Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

60ezer volt a nyomatékkulcsod ?
az nem ugyanaz
ha meg lenne oldva vagy szigszalaggal tákolva akkor lenne ugyanaz a téma
az a lényeg hogy van fejlődés
mehetsz a pi..............

de azért a mérő szalag nagyon kopott ...........................lehet itt 60 000 ft nyomaté kulcs ......... de hogy ilyen szar méröszalagal ?

csak egyszer
hát jaaaaaaaaaaaaaa
végre egy rendes környezetben készült fotó
tudsz te rendeset is csinálni nem drótozott-foltozottat
HitMan: "Muszáj még itt is egymás anyázását olvasni?" Még jó....
Lehet hogy csak megszállta a gonosz. Az is lehet hogy ő a Darth Vader. Vagy csak: "Luke, én vagyok az apád"......
hala lecso ...nem vita szitásból .......... haverságból !

itt bent a rugó .......... mindenel egyűt és így nézed az olaj szintet .............

most volt időm cserélni
Azért feltételezem. Vagy a neveltetése miatt.
Ő a mindenkivel harcban állok fajta. Ha teszem azt a vbk-t szereted, biztosan arról akarna meggyőzni,hogy sört igyál mert az a jó és kész. Na én befe.
Valami mentális gondja lehet !
Sziasztok! Hozzászólásom főleg azoknak szól, akik szóba álltak punishment-el. Talán az előző hétvégén jeleztem,hogy a Virago fórumról kiebrudalt raider67 (ha sokat ugat leírom a pontos címét is) megtorló néven visszapofátlankodott hozzánk, de nem reagálunk a köcsögösködéseire. Valószínű, ezért talált meg titeket. Ő a hűség városának szégyene. Szemét módon beszólt annak aki nem ért a motor működési elvéhez, és gúnyolódott ezen motorosokon, ezért mi kivetettük magunk közül. Az olyan régi megbecsült játékosoknak, mint a lecso-vagy elektro, egyszerűen levegőnek kéne nézni ezt a gyökeret! Maradok tisztelettel Török Tamás Gyál József Attila u. 95. Ha esetleg punishment meg szeretne látogatni!
Sziasztok! Van egy simson s51-esem és egyáltalán nem vált szét szedtem és a léptető villa elvolt görbülve azt kicseréltem meg a rúgókat és azóta se semmi nem váltózott. A húzóéktengely az pedig folyamatosan beragad! Help Előre is köszönőm!
Kedves "kezdő motoros" !

Igen egyszerű a megoldás a problémádra.. Digitális csuklód van. Próbálj meg nyugodtabban vezetni, higgadtan, ne félj a motoron és ne rángasd a gázt.. Esetleg az első kerék spaniferrel a talajhoz való kapcsolása sem utolsó szempont, ha végképp nem akar a földön maradni a futóműved, tedd el a kulcsot valahová ahol lehetetlen megtalálni

remélem veszed a lapot Tasi
Gyerekek.. Eddig is kibaszott ritkán írtam ide hozzátok, nektek, és most ahogy feljöttem rá is jöttem miért.. Muszáj még itt is egymás anyázását olvasni? Ha valaki sík gyökér egy témához, nehéz ezt bevallani? Én is írtam sületlen baromságot, kijavítottak, elfogadtam, elkönyveltem. Ennyi.

Akinek nem inge ne vegye magára természetesen, de ez már a vicc kategória.. Jó hogy nem azon vitatkoztok, melyik a motor első kereke, honnan számoljuk az egyes hengert stb stb..
Jó volna ha csak olyanok szólnának bele akik legalább beszéltek már olyannal akik láttak már képen motort
Hétfőn megnézem, addig is nagyon köszönöm!
Ha jól értelmezem, a 2 gomb együttes nyomásával jutsz a menübe.
1:km/h-mph választás
2:ütemválasztás/hengerek száma
3:sztem hőmérsékletriasztás-lényegtelen
4: be tudsz állítani sebességlimitet, ha eléred felgyullad a fény
5: váltásfény-tieden nincs
6: vízhőfok riasztás
7: kilóméter óra kalibráció- első kerék átmérőt kell beírni mm-ben
8: óra beállítás
9: nem tudom
nah valami ilyesmi a beállítása.
Silabizáld ki.
Szia!
Ilyen : link
Tehát KOSO kinézetű csak. Semmi másom nincs róla.
Nagy segítség lenne ha valaki tudna róla többet.

Köszi!
Ha tennél róla egy képet....vagy nincs használati hozzá?
Tényleg, erre nem is gondoltam, mert így a felét mutatja csak. Na de hogy hogyan lehet állítani azt nem tudom.
Köszi!
Gondolom lehet változtatni hogy 2T vagy 4T.