Nekem csak elméleti kérdésem lenne.
Lehetséges e az, hogy egy 250 köbcentis 15kw-os motort lefojtani 11kw teljesítményre, mondjuk egy szervizben, hogy kapjak róla papírt. Utána pedig elvinni műszaki vizsgára. ( Műszaki vizsga elvileg megoldható mert azt már megérdeklődtem ha jól informáltak)
Vajon a rend éber őre nézi hogy hány kw-os a motor, vagy csak a köbcentibe lenne belebu..ulva?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv
Sziasztok! Van egy simson s51-esem és egyáltalán nem vált szét szedtem és a léptető villa elvolt görbülve azt kicseréltem meg a rúgókat és azóta se semmi nem váltózott. A húzóéktengely az pedig folyamatosan beragad! Help Előre is köszönőm!
Egy Yamaha YBR250 motorra raktam fel univerzális műszerfalat, KOSO utánzat. A fordulatszámot a gyújtó trafó kis feszültségű oldaláról veszem, ami a motorvezérlőből jön. Alapjáraton 1000-et mutat, majd tiltást húzva 4500-ig megy csak el a mutató. Pedig szerintem több a fordulatszám ahol tilt. A gyári óra össze van törve, nem használható sajna.
Mitől lehet hogy rosszul mutatja a fordulatot?
Köszönöm a segítséget!
Sziasztok! Van egy simson s51-esem és egyáltalán nem vált szét szedtem és a léptető villa elvolt görbülve azt kicseréltem meg a rúgókat és azóta se semmi nem váltózott. A húzóéktengely az pedig folyamatosan beragad! Help Előre is köszönőm!
Én kerülném ezeket a csodalöttyöket. Akkor már jobb, ha veszel valami ótvar olajat, a régit leengeded és az ótvarral öntöd fel. Mész vele pár km-et, olaj leenged, szűrő csere és mehet bele a friss jó minőségű lé. Szerintem.....
Szerintem tuti hogy a kartergázcsővezérlőt kell cserélni, illetve be kell szabályozni a friss levegő beáramlását a kormánycső végeibe. Persze nem árt kicserélni a jobb hátsó kerékcsapágy 6-os görgőjét sem....
ezt a valvot meg a liqui-molynak az engine flush-jét dícsérték de az jóval drágább és nem hiszem hogy minőségben jobb lenne. Ezzel ugyan ezt kell csak a meleg olajhoz kell hozzáönteni és 5 percig alapjáraton keringeni hagyni, majd leengedni.
Hozzá kell tölteni a régi olajhoz, kb 3-4 órát használni vele majd leengedni és meg fogsz lepődni! A neve: "Motor cleaner" , Winn's gyártmány , olaj szakboltban vettem!
elvileg nem mert, a fáradt olajjal távozik. Most valvoline durablend-em van, direkt ezért vettem valvo engine flush-t mondom azzal mégis tesztelték, aztán a valvo synpower megy majd bele. Csak marha szar hogy betöltöm a friss olajat és egyből elszíneződik mert bent marad a szar ezért gondoltam. A színe még nem is zavarna, de ha keveredik az friss olajnak is változik a tulajdonsága..
valami baja van a motoromnak .... olyan 160 -170 km /ó vissza rakom
3 -ba és huzzom a gázt olyan 8000-9000 fordulatol el emelkedik az első kerék a talajtól ... egészen olyan 210 - km /ó ig tart ..
Nekem csak elméleti kérdésem lenne.
Lehetséges e az, hogy egy 250 köbcentis 15kw-os motort lefojtani 11kw teljesítményre, mondjuk egy szervizben, hogy kapjak róla papírt. Utána pedig elvinni műszaki vizsgára. ( Műszaki vizsga elvileg megoldható mert azt már megérdeklődtem ha jól informáltak)
Vajon a rend éber őre nézi hogy hány kw-os a motor, vagy csak a köbcentibe lenne belebu..ulva?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv