Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Az mitől lehet hogy a motor álló helyében változtatja magának az alapjáratát? Ketyeg... felpörög.. majd vissza. Ha gázt húzok, az adott fordulaton marad, ismét gáz, és visszaesik rendesen.
De nem mindig van így.. van hogy előjön, van hogy hosszútávon sem.
Nagyon egyszeru: feltoltod a kiegyenlitot majd 3 pumpa-tart-legtelenito megnyit-elzar majd 3 pumpa ujra stb stb. kozbe ha fogy a fekfolyadek a tartalybol akkor feltolt. Ennyi.
koszi az infot, megprobalom mindenkepp
Üdv!
Nekem AM5-ös blokkom van, ugyanaz a kialakítása, csak 5 sebességes. Nekem sincs rajta berúgó, önindító, ha valami nagyon nem jó, akkor be lehet tolni, nincs azzal baj. Milyen motorról van szó? Mert ha enduró, akkor tényleg furcsa, úgy tudom azok berúgósok, és nincs mellettük önindító. Bár 50-es lévén úgy cserélgetheted az alkatrészeket, ahogy akarod. Remélem tudtam segíteni Üdv!
Sziasztok!
Segítség kellene.
Fékolajat akartam cserélni, és kipumpáltam a tartályból az összeset. most nem tudom a főfékhengert, meg a rendszert lelégteleníteni. Gondolom, a főfékhengerbe is ment levegő.
Hogyan tovább?
Sziasztok!
Nem szakmám, hogy értsek a motorokhoz, ugyhogy elöre is elnézést a kérdésért.
Csere berélek egy motor a neten, de nekem furcsa volt a következö állitása:
AM3-as bolkk, és gyárilag nincs rajta berugó. Létezik ilyen, hogy csak aksirol lehessen inditani egy motort?
Akkor lehet, hogy marad a szerelő jövő héten...
Köszi!
katona gábor 30/9349529 legalább is pár éve még ezen lehetett elérni.
de van egy csika nevű tag itt a fórumon. nekem vele nincs tapasztalatom de mások nem mondtak róla rosszat. azt hiszem jászberényi de erre nem vennék mérget. futómű fórumban keresd meg hátha
Rákeresel, és megleled.
Aztán csinálsz akkora bajt, hogy na! Nem laikusoknak való dolgok ezek! Főleg nem az önindító!
valami elerhetosege esetleg?
Csak azért kell minél hamarabb, mert kellene a motor...
Viszont itt mikor megkérdeztem a jelenséget senki nem válaszolt, ezért gondoltam, hogy az önindítóval lesz a baj...
Ha az ember segítséget kér és nem kap, akkor a szükség ráviheti, hogy audiodidakta módon próbálja megjavítani...
Köszi, közben megtaláltam...
Ekkora hozzáértéssel inkább max mosd le.
Múúúkodj! Mondd neki, hátha!
Sziasztok!
Valaki meg tudná nekem mondani (vagy fényképen megmutatni vagy megjelölni), hogy hol van az önindító? Nem nagyon értek ezekhez a témákhoz, de a szerelőm csak jövő héten ér rá, és addig legalább szét akarom szedni megnézni a szénkefét.
Előre is köszönöm a segítséget!
jajjjj :D :D köszi a segítséget
hétvégén megyek haza és akkor megnézem
semmi sem lehetetlen
RAJZ HOZZÁ
Dömsöd.
Katonának híjják az embert.
Elszállt a dióda a vezetékkötegen...
Sziasztok.


Kérdésem: ZZR 400 D blokk- ZRR 600 E blokk, lehet a kettőből úgy egyet csinálni hogy marad a 400 as blokk mint alap és arra felépíteni a 600-ast? köszi:)
Sziasztok. Problémám van az üresjelzővel. Bármilyen sebességi fokozatban van ha behúzom a kuplungot kigyűl a zöldlámpa. Ha meg kiengedem akkor kialszik, csak üresben marad kigyúlva. Kicsit zavaró és nem tudom mitől lehet. Motorom Honda CBR600 F2 '91.
Ha van töltésed, akkor nem valószínű hogy a fesszabályzó. (Bár abban is lehet egy pl. hibás dióda...) Inkább gondolnék riasztóra, vagy valamilyen újonnan beépített kütyüre. Ha ilyen nincs, akkor pl. vizes kábelköteg, vizes csatlakozások, stb.... Kompresszorral alaposan átfújkálsz mindent, széthúzod a csatlakozókat és befújod WD40-el. Egyébként meg keresel hozzá egy kapcsolási rajzot és egyenként a kihúzgált biztosítékok helyén kezdesz áramot méricskélni. Ahol vesz fel áramot, azon az ágon lesz a gonosz....
ha lusta vagy keresgélni:
http://webshop.keletagro.hu/ke...