Ám nagyon egyszerű a megoldás.
Felpumpálod a féket, hogy szoruljon a kerék.
Meglazítod a főfékhengernél az áteresz csavart.
Ha oldja a nyomást, akkor ott a bibi, ott kell keresni.
Ha nem, akkor mész lefelé.
Lazítod a fékmunkahengernél az áteresz csavart.
Ha így old, akkor fékcső.
Mert láttam én már olyant is, hogy a fékcső belseje, képezett egy egyirányú szelepet.
Ha így se, akkor a fékmunkahengernél van a gebasz.
Úgy nehezen cseréltem volna olajat, ha rajtahagyom a tetejét, de azért köszi a tippet és a többieknek is :) A felújító szett meg szerintem felejtős, mert a 4 dugattyús 12e+posta, pár ezerért meg kapok egy komplett bontott féknyerget. A szétszedéséről meg mindig azt olvastam, hogy nem ajánlott, igaz ha cserélem nem veszíthetek semmit, szóval lehet az lesz a vége...
Sziasztok!
Olajcsere előtt vagyok, szerintetek érdemes motortisztító adalékkal átmosni a rendszert, vagy csak ront a helyzeten és tömítéseket okoz meg roncsolást? sv650 injektoros
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni! Van egy szr 660-as yamahám és az lenne a kérdésem hogy milyen olaj való bele mert volt ahol 10w 40-et és volt ahol 20w 50-et olvastam! előre is köszönöm!
Egyértelmű a megoldás. Fékrendszer totálra szétszed. Dugattyú(kat) kiszeded, karmantyúk, porvédők állapotát felméred. A főfékmunkahengert is szedd szét, bizonyosodj meg az állapotáról. Célszerű lenne venni egy teljes felújító szettet. (karmantyúk, porvédők, dugattyúk stb...)
Ha meglazítod a fékolaj tartály fedelét, akkor levegőhöz tud jutni illetve ki tud menni belőle és bemennek a dugattyúk a helyükre.
Én egy tegnapos reggelen jártam így évekkel ezelőtt.
Igazság szerint a robogó igy került hozzám, hogy alkatrésznek, aztán megnéztem rajt pár dolgot, kicseréltettem, és most vettem észre, hogy valószinüleg nem a saját hengere, ezért gondoltam ,,ráfaragni", csak ugye ahhoz 2mm-el megkellene emelni az egész hengert. Ezért kérdezem, hogy szerintetek mekkora esélye lenne annak, hogy ezzel a megoldással elinduljon?
Ha nem tudod visszanyomni a betéteket, csak ha meglazítod a légtelenítő csavart, akkor a főfékhengerben lévő kicsi furat van eltömődve, vagy nem rávaló a kar, és nyomva tartja a dugattyút.
Igen,jól irtam. Igaz régebben tettem rá 4 db sportlégszürőt, és azóta nem is mentem vele csak egy-két rövid karikát. De szar volt előtte is, nehezen indult, 7000-nél elkezdett röfögni és kormos volt a gyertya. A takaritás után javult, de még nem ok, a gyertya meg fehér. Tiszta káosz. A kompressziot nem tudom. Azért is gyanus a karbi mert pl. a fovókák ilyen szétkalapált, szétnyirt állapotban voltak, és még nem is egyformák. Csakugy kb 50 és 70. Üdv
Mindent ugy raktam vissza ahogy elötte volt, kivéve két fuvókát cseréltem a gyári méretre 50-röl 70-re illetve 70-röl 90-re. Ez egy szedet-vedet karbi, már igy vettem a mocit. Mikuni BDST 26. Leirásábol kukáztam ki a méretet. Üdv
Jó egy hete írhattam önnek egy blokkfelújítással kapcsolatban.
Nem kapta meg, vagy önnek is olyan sok a munkája, hogy nem fér bele legalább eltanácsolni a munkát ?
Nem csodálkoznék azon sem, mert ebből a topikból sok motorszerelőnek mondott ember így áll hozzá, de azért jó lenne tisztán látni
Felpumpálod a féket, hogy szoruljon a kerék.
Meglazítod a főfékhengernél az áteresz csavart.
Ha oldja a nyomást, akkor ott a bibi, ott kell keresni.
Ha nem, akkor mész lefelé.
Lazítod a fékmunkahengernél az áteresz csavart.
Ha így old, akkor fékcső.
Mert láttam én már olyant is, hogy a fékcső belseje, képezett egy egyirányú szelepet.
Ha így se, akkor a fékmunkahengernél van a gebasz.
Olajcsere előtt vagyok, szerintetek érdemes motortisztító adalékkal átmosni a rendszert, vagy csak ront a helyzeten és tömítéseket okoz meg roncsolást? sv650 injektoros
Érdeklődni szeretnék, hogy aeroxhoz 100 ccm , honnan tudnék cdi-t szerezni ?
előre is köszi.
Kis segítséget szeretnék kérni! Van egy szr 660-as yamahám és az lenne a kérdésem hogy milyen olaj való bele mert volt ahol 10w 40-et és volt ahol 20w 50-et olvastam! előre is köszönöm!
Én egy tegnapos reggelen jártam így évekkel ezelőtt.
Mégegyszer bocs.
Jó egy hete írhattam önnek egy blokkfelújítással kapcsolatban.
Nem kapta meg, vagy önnek is olyan sok a munkája, hogy nem fér bele legalább eltanácsolni a munkát ?
Nem csodálkoznék azon sem, mert ebből a topikból sok motorszerelőnek mondott ember így áll hozzá, de azért jó lenne tisztán látni