Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

dlz_bro szerintem szarok a karmantyúk. Legalább is nekem egy cb Hondán csinálta addig amíg ki nem cseréltem.
Nem tekertél el olyan csavart amit nem kellett volna?
Sziasztok
Tud valaki tanácsot adni? Sor 4 250 a mocim. Karbi takaritás után elég
gyenge és a gyertya hófehér. Előtte pedig tiszta korom volt és ezért
nyultam a karbihoz. Üdv.
Sziasztok.
kinter,eryk köszönöm a segitséget.Van ebben egyáltalán AC pumpa?
Van egy vákumos csap a tank oldalán meg egy aluminium kütyü a tank alján vázra erősitve amibe bele megy a benzin vezeték és a másik felén kilép és irányjel is van rajta az lenne az?
De végül is mindegy nem foglalkozom vele mert beindult.
Köszi mindent!
Üdv!
Egy kis segítséget kérnék! A történet a következő: Mikor megvettem a motort befogott az elsőfék, valahogy sikerült megoldani, már tippem nincs mit csináltam vele. Aztán telt múlt az idő, elkoptak a betétek, kicseréltem, de miután összekopott a tárcsával is befogott a fék.. Lecseréltem az olajat, lelégtelenítettem, teljesen kitisztítottam, a probléma megoldódott. Most hétfőn volt elsőgumi cserélve, aztán még nem volt fent az elsőfék mikor vettük le emelőről és véletlenül meghúztam a fékkart. Csak úgy sikerült visszarakni a féket, hogy kinyitottam a légtelenítőcsavart. Megint befogott a fék, de most brutálisan. Ma megint kitisztítottam, új olaj, légtelenítés stb, de a probléma nem oldódott meg. Igaz, hogy most már nem fog be túl erősen, de 2km után első fék használata nélkül már forró a tárcsa. Most ott tartok, hogy valamelyik része tuti szar lehet... De melyik? Illetve melyik részét lenne érdemes kicserélni? Vagy mi lehet a gond? Egyébként mikor nem fogott be, akkor sem volt tökéletes, mert hiába volt lelégtelenítve, kb tövig lehetett húzni a kart, bár ettől függetlenül elég jól fogott. HELP
Érdekes, hogy most azon agyalsz, hogy a megemeléstől elmegy minden.

Miért, eddig a nem rá való hengerrel a helyén volt minden?
Szét kaptam a hajtás részt.Van benne 3 fogaskerék és két ALÁTÉT a segéd fogaskerekeken..Viszont másik blokkban nem volt benne ez a két alátét.KELL BELE vagy nem?
A karbi tolatyúja nagyobb és a fúvóka is 90es nem 76os.Hidegen tök jó de mikor meleg akkor van mikor lábbal lököm az induláshoz,igaz 70 felett van a vége.Pedig 4,7 g van benne és 6,00g.
Most akkor gyári dugó van benne és ahhoz csak a yamahánál kapok gyűrűt?
"Úgy döntöttem ráfaragom a hengert..." Nem tenném.
Köszönöm a választ,sokat segítettél.
Kérdés hogy miért akarod cserélni. Ha csak nagyobb power kellene, akkor felejtsd el ezt a kínai vackot. Akkor 70-es henger, nagyobb karbi, stb. Ha a régi elkopott és nem lehet már fúrni, akkor jó lehet ez a kínai cucc is, pár évet tuti elmegy. Általában akkoris a gyűrűk szoktak elkopni, nem a henger. Persze az más kérdés, hogy ha elkopott, akkor már érdemes új dugót bele, stb. "a kanyarból sem húz ki csak hidegen.." Ez meg szerintem nem a henger kopottságára utal, hanem első körben karbi beállítás.
Így lehet hogy nehezebb lesz megtalálni (és drága dolog is lehet). Mérd le és az alapján keress.
Lehet hogy visszaejti az AC-d a benzint. Nekem is ilyen volt a Leo.
Szerintem ne foglalkozz vele, valószínű fogyott( párolgott) egy kicsi benzin a karburátorból és amíg az nem pótlódik addig nem indul el.
Sziasztok!
Úgy döntöttem ráfaragom a hengert, jelenleg anyagilag más egyszerűbb megoldást nem látok :S Úgy számoltam 2mm-el kell megemelnem a hengert (Honda Lead). Mellesleg találtam egy gc8as jelölést a blokkon, a hengeren pedig egy gc7est, ugy néz ki, itt lesz a probléma, viszont anyagilag nem állok ugy, hogy vegyek rá gc8ast. Mellesleg sehol sem találtam neten, igy egy picit el is szomorodtam :S
NAhde.....az lenne a kérdésem, ha 2mm-el megemelem a hengert, azaz teszek alá hengertalp pakolást...mennyire befolyásolja ez nekem a teljesitményt? egyáltalán elindul a motor? Csak azért kérdfezem, mert ugye ha megemelem, máskor gyújt a gyertya,máshova kerül a szívó és kipufogó nyílás
a beömlő ablakok is szóval, félek el sem indulna :S
Tudnátok segiteni tanácsokkal?
Hálás köszönet!
Mellesleg ez egy Af15-ös veterán Honda LEad, amihez alkatrészeket már olyan drágán lehet kapni, hogy komlett motort veszel helyette :D
Üdv!
Az lenne a kérdésem,hogy 3kj joghoz milyen hengert tennétek fel,ha "sportos" motozást kedvelők vagytok.Most még a gyári van fent,de mindig megijed a moci ha jön a domb,és a kanyarból sem húz ki csak hidegen..
Találtam :http://www.grando.hu/henger-sz...
de ijesztően olcsónak tűnik.Esetleg van javallat vagy ellen javallat valakinek?:Válszotokat előre is köszönöm.
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem mielőbb... :S Van egy 2000-es évjáratú KX125-ös motorja a tesómnak, és ma raktuk össze a hengert és a hengerfejet, de sajnos az egyik tőcsavaron annyira túlhúztuk az anyát, hogy elnyíródott a tőcsavar és beletörött az anyába... Nem tudjátok, hogy hol lehet kapni ilyen tőcsavart, akár szettben akár darabra. Nagyon fontos lenne!
Előre is köszi a segítséget!
Sziasztok.
Olyasmi problémával fordulnék hozzátok hogy most az özönviz beálltával kicsit mellőztem a motort és egy hét után elég nehezen indult nem pöccre.Kell ilyesmivel foglalkoznom vagy ez megszokott dolog?Ha naponta használom akkor semmi gáz megy teszi a dolgát.
Pl. a karbi hibás beállítása, meg még egy jópár dolog.
ok megpróbálom!
Vedd le a fékkart, és egy kúpos fogóval húzd ki a dugattyút.
Én azért szét is szedném, mert lehet elnyírta a karmantyút is...
Sziasztok! Az első féket ,hogy tudom légteleníteni?(suzuki rm 125 92). Mert megpróbáltam csak ahogy behúztam a féket úgy beragadt az az alkatrész amit benyom a fékkar!
az nem bele való alkatrész