De ha becsiszolom , megtisztitom stb, és utána lezár szépen úgy ahogy kell .. utána belövöm a szelephézagot , akkor utána jónak kell lennie elvileg nem ?
Nem zárt le a szelep, kicsi volt, illetve nem volt a szelephézag, ami azt jelenti , nem tudott rendesen lezárni és az égő gáz robbanáskor kifújt mellette. Ha benzinben dús volt a keverék akkor nem nagyon nagy a kár, de ha nem akkor előfordulhat , hogy hengerfejcsere.
mi miatt éghet be ? olvasottaim alapján a szelephézag miatt is akár... csak az a gáz, hogy mivel még most ismerkedek a 4t-vel , ezért még problémáim vannak a szelephézag belövésével! de csak ideig óráig :) internet+ sportmotor fórum :)
Ismét lenne egy kérdésem! a hengerfejet leszedtem a mociról ... (sor4) a szívósorba belenéztem, és ahogy a fény felé tartottam a hengerfejet, a zárt szelepeken keresztül lazán átlátni:D egy félkört látni benne... sokat olvastam a témában, elvileg ezt csiszolással,"becsiszolással " lehetne orvosolni igaz ? a kérdésem az lenne, hogy házi körülmények között ezt ti hogyan csinálnátok meg ? úgy egy átlagos , otthoni műhelyben lehetséges ez ? ti csináltatok már ilyet ? köszi a választ
mátészalkán ismerek egy hivatalos motorszerelőt, aki szerintem nagyon jó szerelő... ha gondolod megadom az elérhetőségét , emailom: joco2332@citromail.hu
Sziasztok! Kawasaki en500C mocim van. Azt nem értem, hogy a forgalmiba 25kw van írva, és német oldalakon látom, hogy van ilyen moci, de az itthoniak 34kwosak. Mivel korlátozhatták? Köszi!
Sziasztok!
Kérdésem volna.
Kawasaki ZX500R, sor4. Egyik napról a másikra indításnál csak kattan az önindító relé. Létezik, hogy a szénkefe adta meg magát? Vagy van más ötlet is?
Előre is köszönöm a segítséget!
be teszed a gyűrűt a felső pálást hoz itt van egy hézaga még a vadi új gyürűnek is .... Ítt a henger nem kopik tehát teljejen kőr alaku ! meg nézed a gyűrű hézagát hézag mérővel ... ha még az sincs egy borotva penge be fér meg probálsz 2 db stb
ezek után a dugoval le nyomod a gyűrűt kb 2 cm re a hüvelybe ... itt a ,legnagyobb a kopás mivel itt fesziti neki a legjobban a gyűrűt a nyomás a hengerfalnak ......... itt is be leprobálsz 3 .. 4 .. 5 db borotva pengét egy penge kb 0. 35 - 0.45 mm
ha 2 -vel több penge be fér a gyűrű horonyba 2 cm -rel a palást alatt ................ már viheted is furni és kell új dugó
ha csak 1- el több penge fér be új gyűrűvel még tudsz operálni .......... De csak akkor ha be olajozod a hengert és a dugót és az asztalon a hengert felsö részável az asztal lapra reszed egy vastag ujságpapira és a dugót szépen be lerakod felöről ....
a dugatyunak nem szabad be esnie gyűrű nélkül szép lassan csusznia kell be .... söt ha meg áll az a JÓ ...........ha be esik akkor a dugó is kopot az pedig rossz hézagolás ,egyensúlyozás , ferde hajtokar stb ............ mert úgye egy jól be állitot derékszőgelt motornál a dugó hozzá sem ér a henger falhoz fordulaton ...... ezért nem is szokot kopni , csak a gyűrű horony és a csapszeg furat , a gyűrű és a henger fall kopik
Siker!Úgy néz ki feléledt az akksi.A motor is elindult második indításra.Alapjáraton és gázra is normális értékeket mutatott a multiméter (14,4 ill. 13,7 V). Akkor talán megúsztam az új akkumulátor vásárlást.
Valakinek van valami tippje, hogy husqvarna wre 125 (1996) miért csinálja azt, hogy ráadom a gyujtást és a power oda vissza tesztel megállás nélkül... Valaki tudja, hogy a powernek alaphelyzetben hogy kell pontosan állnia? nem találtam neten semmit róla.
Előre is köszi!
Régen volt egy módszer: A gyűrű nélküli dugattyút a hengerbe téve annak nem szabad átesnie rajta , hanem szépen le kell csúszni. Olaj nélkül! A gyűrű két vége között, ha nincs hézag , a hő hatására tágulva be fog szorulni, és gyűrűtörés lesz a vége járulékos károkkal. De ezt illene tudni.
Sziasztok! Szerintetek mezei szinten, hogyan lehet megállapítani egy hengerről, dugattyúról ,gyűrűről-hogy kopott?se műszer se semmi nélkül? ha a gyűrűt belepróbálom a hengerbe ,akkor a gyűrűnek teljesen össze kell zárnia? vagy kell közte lennie hézagnak? továbbá a dugattyúnak (felgyürüzve) szabad -e mozognia-kotyognia a hengerben ? köszi a választ
Valakinek van valami tippje, hogy husqvarna wre 125 (1996) miért csinálja azt, hogy ráadom a gyujtást és a power oda vissza tesztel megállás nélkül... Valaki tudja, hogy a powernek alaphelyzetben hogy kell pontosan állnia? nem találtam neten semmit róla.
Előre is köszi!
Állampolgári joga mindenkinek hülyének lenni!
.....én is szoktam gyakorolni, ha valaki olyan, mert különben a sok hülye rutinjukkal legyőzi a kevés okost....
60fokos víz, hehe, azért van sok járműn 0,9-1,1báros sipka a betőltőnél....
aztán ki-be-ki-be
aztán amikor a benzin nem folyik át a szelepen akkor jó
zsigulin csináltam már annál jó lett
Köszönöm! Üdv:Robesz
Kérdésem volna.
Kawasaki ZX500R, sor4. Egyik napról a másikra indításnál csak kattan az önindító relé. Létezik, hogy a szénkefe adta meg magát? Vagy van más ötlet is?
Előre is köszönöm a segítséget!
amúgy ahogy javasolták ... el viszed meg mérik és meg mondják akkor bizt jó lesz .
ezek után a dugoval le nyomod a gyűrűt kb 2 cm re a hüvelybe ... itt a ,legnagyobb a kopás mivel itt fesziti neki a legjobban a gyűrűt a nyomás a hengerfalnak ......... itt is be leprobálsz 3 .. 4 .. 5 db borotva pengét egy penge kb 0. 35 - 0.45 mm
ha 2 -vel több penge be fér a gyűrű horonyba 2 cm -rel a palást alatt ................ már viheted is furni és kell új dugó
ha csak 1- el több penge fér be új gyűrűvel még tudsz operálni .......... De csak akkor ha be olajozod a hengert és a dugót és az asztalon a hengert felsö részável az asztal lapra reszed egy vastag ujságpapira és a dugót szépen be lerakod felöről ....
a dugatyunak nem szabad be esnie gyűrű nélkül szép lassan csusznia kell be .... söt ha meg áll az a JÓ ...........ha be esik akkor a dugó is kopot az pedig rossz hézagolás ,egyensúlyozás , ferde hajtokar stb ............ mert úgye egy jól be állitot derékszőgelt motornál a dugó hozzá sem ér a henger falhoz fordulaton ...... ezért nem is szokot kopni , csak a gyűrű horony és a csapszeg furat , a gyűrű és a henger fall kopik
tasi
Valakinek van valami tippje, hogy husqvarna wre 125 (1996) miért csinálja azt, hogy ráadom a gyujtást és a power oda vissza tesztel megállás nélkül... Valaki tudja, hogy a powernek alaphelyzetben hogy kell pontosan állnia? nem találtam neten semmit róla.
Előre is köszi!
Valakinek van valami tippje, hogy husqvarna wre 125 (1996) miért csinálja azt, hogy ráadom a gyujtást és a power oda vissza tesztel megállás nélkül... Valaki tudja, hogy a powernek alaphelyzetben hogy kell pontosan állnia? nem találtam neten semmit róla.
Előre is köszi!
.....én is szoktam gyakorolni, ha valaki olyan, mert különben a sok hülye rutinjukkal legyőzi a kevés okost....
60fokos víz, hehe, azért van sok járműn 0,9-1,1báros sipka a betőltőnél....