Ha luk van, azt nem fogja be a karton.
Első fordulatra átlöki.
Oda alu kéne, mondjuk egy 1mm-es közbetét, és alulra felülre tömítés.
A felömlő csatornák sincsenek vonalba szerintem, én inkább kideríteném milyen blokk ez, és hozzá való hengert keresnék.
igen, az egyik oldalt, kb 2mm-er , ezért gondoltam, hogy nem hozzá való a henger, de mivel a másik is ugyan olyan, amit rendeltem, ezért kezdek kételkedni, hogy lehet, hogy a blokkal van a baj , csak gondoltam, valahogy kilehet-e köszörülni ezt a hibát ?
aluminium is jó? csak azért, mert ugye irtam, hogy ugy néz ki, mint ha nem Lead blokk lenne, ez azt jelenti, hogy, mikor ráteszem a hengert, oldal irányba van 1-2mm-er, ahol belátni a blokkba :S a karton ott is rendesen tömitene?
A4-es spirálfüzet hátulja, vagy az írószerboltban is van vastagabb kartonpapír, aminek matt mindkét oldala.
Fényes nem jó!
Kivágsz 4-5 tömítést, és teszt.
2T robogónál van hogy 4-5 vékonyabb tömítést alkalmaznak, mikor beállítják a présmagasságot.
Én 0,7-ig egyszer lementem, ott már kerregős volt, azért ajánlottam az 1mm-ert.
Üdv, amit rendeltem hozzá henger, ahhoz volt dugó is, de ugyanúgy magas azzal is :S totál nemtudom mi lehet :S megmértem, 2mm-rel magasabbra megy a dugó :S ha esztergáltatok a hengerfejből? vagy tegyek a henger és a blokk közé vmi pakolást, ami 2mm magas, és igy megemeli a hengert picit?
Üdv.
A régi dugattyú nincs meg?
Valszeg az a ludas, magasabb lesz, szerintem nem bele való.
Elvileg vastagabb hengerfej tömítéssel, vagy többel össze tudod rakni, de ha le van húzva, mérj présmagasságot.
Oldalt bedugod a gyertyánál a 2mm vastag forrasztó-ónt a hengerfalig, majd körbeforgatod a motort.
Ezután kiveszed az ónt, és a legvégén megméred tolómérővel.
0,9-1mm alá ne menj!
Kopogásos égésed lehet.
Helló srácok!
Nem tudom, tudnátok-e nekem segiteni, rátaláltam egy robogóra, Honda Lead (elvileg), bár érdekes módon, hiába teszem rá a hengert ami hozzá való(elméletileg), nem passzol. Oldalt belátni a blokkba :S és érdekes módon, ha össze rakom, a dugó hozzáér a hengerfejhez, sőőőt, át sem fordul :S rendeltem hozzá másik hengert, hátha az a baj, erre megjött a Lead-hez való henger, ami hozzáteszem, teljesen ugyanolyan mint ami volt nekem :S igy az sem jó :S most nem tudom, akkor nem Lead blokk ez? vagy mi a baj? tudtok segiteni mit tegyek? Mellékelek képet ! Már nagyon elvagyok keseredve,hogy nemtudom hol lehet a baj :S
Sziasztok.
Köszönöm az infót mindenkinek először is!Sajna semmi jelölést nem láttam rajta még a hajtómű felöntésében sem.a malagutinál volt ott 100ml-t irtak de itt semmi.Egyenlőre nem folyik sehol és már mentem vele rendesen.Tudom a guminak nem tesz túl jót de ott sem látom nyomát olajnak.
Majd leveszem a deknit mert ha igy van és sok az olaj akkor befelé is folyhat ha rossz a szimmering.
Gondolom szimmering gátolja hogy a variátor felé ne menjen olaj.
Köszi mindkettőtőknek.
Üdv.
sok a levegő .............. a cv nem tudja követni a lég ritkulást .. karbi váltásnál csuklik egyet és torpan ,aztán ki egyelitödik a vákum és fel húzza magát a dugó .. és megy a benya befele .
nézzél : air box tömitetséget nincs -e repedés , a lég szűrő felfekvö felűletei faszán zárnak , nincs e valahol rés, rossz illesztés , a szivo csonkon ha van fars , az is bele szól ,de akkor nem ejti a fordulatott rendesen
kevés kaját kap.. nekem mikor a bandita lett karbiszinkrozva, és állitottunk a kajáján, akkor csinálta ezt... adj neki többet, vagy ne használd ilyen fordulaton ilyen jelenséggel (mert nekem is csak egy helyen csinálta, szóval éppen használható mert baja nem lesz csak ez esetben ilyen torpanós lesz!)
Első fordulatra átlöki.
Oda alu kéne, mondjuk egy 1mm-es közbetét, és alulra felülre tömítés.
A felömlő csatornák sincsenek vonalba szerintem, én inkább kideríteném milyen blokk ez, és hozzá való hengert keresnék.
csak pasztázd be vékonyan
Fényes nem jó!
Kivágsz 4-5 tömítést, és teszt.
2T robogónál van hogy 4-5 vékonyabb tömítést alkalmaznak, mikor beállítják a présmagasságot.
Én 0,7-ig egyszer lementem, ott már kerregős volt, azért ajánlottam az 1mm-ert.
Hengertalp tömítést akartam írni!
Vastag karton, 0,4-0,6mm vastag.
Abból alágyűrsz 3-4 darabot, lehúzod, és mérsz!
A régi dugattyú nincs meg?
Valszeg az a ludas, magasabb lesz, szerintem nem bele való.
Elvileg vastagabb hengerfej tömítéssel, vagy többel össze tudod rakni, de ha le van húzva, mérj présmagasságot.
Oldalt bedugod a gyertyánál a 2mm vastag forrasztó-ónt a hengerfalig, majd körbeforgatod a motort.
Ezután kiveszed az ónt, és a legvégén megméred tolómérővel.
0,9-1mm alá ne menj!
Kopogásos égésed lehet.
Nem tudom, tudnátok-e nekem segiteni, rátaláltam egy robogóra, Honda Lead (elvileg), bár érdekes módon, hiába teszem rá a hengert ami hozzá való(elméletileg), nem passzol. Oldalt belátni a blokkba :S és érdekes módon, ha össze rakom, a dugó hozzáér a hengerfejhez, sőőőt, át sem fordul :S rendeltem hozzá másik hengert, hátha az a baj, erre megjött a Lead-hez való henger, ami hozzáteszem, teljesen ugyanolyan mint ami volt nekem :S igy az sem jó :S most nem tudom, akkor nem Lead blokk ez? vagy mi a baj? tudtok segiteni mit tegyek? Mellékelek képet ! Már nagyon elvagyok keseredve,hogy nemtudom hol lehet a baj :S
Köszönöm az infót mindenkinek először is!Sajna semmi jelölést nem láttam rajta még a hajtómű felöntésében sem.a malagutinál volt ott 100ml-t irtak de itt semmi.Egyenlőre nem folyik sehol és már mentem vele rendesen.Tudom a guminak nem tesz túl jót de ott sem látom nyomát olajnak.
Majd leveszem a deknit mert ha igy van és sok az olaj akkor befelé is folyhat ha rossz a szimmering.
Gondolom szimmering gátolja hogy a variátor felé ne menjen olaj.
Köszi mindkettőtőknek.
Üdv.
nézzél : air box tömitetséget nincs -e repedés , a lég szűrő felfekvö felűletei faszán zárnak , nincs e valahol rés, rossz illesztés , a szivo csonkon ha van fars , az is bele szól ,de akkor nem ejti a fordulatott rendesen