Sziasztok! Freccia motorom dugattyú cserés lett, a furat mérete 56.00. Milyen méretű dugattyút vegyek bele?
Vertex méretválasztéka: A-55,96 B-55,97 C-55,98 D-55,99 E-56 F-56,01
Ez a motor most került hozzám nincs semilyen kezelési könyve. neten majd utánnajárok,vagy szaküzletbe szervizbe. tudom hogy hogykell meg mit... csináltam is már aprilia leon... csak kellene valami érték hogy mégis tudjam behatárolni...
Keresd meg a gépkönyvedet, vagy a szerviz manualt töltsd le a netről és ott pontos értéket fogsz kapni ! De a legjobb lenne ha hozzáértő nyúlna hozzá! Századmilliméter pontosság kell.
Sziasztok szelepeket kellene állitanom milyen értékek közzé állitsam? függ ez márka, típustól? (keeway exceed 200).ról van szó. elnézést a buta kérdésért de még nem volt 4T motorom.
Nezd meg hogy van e viz a tank aljan. Most eppen egy kawat csinaltam ilyen problemaval. Persze lehet mas is. Emeld fel a tankot es probald ugy inditani. A szivattyu akkor nem a tank aljarol sziv.
Egy R6-om van, '04-es, power commanderes, és a köv problémával találkoztam, ami előtt tanácstalanul állok.
A hiba ugyanúgy kezdődött, húzom a gázt, 8500körül fulladozik, ha nem engedem el a gázkart le is fullad teljesen, ha elengedem éppen életben marad.
Egy ilyen fulladás után beteszem 1-be elindulok lefullad. Miután lefullad, pár mp-re rá, újra tölti magát a rendszer, mint mikor ráadom a gyújtást és a fordulatmutató tesz egy "kört". Próbálom indítani, fordul párat az önindító, de nem indul, aztán megint fordul párat, nem is értem, mintha össze-vissza gyújtana... Aztán ha nagy nehezen elindul, alig tudok vele pár métert menni, megint fulladozik... aztán helyre áll ha leállok és kezdi előröl...
Én a gyújtásra gyanakszom, a power commandert hiába állítom bármely állásába, ugyanúgy 8500-nál kezd fulladozni...
Hello. valaki tudna nekem segiteni van egy SUZUKI gsxr 600 k5 és menet közben esetleg egy döcenöbe belemegyek leál kiirja a chek feliratot és indul tovább mintha misem történt volna.esetlek ha valaki egy jo szerelöt vagy tanácsot tudna adni.elöre is köszönöm.
Szerintem nem "hengertalp pakolást" kellene alátenni, mikor messziről nem passzol az egész. Valószínűleg gyárilag 80-as vagy 125-ös lesz a gép. Bár felőlem faraghatjátok ahogy jólesik...
meg méred mennyivel hosszab a fejmagasság és egy alumíniumbol ki vágod a hengert talp pakolást kb ez 4-5mm lehet kis szúró fűrésszel simán ki tudod vágni sztem a tő csavar enged annyit
Na ez már komoly hézag. Én úgy tudom hogy ezekből volt 50-es, 80-as és 125-ös gépezet is. Előfordulhat hogy itt lesz a bibi. Meg kellene mérned a benne lévő dugattyú ármérőjét, majd a blokkot is, ahová benyúlik a hengerhüvely alja. Ebből talán tudunk következtetni (valamire)...
nemcsak a nyomás számít hanem a cső keresztmetszete is ha kicsi kevés a légkulcsnak a levegő és nemadja le a teljesítményét. 10bar elégnek kellene lenni
nekem maszek van, csepel kompresszor
12barnál kezd nyikorogni az ékszíj de 15ig simán felpumpálja
ekkor már olyant pukkan a gyorscsatlakozó hogy meg szoktam ijedni
Vertex méretválasztéka: A-55,96 B-55,97 C-55,98 D-55,99 E-56 F-56,01
Egy R6-om van, '04-es, power commanderes, és a köv problémával találkoztam, ami előtt tanácstalanul állok.
A hiba ugyanúgy kezdődött, húzom a gázt, 8500körül fulladozik, ha nem engedem el a gázkart le is fullad teljesen, ha elengedem éppen életben marad.
Egy ilyen fulladás után beteszem 1-be elindulok lefullad. Miután lefullad, pár mp-re rá, újra tölti magát a rendszer, mint mikor ráadom a gyújtást és a fordulatmutató tesz egy "kört". Próbálom indítani, fordul párat az önindító, de nem indul, aztán megint fordul párat, nem is értem, mintha össze-vissza gyújtana... Aztán ha nagy nehezen elindul, alig tudok vele pár métert menni, megint fulladozik... aztán helyre áll ha leállok és kezdi előröl...
Én a gyújtásra gyanakszom, a power commandert hiába állítom bármely állásába, ugyanúgy 8500-nál kezd fulladozni...
Vki ötlet?
Alsónémedi.
segitségedet kérem .......... csinálom a másik 1.1 -et
van fasza 0.08 kopásu sorom használhato lenne a gyűrű is de ,, ...............neked nem magyarázom ........ úgy is tudod
szoval ilyen kéne irtam e-mailt is ... dereng valami ,hogy jönnél haza is
http://www.suzukipartshouse.co...
ki baszot hálás lennék ...... tasi
a motorom évjáratát szeretném megálapitani
a motorszám mx125aeo19986
az utolsó 5 szám jelzi az évjáratot ?
12barnál kezd nyikorogni az ékszíj de 15ig simán felpumpálja
ekkor már olyant pukkan a gyorscsatlakozó hogy meg szoktam ijedni
simán kibírja, nekem praktikeres kulcs van de tép mint állat
kinzo vagy mi a rák a neve
volt hogy a krova hosszabbítót széttekertem vele