Nem, a légrést nem így mérik szerintem. Azért kérdem Tasitól, hogy pontosan milyen motor, mert utána szeretnék nézni.
Nincs "vákuum", és itt még az elnevezés is hibás, mert a vákuumban nincs semmi, itt nyomáscsökkenés a helyes szó.
De az sincs. A rendszer valóban "nyitott" erre van a membrán a tartályban, és felette egy szellőző furat, vagy járat, amit kevesen vesznek észre.
Mivel 2 henger megy egy egy trafon igy elegge leszukitheto a problema. Egyedul talan a gyertya es a pipa ami meg beleszolhat 1 henger kihagyasaba. En inkabb megneznem eloszor a kompressziokat majd mikor jar a motor legszurohaz nelkul megpermeteznem hideg inditoval vagy fektisztitoval egy egy karbit hogy lassam melyik hogy reagal. Ha ilyenkor elindul a kihagyo henger akkor vagy alapjarati rendszer vagy fals levego. Hogy neznek ki a gyertyak foleg mikor 1-2 kilometert mesz kb 1500-as fordulattal?
Amugy a fékes vita, ahol viccesen visszakozol, nekem elmondanád(tényleg érdekelne) hogy van e vákuum a fékrendszerben, ami vissza húzza a dugattyút? (persze gondolom van más is- karmantyú, rugó a főfékhengerben? )
Sportszűrő van benne.
Viszont én nem nyúlkálok a karburátorhoz, mert ha valamihez nem értek akkor nem babrálom. 3000KM ezelőtt lett belőve a karburátor, letettem pihenni, nemrég elővettem és a 3.-4. motorozásnál kezdődött a dolog.
Tényleg nem értek hozzá, de én arra gyanakszom, hogy a membrán nem zár jól és visszadolgozik / ez persze lehet sületlenség is / Mindenesetre köszönöm a tippet !
vannak itt nagy simosok
de a lényeg a hézagolás minden szerelésnél ..ÉN új golyókat , egy új huzzó kapcsolot // huzzó éket / és egy új kakast tenék be 4 db új csapágy kiséretével ...
a berugó racsni nál meg oda figyelnék hogy ne keljen ujra szét huzzni a motort .. a kapcsolo agy nem szokot szarakodni
valoszinű ,hogy rossz a benzin keverék arányod .... ahogy mondod ........ tehát az új szürő még jól és sok levegöt enged át ekor veszi !
ha nem értesz hozá és nem tekergetnéd a karbit szivesen .. akkor sport szürő és javulás lesz ......... vagy egy üveg gyertyával be kell állitania keveréket nem tudom milyen motorol van szó .. de általában a porlaszton lehet a levegöt állitani egy fél fordulat ki ,, vagy a subertűn a zégert egy helyzetel feljebb , hogy kevesebb legyen a benya
az abaj hogy az a2-3 km alatt lesz amotorod üzem meleg és ha vékony .. vagy vastag a keveréked minkét esetben ugyan az a tűnet .. javasolnám .. hogy mikor el kezd gyengülni ,nem pőrőgni .. kapd ki a gyertyát ha nagyon világos kevés az anyag adott levegöhöz ... ha inkább sötét akkor meg sok a benya és nem a levegő kevés ...
igazán csak hozzá értö tudja ezt beállitani ..........100 % ra meg üveg gyertya ,, csak
Semmi probléma, nekem olyan mind1 ki teszi zsebre azt a 30-40-50ezret / ha frankón megcsinálja /, hogy el sem hiszi
A vak vezet világtalan szösszenetet nem értem, és közelebb sem vitt a probléma gyökeréhez, így ha megkérem, akkor elmagyarázná nekem hogy jött ide ez a bölcsesség ?
Nincs "vákuum", és itt még az elnevezés is hibás, mert a vákuumban nincs semmi, itt nyomáscsökkenés a helyes szó.
De az sincs. A rendszer valóban "nyitott" erre van a membrán a tartályban, és felette egy szellőző furat, vagy járat, amit kevesen vesznek észre.