungod talán nincs jól beállítva ? utcaszemét került a rendszerbe ? esetlegesen akár az olaj is lehet azt a fajtát nem csípi a gép
hát igen kedves hölgyeim és uraim és gyorsba törölte a galerijába a hsz-eimet többek közt pedig nem fikáztam és nem trololoztam
Sziasztok ilyen problémával fordulok hozzátok mielőtt elvinném a motrot szerelőhöz...Kawasaki Z750em van 2004-es kiadás multkor volt egy szerencsétlen bukásom a bal oldalára és kilyukadt a generátor dekni tettem rá újat de miután készlett azután olyan furán kezdte szedni a sebességeket induláskor mikor beteszem az 1est meg ugrik a motor, az ürest erővel kell berakni..befolyásolhatja az hogy most az álandóan használt 5w40-es olaj helyett 10w40-es olajat rakott belé nekem a szerelő vagy mi lehet a baj ? segítségeteket előre is köszönöm...üdv. Norbi
No de a Tasi nem így mérte, kérem tisztelettel. Csak most mocskosul dógoz valószínűleg, nem ér ránk...
Értem,. köszi a választ
Ebben az országban mindenki ért a járműjavításhoz meg a focihoz?
...meg ingyen se jó semmi még a szerelő fizessen?

Ilyen felfogással ez a színvonal sose lesz itt:
http://youtu.be/kRI-_04Xlmo
pont úgy kell mérni ahogy a képen van és 131 mm gsxr1100 92 es a motor most néztem meg a szervicc manualt 398 ml olaj
lecso nincs olyan kurva messze,

szerintem még a suliba is be tudod vinni, legalább a nebulók kísérleteznek vele
megnézetném értelmes megbízható szerelővel, de mindenki kurva messze van :/
Mintha én írtam volna.
Biztos, hogy gyújtás?