Itt látszik mekora majer vagy be linkeled .......... a kopás határt a vadi új 0.1 ha már a 0.2 alá fér az ÉN NEM SZERELEM BE https://www.facebook.com/pages...... az oldo rugo tányérnak 1.5 mm kell nyomnia a kopo lamela amedig van rajta müködik csak adnak egy határértéket pl. 2.75 mm széleség söt van hogy az égész kuplung köteg széleségét adják meg de ha a rúgó erős és semmi ne gőrbe még 2.4 mm kopo-val sem csuszik akuplung csak ezt olyan gyerek mint te nem tudja csak ossza az észt a nyomaték kulcsot meg nem tudja hol kell meg fogni ................ ne fáraszál, kis gyerek 3 db motort csináltam ma fáradt vagyok
na mente aludni , mert holnap is az ilyen majerek után kell szerelnem
a fiam le gyártott magának egy le ömlö rendszert mert 31 éves gsx -hez csak a gyári dobokat tudta meg szerezni , de jó lett
Szerinted mennyi egy vezlánc kb. reális futásteljesítménye abban a kilencesben?
Annyi futásnál mondjuk ha sokat jártak drag versenyre vagy 30fokban streetfighterkedni a szeleprugók nem gyengülhettek?
Első gazdája végig egy tulaj volt? Mi van ha megfőzték már a hengerfejet és repedés kezdete van, még nem repedt át de már látszik rajta...
Mi van ha karbisorban lévő O gyűrűk kezdenek átengedni előbb-utóbb. Nem akkor kell cserélni mikor már teli folyt a motor benyával és az olaj is benyás és mindent elkúrt a sok benzin....
Ha a vezlánc cserére szorul akkor nagy eséllyel a többi lánc is a blokkban!
Felén úgy tartják egy motort nem akkor kell szerelni, ha már megállt az út szélén hanem mikor már csere érett valamelyik része!
Pl. 60-80-100ekm -t futott 9R -nél szerinted a szelep és szelepfészek között milyen a felfekvő felület? Van 16 szelep, tuti mind jó lesz?Lehet már 2X akkora szélességben fekszik fel, mint a gyári előírás!
Igen még megy a gép közel 300al és nem fűstől meg fasza, aztán nem kell siránkozni ha 3 szezon után 100-120-140ekm -nél széthullik, aztán meg jön a szokásos "szaaaar zőőőőd szétesett...."
Nem maga a nittelős lánc a kontárság, hanem annyi futásnál a BLOKKOT NEM SZÉTHÚZNI! Hogyha meg szét van húzva minek nittelni, ha gyárilag már összerakták egybe a láncot.Dolgozzon a faszom a gyártó helyett!
ezt aztán jó össze hortátok ! basza meg ........................................... az a kurva fém lamela szinte nem is kopik csak akkor kell cserél ni ha görbe vagy elszinezödik a hőtől mivel akkor már biztos deformálodot így pedig nem fog oldani a kuplung ... üveg lapra téve 0.10 lézagmérő ne menyen állá ..
aki meg olyat mond, hogy a nitelős lánc be rakása kontárkodás az egy nagyon nagy szerelő mester lehet ,, föleg ugy hogy a kawasaki soha nem romlik el ? ja csak azok hulanak szét leg hamarabb
tapasztalat van ............... mi ?
meg ha már a kuplung kopót akkor huzzúk szét a blokot .. persze meg cseréljűnk hátsó gumit és oldalszendert is .... sőt valoszinű a kormány csapágy is kopot ............ menyetek a ..............
más........... dolgozgatom... a pasztás és faszán hozzá értők után " tudja kinek szol " ide jár ész osztani !. az xr 3 í alakul
Hogyha már az cserés illik a blokkot széthúzni és mindent lemérni.
Utána meg jön a meglepődés mi minden határértéken és cserére javasolt....
Az utángyártott befűzős lánc cserés megoldás kontárkodás!
Hidd el ennyi km után lehet bármi kopott a blokkban!
Lánc 10körül, blokk szét-össze 40-100között ki mit kér, tömítésekre simán rá megy egy 10es(minimum hengerfej tömi a többit meg helyzet hozza).
Összerakáskor meg friss szelephézag,karbi puculás és ha szükséges javítás és szinkron.Ez megint 10-30között.
Láncod tuti cserés? Nem fülre kell cserélni, hanem adott lánc tagok közti távolság mérése alapján!
B vagy K modell?
egy R 636 vagy két R 600?
Adsz egy mailt át dobom a manuált!
Hisz egy Kawa sose romlik el, csak cserélni kell a kopott cuccokat...
Mailom adatlapon.
Hátha itt hamarabb kapok választ!
Egy kérdés.
Valamelyik guru megtudná mondani ,hogy a tárcsáknak mekkora a gyári értéke (vastagsága) illetve mi az a limit ami alá esve cserélni kellene? Kawasaki zx-6r 2004
Illetve olvastam fórumokon, hogy mielőtt behelyeznénk a kuplungkosárba előtte érdemes csiszolópapírral átdörzsölni.
Köszöntem!
A cdi-hez és a trafóhoz menő összes vezetéket is átbogarásznám. Egyenként lehúzni, WD40-el befújni, majd vissza. Persze e művelet előtt az egyik akkusarut érdemes levenni.
na mente aludni , mert holnap is az ilyen majerek után kell szerelnem
a fiam le gyártott magának egy le ömlö rendszert mert 31 éves gsx -hez csak a gyári dobokat tudta meg szerezni , de jó lett
Tasi
Ilyet ki írt? VEZLÁNCRÓL VOLT SZÓ, NEM KUPLUNGRÓL!
Látom a fórum motorja nem szereti az ascII nyilat, utána levágta a hozzá szollásom...
Annyi futásnál mondjuk ha sokat jártak drag versenyre vagy 30fokban streetfighterkedni a szeleprugók nem gyengülhettek?
Első gazdája végig egy tulaj volt? Mi van ha megfőzték már a hengerfejet és repedés kezdete van, még nem repedt át de már látszik rajta...
Mi van ha karbisorban lévő O gyűrűk kezdenek átengedni előbb-utóbb. Nem akkor kell cserélni mikor már teli folyt a motor benyával és az olaj is benyás és mindent elkúrt a sok benzin....
Ha a vezlánc cserére szorul akkor nagy eséllyel a többi lánc is a blokkban!
Felén úgy tartják egy motort nem akkor kell szerelni, ha már megállt az út szélén hanem mikor már csere érett valamelyik része!
Pl. 60-80-100ekm -t futott 9R -nél szerinted a szelep és szelepfészek között milyen a felfekvő felület? Van 16 szelep, tuti mind jó lesz?Lehet már 2X akkora szélességben fekszik fel, mint a gyári előírás!
Igen még megy a gép közel 300al és nem fűstől meg fasza, aztán nem kell siránkozni ha 3 szezon után 100-120-140ekm -nél széthullik, aztán meg jön a szokásos "szaaaar zőőőőd szétesett...."
Az a 0,1 meg jó lesz 0,3nak is !
aki meg olyat mond, hogy a nitelős lánc be rakása kontárkodás az egy nagyon nagy szerelő mester lehet ,, föleg ugy hogy a kawasaki soha nem romlik el ? ja csak azok hulanak szét leg hamarabb
tapasztalat van ............... mi ?
meg ha már a kuplung kopót akkor huzzúk szét a blokot .. persze meg cseréljűnk hátsó gumit és oldalszendert is .... sőt valoszinű a kormány csapágy is kopot ............ menyetek a ..............
más........... dolgozgatom... a pasztás és faszán hozzá értők után " tudja kinek szol " ide jár ész osztani !. az xr 3 í alakul
Tasi
Strici... ne méregesd azt, hanem inkább cseréld ki azt amelyik szénné van égve
Rugók is, minden!
A manual nekem is megvan viszont csak a lamellákra találtam határértéket...
Utána meg jön a meglepődés mi minden határértéken és cserére javasolt....
Az utángyártott befűzős lánc cserés megoldás kontárkodás!
Hidd el ennyi km után lehet bármi kopott a blokkban!
Lánc 10körül, blokk szét-össze 40-100között ki mit kér, tömítésekre simán rá megy egy 10es(minimum hengerfej tömi a többit meg helyzet hozza).
Összerakáskor meg friss szelephézag,karbi puculás és ha szükséges javítás és szinkron.Ez megint 10-30között.
Láncod tuti cserés? Nem fülre kell cserélni, hanem adott lánc tagok közti távolság mérése alapján!
egy R 636 vagy két R 600?
Adsz egy mailt át dobom a manuált!
Hisz egy Kawa sose romlik el, csak cserélni kell a kopott cuccokat...
Mailom adatlapon.
Akár túrázásra, akár pályázásra!
Egy kérdés.
Valamelyik guru megtudná mondani ,hogy a tárcsáknak mekkora a gyári értéke (vastagsága) illetve mi az a limit ami alá esve cserélni kellene? Kawasaki zx-6r 2004
Illetve olvastam fórumokon, hogy mielőtt behelyeznénk a kuplungkosárba előtte érdemes csiszolópapírral átdörzsölni.
Köszöntem!
Egy vezérműlánc csere zx9r-en mennyibe fáj?Köszi