Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

húúúúú b+
elkúrtam
lánckerék
a lánc lemaradt.......csak a kerék maradt meg
akkor meg sem szólaltam
be tud Ini ! az első fogaskerék ezen a tipuson ragaszva van ! ha még a víz is be megy ... olyan mintha oda lenne hegeszve
baszki te nem használod a motort?
hogy tud annyira beállni? én évente legalább 5-6 alkalommal kiveszem a kereket
szerencsétlen nem vagy csak nem tudod ,hogy kell

cél szerszám kell .... ha nincs


egy cső 50 cm be tekerve rongyal vastagon és be a kerékbe irányba rakni és ne ki szoritani a lengökarnak 1 szurni és szépen lazitani

vigyázni a crova ne essen le ha + egy csö darabal meg toldod még erőt sem kell ki fejteni .. persze ez sufni meg oldás de kárt nem okozol vele ... tasi
Sziasztok!
Láncszettet szeretnék cserélni, (yamaha yz450f) de az első lánckerék anyáját sehogy sem tudom meglazítani. Próbáltam már légkulcsal, de nem szedte le, meg hajtószárral is úgy, hogy ráültettem valakit és húzta a féket, úgy is csak hajtotta előrefele a motort.. Esetleg valami tipp? Vagy ezek forditott menetesek?
Másnak is ilyen nehezen jön le, vagy csak én vagyok ilyen szerencsétlen?
Hali, itt lennének a képek, a hengerről, a blokkról, illetve az oldalt levő távolságról, plusz látszik, mennyivel hosszabb a dugó, ami elvileg Honda Lead-é, illetve bontó azt állitja!
csak az a kurva olaj nem jön le.
Na látod , megy ez!
Ja még valami: Nem folyik le az összes olaj ebből a ROTAX blokkból. A vázban is van olaj.... de 2.5l ből lejön 1liter.... üzem meleg motornál is ugyan így. Van valami trükkje? Kitekertem a mágneses olajcsavart is. Valami ötlet ?
El volt szakadva( elolvadva) a potméter kis vékony feltekert vezetéke. Szerencsére a tele tank felől, így pár milivel előrébb toltam a becsatlakozó részt, magyarul rövidebb lett a mérőrész, de működik minden jól.
Tele tankot is mutat, rövidebb úton halad az úszónak a vége a kis vezetéken.
Nézzd meg a vészkeállító gombot. Engem az szivatot egész nap ! Nem volt szikra.... mindent átnéztem,kimértem.. majd elkezdtem kapcsolgatni miközben gondolkodtam és hoppá az volt a rossz !
Valami fogyatékkal élő!
Elektro-Motornak írtam, de legalább te is tanúsítod,hogy igazat beszélek.
üdv a videót én is megnézném szivessen mindig tanul az ember üdv Gyuri
Köszönöm a segitséged :) Várom a vidit majd. Üdv
Aztan rajottem miutan valaszoltam.
megtorló egy fasza gyerek. Tőlünk(Virago fórum) lett kitiltva. Mindenlébenkanál okoskodó faszkalap. Raider67 volt a neve de most ezt használja. 3 havonta feltűnik, okoskodik aztán kussol.
Onindito semmilyen kapcsolatban nincs a gyujtassal. A lendkerek meg 10000 esetbol egynel szamit. Az alaplap mar lehet de tenyleg nem ertem ha a sotetben lovoldozol akkor mar miert nem vetted meg az osszes komponenst ami a gyujtas korben van. Lehet az csak egy csatlakozo hiba is. Gyujtasdoboz is es sorolhatnam.
Csinaltam egy videot amit hasznalhatsz. Csak fel kell toltenem a youtube-ra. Irok majd ha fennt van.
Sziasztok!
A következö a problémám, amire remélem kapok választ.
Aprilia pegaso: Elment a gyujtás, igy nem volt szikra. Igy vettem rá másik
önindítót,lendkereket,állórészt!De még most se indul.
Mi lehet még a hiba forrás?
Ezt hogyan tudom megtenni? Vagy inkább vigyem szakértőhöz? Gondolom ha a generátor rossz akkor újratekercselés?
Előre is köszönöm válaszod. Üdv
Toltes nem jo. 1 fazis hibadzik valoszinu. Merj generatort eloszor.
Üdv.

Tudna valaki segíteni? cbr 929rr-en nem indult be lemerült az akksi. Ezért rámértem: 6-7 ezres fordulaton, világítás nélkül 14,2-14,3V tölt. Alapjáraton villany nélkül 12,8V. Viágítással 6-7 ezres fordulaton 12,7-12,8V. Alapjáraton világítással 11,9-12V kb. Ez így jó? (Azt megjegyzem hogy egy valami kék izzó van benne elől ezzel vettem még) Az akksi lenne rossz vagy mi a hiba?
Előre is köszönöm. Üdv
Képet kérünk róla, mert így .....
Ellenállás mérő, + egy villamossághoz értő haver és meglátszik.