Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Itt látszik mekora majer vagy be linkeled .......... a kopás határt a vadi új 0.1 ha már a 0.2 alá fér az ÉN NEM SZERELEM BE https://www.facebook.com/pages...... az oldo rugo tányérnak 1.5 mm kell nyomnia a kopo lamela amedig van rajta müködik csak adnak egy határértéket pl. 2.75 mm széleség söt van hogy az égész kuplung köteg széleségét adják meg de ha a rúgó erős és semmi ne gőrbe még 2.4 mm kopo-val sem csuszik akuplung csak ezt olyan gyerek mint te nem tudja csak ossza az észt a nyomaték kulcsot meg nem tudja hol kell meg fogni ................ ne fáraszál, kis gyerek 3 db motort csináltam ma fáradt vagyok

na mente aludni , mert holnap is az ilyen majerek után kell szerelnem
a fiam le gyártott magának egy le ömlö rendszert mert 31 éves gsx -hez csak a gyári dobokat tudta meg szerezni , de jó lett

Tasi
attól még nem kell beleszólni
ezek is megvoltak már ma nem nyúltam hozzá úgyhogy újat nem tudok mondani
"meg ha már a kuplung kopót akkor huzzúk szét a blokot "

Ilyet ki írt? VEZLÁNCRÓL VOLT SZÓ, NEM KUPLUNGRÓL!

Látom a fórum motorja nem szereti az ascII nyilat, utána levágta a hozzá szollásom...
Szerinted mennyi egy vezlánc kb. reális futásteljesítménye abban a kilencesben?
Annyi futásnál mondjuk ha sokat jártak drag versenyre vagy 30fokban streetfighterkedni a szeleprugók nem gyengülhettek?
Első gazdája végig egy tulaj volt? Mi van ha megfőzték már a hengerfejet és repedés kezdete van, még nem repedt át de már látszik rajta...
Mi van ha karbisorban lévő O gyűrűk kezdenek átengedni előbb-utóbb. Nem akkor kell cserélni mikor már teli folyt a motor benyával és az olaj is benyás és mindent elkúrt a sok benzin....
Ha a vezlánc cserére szorul akkor nagy eséllyel a többi lánc is a blokkban!
Felén úgy tartják egy motort nem akkor kell szerelni, ha már megállt az út szélén hanem mikor már csere érett valamelyik része!

Pl. 60-80-100ekm -t futott 9R -nél szerinted a szelep és szelepfészek között milyen a felfekvő felület? Van 16 szelep, tuti mind jó lesz?Lehet már 2X akkora szélességben fekszik fel, mint a gyári előírás!
Igen még megy a gép közel 300al és nem fűstől meg fasza, aztán nem kell siránkozni ha 3 szezon után 100-120-140ekm -nél széthullik, aztán meg jön a szokásos "szaaaar zőőőőd szétesett...."
Ne baszogasd a diszlexiást ...Nem szép dolog
20-30 K + az alkatrész kb..
"meg ha már a kuplung kopót akkor huzzúk szét a blokot "
Nem maga a nittelős lánc a kontárság, hanem annyi futásnál a BLOKKOT NEM SZÉTHÚZNI! Hogyha meg szét van húzva minek nittelni, ha gyárilag már összerakták egybe a láncot.Dolgozzon a faszom a gyártó helyett!

Az a 0,1 meg jó lesz 0,3nak is !
ezt aztán jó össze hortátok ! basza meg ........................................... az a kurva fém lamela szinte nem is kopik csak akkor kell cserél ni ha görbe vagy elszinezödik a hőtől mivel akkor már biztos deformálodot így pedig nem fog oldani a kuplung ... üveg lapra téve 0.10 lézagmérő ne menyen állá ..

aki meg olyat mond, hogy a nitelős lánc be rakása kontárkodás az egy nagyon nagy szerelő mester lehet ,, föleg ugy hogy a kawasaki soha nem romlik el ? ja csak azok hulanak szét leg hamarabb
tapasztalat van ............... mi ?

meg ha már a kuplung kopót akkor huzzúk szét a blokot .. persze meg cseréljűnk hátsó gumit és oldalszendert is .... sőt valoszinű a kormány csapágy is kopot ............ menyetek a ..............

más........... dolgozgatom... a pasztás és faszán hozzá értők után " tudja kinek szol " ide jár ész osztani !. az xr 3 í alakul

Tasi
Szép nem vagy,legalább hülye ne legyél! Ki húz szét egy blokkot vez.lánc csere miatt.. Várj megvan ! Aki 20-30 k helyett 100k-t akar pengetni

Strici... ne méregesd azt, hanem inkább cseréld ki azt amelyik szénné van égve
Pedig benne van minden érték!
Rugók is, minden!
B és 636 :)

A manual nekem is megvan viszont csak a lamellákra találtam határértéket...
Hogyha már az cserés illik a blokkot széthúzni és mindent lemérni.
Utána meg jön a meglepődés mi minden határértéken és cserére javasolt....
Az utángyártott befűzős lánc cserés megoldás kontárkodás!
Hidd el ennyi km után lehet bármi kopott a blokkban!
Lánc 10körül, blokk szét-össze 40-100között ki mit kér, tömítésekre simán rá megy egy 10es(minimum hengerfej tömi a többit meg helyzet hozza).
Összerakáskor meg friss szelephézag,karbi puculás és ha szükséges javítás és szinkron.Ez megint 10-30között.

Láncod tuti cserés? Nem fülre kell cserélni, hanem adott lánc tagok közti távolság mérése alapján!
B vagy K modell?
egy R 636 vagy két R 600?
Adsz egy mailt át dobom a manuált!
Hisz egy Kawa sose romlik el, csak cserélni kell a kopott cuccokat...
Mailom adatlapon.
Androidos tapitelóra milyen programokat tudtok ami ingyenes és gps használattal mindent rögzít?
Akár túrázásra, akár pályázásra!
Hátha itt hamarabb kapok választ!
Egy kérdés.
Valamelyik guru megtudná mondani ,hogy a tárcsáknak mekkora a gyári értéke (vastagsága) illetve mi az a limit ami alá esve cserélni kellene? Kawasaki zx-6r 2004

Illetve olvastam fórumokon, hogy mielőtt behelyeznénk a kuplungkosárba előtte érdemes csiszolópapírral átdörzsölni.
Köszöntem!
A cdi-hez és a trafóhoz menő összes vezetéket is átbogarásznám. Egyenként lehúzni, WD40-el befújni, majd vissza. Persze e művelet előtt az egyik akkusarut érdemes levenni.
hát még friss az élmény.. lehet ad annyit sztem nem.. :)
Sziasztok.

Egy vezérműlánc csere zx9r-en mennyibe fáj?Köszi
azt nem tudom sértetlennek tűnik.. hogy ellenőrizhetném?
gyertya pipa/kábel rendben? esetleg a pipában félre húz a villany?
ebből 10 perc ad annyi élvezetet mint abból 1 óra ami meg működik, az el is romlik.. nem rinyálok hogy rossz, csak keresem a megoldást