Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én egy leírásban 75ml-t találtam a szükséges mennyiségnek. A 150 a duplája, biztos nem használ neki. Egyébként nincs ráöntve a hajtómű házra, hogy mennyi kell bele? A legtöbb robogónál így jelölik, a beöntő nyílásnál keresd.
Több helyen is 75 ml-t írnak. Ha többet nyomsz bele, akkor ki fogja nyomni menet közben. Nem tudom hogy van kialakítva a túlfolyó, de ha a felnire folyik és onnan a hátsó gumira..... Egyébként a blokkon rajta szokott lenni a szükséges mennyiség.
köszönöm!
? Ezt meg ,h érted? Szted miért vesz az ember egy 130 lovas sportmotort ? Nem valami 45 le-s guruló vasfotelről szól a kérdés.
Csak arra vagyok kíváncsi, hol kell 7000-elpörgetni?
Ez csak a fiataloknak talany. Nekunk idosebbeknek mar regi.
100-nál mennyit forog a legnagyobb sebességben a főtengely?
Szia! Köszi a tippet, azóta úgy látszik megoldódott
picit nagyobb fofuvokaval probalnam. Vagy a suberokat kifurkalni is lehet. Alul a subertu melletti furatot megnovelni 2,4mm kornyekere.
Köszi srácok! Kutatok tovább elektromosság irányába! :)
Sziasztok.
Tegnap cseréltem olajat a motor kihajtásánál Gilera 50SP.Mivel nem tudom mennyi kell bele hivatalosan én az egészet 150ml-t belenyomtam.A nivópálcán (már ha annak lehet nevezni)nincs egyértelmű jelölés a töltöttségről.Lehet valami gáz belőle ha több az olaj?Amit leengedtem az még a 100ml-t sem érte el.
köszi előre is!
Sziasztok! Ha tudtok, kérlek adjatok tanácsot, segítsetek! Vásároltam egy CBR919RR-t, ami elég sokat állt, ahogy hozzám került megkapta a karbi tisztítást, szinkront, minden fúvóka méret meg lett nézve: GYÁRI. A motor szépen jár viszont 6.-ban olyan 6000-7000-es fordulatnál ha ráengedem a motorfékre, majd hirtelen gázt adok 1-2 másodpercre megtorpan. Próbáltam a szívatóval játszani, de nem jártam sikerrel. Ti mit javasoltok? Van valami ötletetek? Válaszotokat előre is köszönöm! Széles utat!
Köszi az infot. Ezek szerint nem beszélt hülyeséget az eladó.
Kösz, sajnos ez nem működött, végül így oldottam meg:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ha az oldalsztender kapcsolod meg mindig ki van iktatva akkor szereld vissza es kotsd vissza ugy ahogy volt. Veszelyes annelkul jarni.
Lelazult kábel, beázás.
a gyertyapipa körül nézelődj , lehet odacsapja a vizet
Sziasztok! Okos emberek tanácsára lenne szükségem! Van egy kawasaki zzr 250-em. Ami egyébként pöpec, teljesen jól megy, stb. Amíg nem esik az eső.. Mert akkor elmegy az ereje, leáll, vagy csak borzasztó magas fordulaton hajlandó menni, akkor is szaggatva. Először elektromosságra gyanakodtam, és az oldalsztender kapcsolójára, azt kiiktattam, szétszedtem a gyorsleállító kapcsolót a kormányon, azt kitakarítottam, rendberaktam, ugyanígy a kuplungnál lévő kapcsolót is. A vezetékek nincsenek megtörve, jól szigeteltek a gépen. Ma bebizonyosodott, hogy nem ezek a gondok, viszont már abban sem vagyok biztos, hogy elektronikai a baj.. de akkor mi a franc..nem hinném, hogy beázik a karbi.. :) ma mikor elkezdte csinálni, ráhúztam a szívatót, de semmi, ugyanúgy kínlódott. Ha félreállok, húzok 2 kövér gázt és elmúlik, semmi baja.. amíg megint el nem indulok, mert onnantól kb 100m és megint dadog.. :(
Sajnos nincs ötletem, valaki?
Hali.a hétvégéig,énis ilyen gondal kinlodtam.ahol farsot szivhat minden átnéztem,utána teljes karbisor tisztitás,fuvokákat kiszereltem.összeraktam alapjárati csavar állitgatás,és pöccröff szépen jár a moci.egy probát megér.
hali.enyémis ugyanigy csinált a hétvégéig.karbiszét ,fuvokákat kiszedtem nmind.össze raktam.egykis álitás az alapjáratifuvokáknál tökéletes lett.
"lehetséges? 14ezer km alatt így elkopjon" Szerintem nem.
Köszönöm! Megnézem
Elofordulhat de nem hiszem. Vizsgald meg mennyire passzos a helyen. Szivocsonk? De ha alapjaraton korbefujkalod hideginditoval vagy fektisztitoval a szivocsonk kornyeket lehet megtalalod a hibat.
A fals levegő volt a szerelő első gondolata is!
Elvileg ilyen kellhet bele, mert elkopott.. lehetséges? 14ezer km alatt így elkopjon
A keverek elszegenyedik. Neha. Ez sokmindentol lehet. Falsot sziv. Alapjarati fuvoka tomodott. stb stb