Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sajnos ebbe a motorba való 38000ft és ez alatt nincs
Nem egyezik egyikével sem!Azért kérdem mert halottam ezt a fajta CDIt és ezért kérdem hátha egy univerzális 8000ft os is jó bele kis átkötéssel!
Ezért kérdem mi annak a CDInek a pontos neve tipusszáma és azon mit hová kell kötni hogy aksiról menyen a motor!
Alapvetően ugyna olyan kell mint ami benne van, vagyis, az eredeti.
Azonosítod pontosan a motortipust, megkeresed mi való bele, ez a menete.
És ezt a fajta CDI-t hogy kérjem boltban?
Bekötését tudod esetleg hogy hogyan kell?
Olyan 3.000 Ft volt a töltő.De láttam 10 körül is.Azért írtam,hogy egyszerű .Kulcs elfordítása után bekapcsol az első lámpa,bár az igazat megvallva soha nem néztem meg,mi.Lehet csak a helyzetjelző.
Az mar nem egyszeru tolto.

Egyebkent a motorodnal a lampa egy relevel van kapcsolva ami akkor mukodik ha a generetorod termel aramot. Szal csak ha beindult a motor akkor vilagit.
Egy egyszerű töltőm van,tud 2/6/12 V-al tölteni meg van benne csepptöltés funkció.Meg rá van írva,hogy automata töltő.
Arra vigyázz kicsi legyen a töltőáram, mert ha forrni kezd akkor cellazárlatos lehet. Amperóra 0,1 A ! Tehát 14 Ah-s esetén 1-1,2 amper max. 24 órán keresztül. Automata töltő jobb lenne!
Még nem sikerült egy fullra lemerített akksit összehoznom,így azt gondoltam újra feltöltöm és csókolom.De akkor ezek szerint épp ellenkezőleg.Jelenleg csak motor van,ami meg nem megy,így nem tudnék lemenni.De köszönöm az ajánlatot .Még bizakodok egy kicsit,de már azért megnéztem mennyi egy új.
Nem mindenkinek lehet normálisan szólni, meg van akinek sehogy !
Hagyni kell magának!
Nyugi van ! :D
Dobj be egy Snickerst !
A 0-ra lemerült akku nagy valószínűséggel kuka-érett sajnos. A yuasat talán fel lehet éleszteni.
Ha eltudsz jönni Badacsonylábdiba adok egy akkut ami még bírja egy ideig.
Ok,köszönöm.Hát ez nem jó hír .De visszatettem töltőre,hátha még feléled.Persze erre is csak 6 hónap gari volt.
Így van !

az akku A értékének 1 /10 ével töldzsd ha pezseg hagy abba a töltést pár óra mulva újra ted a tőltőre
ha két nap allat nem jön rendbe ,,nem tartja legolább egy /24 óráig a 12 .6 V... akkor kuka
az ember azt kérdezi miért dadog a motorja 70 fokos a vize ... én mondom a 70 fok kevés ..........90 fok minimum ez mindenki tudja ..

jön ez a fasz aki be le szol .. tehát Ő szól bele , hogy a szar motorján 60 fokos a víz ... és az ugy jó ?

ki szól be kinek ? ki ugat bele kinek a beszélgetésébe én normálisan el montam a véleményem a hideg vízel lehet a baj !
ez a majom kis buzi meg be sértödik , mert valaki normálisan meg mondja mi lehet a motor problémája

melesleg az a valaki ÉN vagyok
https://www.facebook.com/pages...
Akksi kuka. De ha rám hallgatsz, akkor vársz még rá egy napot, folyamatosan lassan(!) töltve. Van rá esély hogy magához tér, csak ne forrald szét.
Üdv.Tegnap vettem észre,hogy rajta hagytam a gyújtást a motoromon.Az akksi (Yuasa,1 éves) 0-ra lemerült.Tegnap délután felraktam töltőre.Ma délutánra is csak 11,4-11,7 V-ot mutatott a multiméter az akksin.Savszint rendben van.A töltő feszültsége 14,3-14,4 V.Akksit a motorba téve nem indul.Az első lámpa sem ég,csak a hátsó.Amerikai modell,ezért automatikusan adja rá a világítást.Kicseréltem az égőt,de az sem ég.Mi lehet a halott?Az akksi vagy a töltő?A töltő egy egyszerű noname motorakku töltő.
Kulturált bunkó hozzáállás mindkét féltől.
Rettenetes ez a veszekedés. Mik vannak....
Box nem lesz? Adatlap miért nincs kitöltve? Mindjárt vérig vagytok sértve!? pszichológus nincs? Értsük mindenkinek az eszéhez.
Ha minden más jó (jeladó nem szakadt, töltőtekercs nem zárlatos, gyújtótekercs nem zárlatos, stb), akkor cdi hiba lehet. Nem hiszem hogy akksi kellene a működéséhez.
Figyelj te kezdtél el engem fikázni mikor hozzád a kutya se szólt
Én csak szerényen megosztottam a tanácsom te meg beugatsz egy ismeretlen embernek.
Anyámat meg a szádra ne vedd.
Jó lenne ha tényleg elhúznál erről az oldalról ahogy az adatlapodon írod , mert olyan embereknek szólsz be akik neked nem ártottak aztán pedig csodálkozol ha ugyan olyan stílusban válaszolnak neked mint ahogyan te beszélsz.
És ezt itt most fejezzük be szerintem
őstehetség lehetsz 60 fokos vizel járó liba kergető motorodal , 19 évesen le fasz fejezni egy 50 éves embert .............. de anyád jobbanjárt volna ha aburtuszra megy egy ilyen köcsögel mint te aki még a jó tanácsot sem fogadja el ..
De ha már meg születél ... meg ba ............ hatod anyád
Jó lenne ha visszább vennél én nem ilyen hangnemben szóltam hozzád azt hittem ez az oldal arról szól hogy tanácsot adjunk a másiknak és megosszuk a tapasztalatainkat ...
De pont az ilyen faszfejek miatt nem írtam eddig mint amilyen te is vagy
Persze, hogy létezik.
Van olyan úgynevezett "inverteres" gyula, aminek az alaplapján a klasszikus értelemben vett gyújtótekercs nincs is, csak az akkut töltő tekercsek vannak, meg egy jeladó, slussz pasz.

AZ iylen matériákban egy dobozban van a CDI meg az inverter.
(az inverter egy olyan cucc, ami az akku egyenáramából csinál a gyújtás működéséhez szükséges váltóáramot, ebben az alkalmazásban durva közelítéssel úgy csinál, mint ha ő volna a gyújtótekercs, csak vas meg réz nélkül elektronikusan)

Ilyen rendszerű gyula van a honda dio libakergetőkben, nicns kizárva, hogy a leadben is az van.

Onnan lehet megismerni az iylen CDI-inverter egységet, hogy az akkuról megy hozázzá tyúkbél, a normál gyújtótekerecses cuccnál meg nem