Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Próbáltátok magasabb alapjárattal?
Ugyanaz a tünet?
Majd ha nem veszed zokon kérni fogok még kicsi segitséget.A kormánycsapágyam eléggé kakika köszönhető a "jó "Magyar utaknak.A malagutin anno csináltam de ez kicsit komolyabb.Gondolom a séma ugyanaz T szár ki gyűrű leüt másik gyűrű melegit felrak majd az ellentétes darab mélyhűtőbe be aztán beüt.Kell valamnire különös képpen vigyázni?
megelőztél
az egész keverékcsavar zsír új minden tartozékával mert elhagytam a régit
A keverékcsavar teljesen új benne az O gyűrűvel, alátéttel és rugóval együtt, mert menet közben próbálgatás során el lett hagyva a régi.
Szóval az nem szakadt vagy sérült
Az anya lent van, csak a kerék nem jön le, illetve a tengely nem megy ki ellenkező irányba. De akkor utóbbi valószínű valahogy még rögzítve van. Egyébként egyszerű gumi csere és fék karbantartásnak indult a dolog és most megfeneklett az ügy.
Az alublokk elvezeti a hangot, nagyon kell fülelni hogy megtudd honnan jön a panasz.
Zégergyűrű sok típusnál van (pl Piaggio). Van amelyiknél a csapágy külső oldalán van egy 2 csavarral lefogatott félkör alakú biztosító lemez (Aprilia SR), de azt sem tudod leszedni, ha a kereket nem veszed le. Kialakítástól függ. De a megoldás a légkulcs lesz. Egyszer én is szívtam ilyennel. A kompresszor alig bírta szusszal. Azt hittem hogy a kulcs vagy a tengely fog eltörni, de 2 perc folyamatos veretés után mégiscsak engedett az anya...
Nem gondoltam volna.Nincs még görgős tapasztalatom ezen kivűl de most már legalább ezt is tudom.Köszönöm hogy segitettél!
Igaz hogy a kinai görgőről kifejtetted a véleményedet silány meg kopog de még igy is csendesebb jóval mint volt.
Majd ecce veszek bele Malossit vagy valami jó minőséget.
Most nagyon örülök neki mert mindenre gondoltam csak a görgőre nem.Az igazat megvallva a dekni alól jött a hang de nem előlről hanem a kipufnál volt erősebb ezért nem gondoltam görgőre.
Köszi az infót!
A keverékcsavaron lévő gumigyűrű (már ha van ezen a típuson-sajna nem ismerem) próbáltátok kicserélni, vagy szemrevételezni?
Ilyenek ezek a "gergők".
Már mindent átnéztünk amit lehetett.
Totál utolsó darabkáira szétszedtük a karbit és átfujkáltuk, dróttal kitakaritottuk az egészet

Ezek után gyújtótrafóra tippelek.
Mintha elfogyna a töltés benne.Hidegen pöc-röff első rúgásra, inditózásra indul, szépen ketyeg.
Amint bemelegszik üzemi hőfokra jár jár és megáll.
Ha magasabb fordulatról esik le az alapjáratra akkor még jár 10 mp-ig kihagy egyet, jár 2mpi-ig kihagy még 1-et majd megáll.
Olyan mintha kifogyna a karbi úszóházából a benzin, de mégsem, mert ahogy a túlfolyó csövet mellé húzom és megnyitom a leeresztő csavart látszik hogy a benzinszint stabil.

Amikor majd leáll és sikerül felpörgetni akkor tovább jár.Olyan mintha nem lenne képes elég töltést felhalmozni.Elkezd fogyni, kihagy egyet, majd teljesen elfogy és nem képes ivet húzni az anód és a katód között.

De ha nem ez lesz a gond és tényleg karbi gondja lesz akkor telepisilem a kipufogót
Már tényleg mindent kipróbáltunk a karbival amit csak lehetett
Szerintem nem az a baja.
Üzemanyag gond lesz, arra nézelődjetek.
De jó hogy az a legnagyobb problémád hogy fellazul a kerék. Bezzeg itt áll nálam egy koreai robi amiről már egy hete nem bírom levenni a hátsó kereket. Fék berohadva totál, az is rátart egy kicsit de azért forog. Már áztattam csavarlazítóval is, sőt már próbáltam lehúzóval is de semmi. Végső kétségbe esésemben levettem a hajtómű fedelét és megpróbáltam a kerék tengelyét kitolni, de az se sikerült. Egyébként szokott lenni zéger gyűrű a szimering alatt a tengelyen? Nem lehet hogy azért nem bírtam kinyomni? Ma is csak ültem a motor mellett és azon agyaltam, hogy lehetne levenni a kereket. Nem szívesen flexelném le.
Sziasztok motorosok.
Kicseréltem a gergőket a varióban és nagyon fasza lett a gép.És ami érdekes hogy eddig valami csúnyán kopogott benne és most elmúlt.
Valaki irta itt hogy a gergők is okozhatnak kopogást.Örülök az infónak és köszönöm mindenkinek.
Egy gyújtótrafót kéne keriteni kőccsönbe, aztán kiderülne az e a gond forrása.
Ha meg nem az akkor tényleg egy kanna benzin, meg egy gyufa
Kitartás, fog az menni.
a suzit úgy adtam el hogy a szerelő is azt mondta hogy passz, mi lehet a baja
az apri majdnem szétcsapta magát, de azt legalább tutin adtam el. az jóó gép volt, amikor ment
az lc4 is megszívatott, egy sima 5ft-os O gyűrűvel, azzal is hetekig elvoltunk hogy jó legyen, de megoldódott.
ez is meg fog, és mivel menet közben nincs baja, biztos valami kis buziság lesz szintén
Bezzeg az én picike 150-es olasz kényelmes masinám. A legjobb. Csak megy és megy és megy és néha fellazul a hátsó kerék és káromkodok és megy és megy és megy..... :D
Terepre én egy bell 47-esel mennék.
azt max nézném nem az én stílusom. főleg terepen lenne érdekes
Ez engem is érdekelne, hogy mivel fessem le a kipufogót, ami tartós is. Eddig az összes 'hiperszuper' hőálló festék leégett róla....
Hát egy sv 650-el meg csak motoroznál.
az első japán volt.. többet szívtam azzal...
nem kell japán, unalmas ez a japánkultusz. a wr-el is többet szív haver, még a drz-je is egy csődtömeg volt. nem ezen múlik