Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De ha becsiszolom , megtisztitom stb, és utána lezár szépen úgy ahogy kell .. utána belövöm a szelephézagot , akkor utána jónak kell lennie elvileg nem ?
Nem zárt le a szelep, kicsi volt, illetve nem volt a szelephézag, ami azt jelenti , nem tudott rendesen lezárni és az égő gáz robbanáskor kifújt mellette. Ha benzinben dús volt a keverék akkor nem nagyon nagy a kár, de ha nem akkor előfordulhat , hogy hengerfejcsere.
mi miatt éghet be ? olvasottaim alapján a szelephézag miatt is akár... csak az a gáz, hogy mivel még most ismerkedek a 4t-vel , ezért még problémáim vannak a szelephézag belövésével! de csak ideig óráig :) internet+ sportmotor fórum :)
Először azt derítsd ki mi lehet az oka, hogy a szelepek beégtek. Azt az okot kell legelőbb megszüntetni.
fúrógép&olajos csiszolópor
aztán ki-be-ki-be
aztán amikor a benzin nem folyik át a szelepen akkor jó
zsigulin csináltam már annál jó lett
Ismét lenne egy kérdésem! a hengerfejet leszedtem a mociról ... (sor4) a szívósorba belenéztem, és ahogy a fény felé tartottam a hengerfejet, a zárt szelepeken keresztül lazán átlátni:D egy félkört látni benne... sokat olvastam a témában, elvileg ezt csiszolással,"becsiszolással " lehetne orvosolni igaz ? a kérdésem az lenne, hogy házi körülmények között ezt ti hogyan csinálnátok meg ? úgy egy átlagos , otthoni műhelyben lehetséges ez ? ti csináltatok már ilyet ? köszi a választ
mátészalkán ismerek egy hivatalos motorszerelőt, aki szerintem nagyon jó szerelő... ha gondolod megadom az elérhetőségét , emailom: joco2332@citromail.hu
Hello Motorostársak! Le szeretném szervizeltetni a mocim,és kellene nekem egy jó,megbizható szerelő Nyíregyháza-Mátészalka környékén!

Köszönöm! Üdv:Robesz
Sziasztok! Kawasaki en500C mocim van. Azt nem értem, hogy a forgalmiba 25kw van írva, és német oldalakon látom, hogy van ilyen moci, de az itthoniak 34kwosak. Mivel korlátozhatták? Köszi!
Sziasztok!
Kérdésem volna.
Kawasaki ZX500R, sor4. Egyik napról a másikra indításnál csak kattan az önindító relé. Létezik, hogy a szénkefe adta meg magát? Vagy van más ötlet is?
Előre is köszönöm a segítséget!
Azért ebből ne csinálj rendszert!
Gratulálok! Már jöhetsz is és elisszuk az új akku árát!
nagyon szépen köszönöm!
és töldzs ki az adatlapod ........... nem vagy te szelem !?

amúgy ahogy javasolták ... el viszed meg mérik és meg mondják akkor bizt jó lesz .
be teszed a gyűrűt a felső pálást hoz itt van egy hézaga még a vadi új gyürűnek is .... Ítt a henger nem kopik tehát teljejen kőr alaku ! meg nézed a gyűrű hézagát hézag mérővel ... ha még az sincs egy borotva penge be fér meg probálsz 2 db stb

ezek után a dugoval le nyomod a gyűrűt kb 2 cm re a hüvelybe ... itt a ,legnagyobb a kopás mivel itt fesziti neki a legjobban a gyűrűt a nyomás a hengerfalnak ......... itt is be leprobálsz 3 .. 4 .. 5 db borotva pengét egy penge kb 0. 35 - 0.45 mm
ha 2 -vel több penge be fér a gyűrű horonyba 2 cm -rel a palást alatt ................ már viheted is furni és kell új dugó

ha csak 1- el több penge fér be új gyűrűvel még tudsz operálni .......... De csak akkor ha be olajozod a hengert és a dugót és az asztalon a hengert felsö részável az asztal lapra reszed egy vastag ujságpapira és a dugót szépen be lerakod felöről ....
a dugatyunak nem szabad be esnie gyűrű nélkül szép lassan csusznia kell be .... söt ha meg áll az a JÓ ...........ha be esik akkor a dugó is kopot az pedig rossz hézagolás ,egyensúlyozás , ferde hajtokar stb ............ mert úgye egy jól be állitot derékszőgelt motornál a dugó hozzá sem ér a henger falhoz fordulaton ...... ezért nem is szokot kopni , csak a gyűrű horony és a csapszeg furat , a gyűrű és a henger fall kopik

tasi
Siker!Úgy néz ki feléledt az akksi.A motor is elindult második indításra.Alapjáraton és gázra is normális értékeket mutatott a multiméter (14,4 ill. 13,7 V). Akkor talán megúsztam az új akkumulátor vásárlást.
Elviszed egy szakemberhez és nem találgatsz, mert az drága lesz.
igazad van :S
Szevasztok!

Valakinek van valami tippje, hogy husqvarna wre 125 (1996) miért csinálja azt, hogy ráadom a gyujtást és a power oda vissza tesztel megállás nélkül... Valaki tudja, hogy a powernek alaphelyzetben hogy kell pontosan állnia? nem találtam neten semmit róla.
Előre is köszi!
Régen volt egy módszer: A gyűrű nélküli dugattyút a hengerbe téve annak nem szabad átesnie rajta , hanem szépen le kell csúszni. Olaj nélkül! A gyűrű két vége között, ha nincs hézag , a hő hatására tágulva be fog szorulni, és gyűrűtörés lesz a vége járulékos károkkal. De ezt illene tudni.
Sziasztok! Szerintetek mezei szinten, hogyan lehet megállapítani egy hengerről, dugattyúról ,gyűrűről-hogy kopott?se műszer se semmi nélkül? ha a gyűrűt belepróbálom a hengerbe ,akkor a gyűrűnek teljesen össze kell zárnia? vagy kell közte lennie hézagnak? továbbá a dugattyúnak (felgyürüzve) szabad -e mozognia-kotyognia a hengerben ? köszi a választ
honda lead CDI 5000 ft vatta új ... mennyi kell ?
Szevasztok!

Valakinek van valami tippje, hogy husqvarna wre 125 (1996) miért csinálja azt, hogy ráadom a gyujtást és a power oda vissza tesztel megállás nélkül... Valaki tudja, hogy a powernek alaphelyzetben hogy kell pontosan állnia? nem találtam neten semmit róla.
Előre is köszi!
Na..mostanra már 12,2V-ot mutat a multiméter.Nincs semmi pezsgés töltés közben.Délutánig fent hagyom még,aztán megnézem.
Állampolgári joga mindenkinek hülyének lenni!
.....én is szoktam gyakorolni, ha valaki olyan, mert különben a sok hülye rutinjukkal legyőzi a kevés okost....

60fokos víz, hehe, azért van sok járműn 0,9-1,1báros sipka a betőltőnél....