A kislánckerék tengely szimmeringet kicseréltem, de a gyári csere után is csepeg. Most még az az ötletem lett, hogy lehet, hogy a váltó kapcsolótengelynél levő szimmering ereszt, ami nem valószínű. Majd szétszedem.
De ha mégis a lánckerék szimmering lesz, akkor mi van? Mit ronthattam el?
hát igen.. felhívtam a srácot, azt mondta, hogy 23.000 van most benne, de már nem érdekel az a motor...
találtam egy jobbat, amit ki is próbáltam ma, és nagyon tetszik
Tud valaki olyan helyet ajanlani budapesten, ahol meg tudjak hegeszteni a muanyag oldalidomjaimat. XI ker elonyben. Festeshez milyen alapozot meg festeket ajanlotok? Elore is koszi.
Szevasztok,lenne egy kérdésem.250-es etz-nél a fötengelycsapágy és a szimering között lennie kéne egy olajáteresztö lemeznek(a robbantott ábrán így van írva)?
Nekem az egyik blokkomban volt egy ehhez hasonló kokálmány lemez a gyujtás felöl de a kuplung felöl nem.Volt még egy bontatlan blokkom is abban meg nem is volt.
Akkor kell ilyen lemez vagy nem?
Sziasztok! A motorom picit maga alá hugyozik. Úgy néz ki, elhalt a vízpumpa tömszelencéje. A roszabb hír az, hogy a VFR-en állítólag csak egyben lehet cserélni a pumpát. Az meg nem olcsó, ellenben elég drága.
Ha esetleg vki tud vmi okos megoldást ebben az ügyben, az kérem ossza meg velem. Köszi!
felhívtam a srácot, a moci teljesen jónak tűnik, csak fényezni kell...
Felsorolt nekem vagy 20 dolgot, hogy miket cserélt újra, milyen beállításokat csináltak, stb...
nekem elég szimpatikus...
Az még semmit sem jelent.
Komolyan mondtam a dolgot.
Felhívod, megkérdezed amit ilyenkor szokás, megmondod, hogy átiratással, rendberakással együtt 500000-ed van a dologra, átiratás 40000...bla..bla...bla...
Megadod neki a számodat és megmondod, hogy ennyiért tutira megveszed, ha érdekli a dolog hívjon vissza. Másnap csörögni fog a mobilod.
Ha megvan a gép átiratod és ahogy csurran, cseppen, rendberakatod.
A kép alapján semmi baja nincsen ami miatt ne lehetne használni, de mivel "sérült" jól lehet rá alkudni.
Hívd fel, mond meg, hogy adsz érte 420000-at azonnal.
Az átiratás lesz kb 40000.-, a fényezés 20-25000.
A kipufogót megmutatod egy szakinak, szerintem meg tudja oldani.
Mennyibe mennek ezek a motorok, ha nincsen rajtuk munka?
A kislánckerék tengely szimmeringet kicseréltem, de a gyári csere után is csepeg. Most még az az ötletem lett, hogy lehet, hogy a váltó kapcsolótengelynél levő szimmering ereszt, ami nem valószínű. Majd szétszedem.
De ha mégis a lánckerék szimmering lesz, akkor mi van? Mit ronthattam el?
Motorkerékpárok szervízelését, javítását vállaljuk garanciával, teljeskörű alkatrészháttérrel.
Ugyaitt külföldi import motorkerékpárok eladók, magyarországi forgalombahelyezéssel.
érd: 06-20-545-35-46
találtam egy jobbat, amit ki is próbáltam ma, és nagyon tetszik
http://www.motorosok.hu/szervi...
yamahattila!
Itt
van karburátor is!
"csak ez azért tetszik ennyire, mert csak 21.000 km van benne"
Azért ebben ne legyél biztos! Egy 95-ös évjáratú 400-asban?
Ismerősöm 2001-es 125-ösében van 28000 km. (és nem futár)
Tud valaki olyan helyet ajanlani budapesten, ahol meg tudjak hegeszteni a muanyag oldalidomjaimat. XI ker elonyben. Festeshez milyen alapozot meg festeket ajanlotok? Elore is koszi.
Nekem az egyik blokkomban volt egy ehhez hasonló kokálmány lemez a gyujtás felöl de a kuplung felöl nem.Volt még egy bontatlan blokkom is abban meg nem is volt.
Akkor kell ilyen lemez vagy nem?
kész ...
megy mint állat ...
Ma végre összeállt a ZZR-em (elment a vezérlése sajna )
A gond az , hogy nem indult , csak tolásra és 2.-ban nyélgázon úgy járt mintha alapjáraton menne...
A gáz elvétele után azonnal leállt ...
Semmi mást nem tudok kicsikarni belőle , csak nyélgázon alapjáratot ....
Ötletek ?
Küldtem neked egy mélt. Olvasd el!
Go próbálni!
Ha esetleg vki tud vmi okos megoldást ebben az ügyben, az kérem ossza meg velem. Köszi!
Felsorolt nekem vagy 20 dolgot, hogy miket cserélt újra, milyen beállításokat csináltak, stb...
nekem elég szimpatikus...
Komolyan mondtam a dolgot.
Felhívod, megkérdezed amit ilyenkor szokás, megmondod, hogy átiratással, rendberakással együtt 500000-ed van a dologra, átiratás 40000...bla..bla...bla...
Megadod neki a számodat és megmondod, hogy ennyiért tutira megveszed, ha érdekli a dolog hívjon vissza. Másnap csörögni fog a mobilod.
Ha megvan a gép átiratod és ahogy csurran, cseppen, rendberakatod.
A kép alapján semmi baja nincsen ami miatt ne lehetne használni, de mivel "sérült" jól lehet rá alkudni.
Az átiratás lesz kb 40000.-, a fényezés 20-25000.
A kipufogót megmutatod egy szakinak, szerintem meg tudja oldani.
Mennyibe mennek ezek a motorok, ha nincsen rajtuk munka?