Azt kizárom, mert nem folyamatos durrogás, hanem 1-1 / az is alsó tartományban /, de a végsebességnél sincs semmi gyújtásproblémára utaló jel, csak alul tompább
Nem nagyon értek hozzá de olyankor szokót durrogni és legyengülni ha a gyújtással probléma van. Egyik cimborámnak a simsonja így volt, hogy ha felmelegedett a motor akkor durrogott egyenletlenül járt.
Tényállás :
2T karburátoros minarelli
Az mitől lehet, hogy kicserélem, vagy kitakarítom az amúgy tiszta légszűrőt és 2-3kilométert újra éles a motor ?
Szépen veszi a legkisebb gázra is a lapot, de ahogy vége ennek a pár kilométernek "bebutul". Kis gázra befullad, nehezebben pörög fel, néha egész kicsit durrog a kipufogó, de ha új filtert rakok bele semmi baja
Most nagyjából minden cserélve lesz rajta a blokköntvényen kívül, de érdekelne a jelenség oka Nagymesterek !
Jól jönne egy profi 2T szerelő is, ha már Lecsó nem válaszol, Motorman92 nem válaszol, Taschner nem válaszol .....
Fáncsi Györgyről van vélemény ?
Eddig nagyon úgy néz ki, hogy hozzá kerül a Tuning.
Esetleg ha valakinek lenne ilyen szűrőcsavarja Vulcan 1500-hoz,akkor azt nagy köszönettel megvásárolnám.Ennek a szita szerű olajszűrőnek a csavarja a blokkban. Kikönnyített alu szar,ma az olajcserénél ügyesen és gyorsan beletört.
Köszönöm szépen
Sziasztok! Van egy simson s51-esem és egyáltalán nem vált szét szedtem és a léptető villa elvolt görbülve azt kicseréltem meg a rúgókat és azóta se semmi nem váltózott. A húzóéktengely az pedig folyamatosan beragad! Help Előre is köszönőm!
Ezt tudom én is.
Viszont jó régóta megvan.És hátsó kerék,első kerék meg hasonlók 60-110 Nm-ére simán jó.
Nem szakítottam meg semmit és nem is esett szét.
Amit leszedtem csavar fejét azt nélküle tettem.
Persze a deklik 6-10 Nm-ét mással húzom meg.
nekem volt egy lengyelpiacos, miután be lett kalibrálva egész jó lett
addig amíg a nej nem cserélt vele kereket.... nem kattintotta át rendesen aztán eltört benne valami kis biszbasz
szóval lehet jó is az olcsó
szerszámból......... van kici -oco semire nem használatos , szerszámra hasolitó ............ ..és van örök darab ... nagy a szorás Zoli ! http://www.profiszerszam.hu/we...
Tényállás :
2T karburátoros minarelli
Az mitől lehet, hogy kicserélem, vagy kitakarítom az amúgy tiszta légszűrőt és 2-3kilométert újra éles a motor ?
Szépen veszi a legkisebb gázra is a lapot, de ahogy vége ennek a pár kilométernek "bebutul". Kis gázra befullad, nehezebben pörög fel, néha egész kicsit durrog a kipufogó, de ha új filtert rakok bele semmi baja
Most nagyjából minden cserélve lesz rajta a blokköntvényen kívül, de érdekelne a jelenség oka Nagymesterek !
Jól jönne egy profi 2T szerelő is, ha már Lecsó nem válaszol, Motorman92 nem válaszol, Taschner nem válaszol .....
Fáncsi Györgyről van vélemény ?
Eddig nagyon úgy néz ki, hogy hozzá kerül a Tuning.
Részemről téma lezárva.
Köszönöm szépen
http://www.betamax.hu/kontakt_...
Viszont jó régóta megvan.És hátsó kerék,első kerék meg hasonlók 60-110 Nm-ére simán jó.
Nem szakítottam meg semmit és nem is esett szét.
Amit leszedtem csavar fejét azt nélküle tettem.
Persze a deklik 6-10 Nm-ét mással húzom meg.
nekem az asszony ilyen
addig amíg a nej nem cserélt vele kereket.... nem kattintotta át rendesen aztán eltört benne valami kis biszbasz
szóval lehet jó is az olcsó
http://www.profiszerszam.hu/we...
Amúgy ahogy olvastam 58500.-
Én Talán 6 rugóért vettem a lidl-ben egy nagyot és 12e ért egy 30 Nm-es kicsit valami szerszámbótban.
megint unatkozok aztán jöttem kötekedni