napokat végigmotorozok vele. annyi, hogy lámpánál húzni kell a gázt de amint kiérek terepre már nincs gond. csak szeretném megoldani ezt a kellemetlenséget is
Sziasztok!Segítségeteket kérem világítás témában!CBR600F 2005!ráadom a gyijtást és nem világít a tompított!A fénykürt működik és ha a fénykürt gombját lenyomva tartom és bekapcsolom a fényszóró gombját akkor meg együtt ég mind a 2ö!biztosítékok rendben vannak!MI a túró lehet a baj?
Üdv mindenki!
Szerintetek mit kellene cserélnem egy honda dioban ami a következöket produkálja:
30km/h felett bekapcsol a tempomat, és ha leveszem a kezem a gázrol csak gyorsul, és gyorsul.
Max sebesség 45 km/h, de akkor már olyan hangos, hogy majd felrobban.
Honda MTX 125 5perc melegités után is dadogva megy, söt, 30perc menetidö mulva is. Mi lehet a gond. A Hütöfolyadék 70fokos, gondolom az már nem hideg.
Új gyertyát kapott, gondoltam hátha az a baja, de nem. Ugyan olyan. Ötletek?
Sziasztok. Még mindi g keresek Grimeca fékmunkahengerhez M-10-es lapos végű légtelenítő csavart.
A másik problémám.AM-6 blokk.Az olajszivattyú burkolatát levettem és kb 3 cl fagyálló volt benne. Ez a rész nincs benne a hűtőkörbe,az olaj nem vizes. Hogyan kerülhetett oda? Tipp? Köszi"D"
persze nekem van egy pár motorom és válogathatok ,, de ha szükös lesz ...... van....... suzuki eco is ...1 .2 l / 100 /km meg tekerös riga ... meg babetta .... meg 108 éves haerly davidson ... ugy hogy lehet válogatni ... sőt az éven ha sikerül kész lesz a 103 éves triumpf knips 8-as om libafos sárgás /zőldre festve piros /arany csikokal .... na az ütős lesz gyerekek !
Ezért figyel nekem MZ is, hogyha szűkös a keret akkor MZ...
Hány ember vett új gépet 0Ft kezdővel aztán meg nem tudta fizetni.
Nekem még egy hó és letelt.
Nem 0 -val vettem és nem szalonból a legdrágább legerősebb ezrest, hanem amire vágytam.Ami csak volt beletoltam és a legkevesebb időre max a legtöbb havival amit 100% tudok fizetni....
Gondolkozni kellene és nem ész nélkül csinálni a dolgokat.
Tudomásul kell venni adott távolságra közel annyit kell költeni a gépre amit benzinre költünk, nem hajtani amíg szétesik....
....aztán meg hitel átvállalással 0ft kezdővel szarrá tört és motoros találkozókon gumifüstölős, hidegen saroktól sarokig hajtott gépek vissza tekert km/h órával hirdetve és az egyik hülye eladja a másik hülyének, addig megy a körforgás amíg aztán bontásra nem megy a gép, mert több végén a rendberakás, mint a piaci értéke!
5-10 éves zx10r, r1, r6, gsxr,stb. 5-15ekm HAHAHAHAHAAAAA, de a gyári lánc már nincs rajta, gyári gumi se, gyári első fékbetét se...
Nézz már körül..anyját megbaszná itt mindenki 5 Ft-ért annak ellenére ,hogy több százezer forintos gépe van! Megy otthon a tákolás csak nehogy pénzbe kerüljön..Kérdem én akkor minek az ilyennek motor? Senki nem fogja szétszedetni a blokkját mert nincs rá pénze Ezzel nincs is gond,mert szar a helyzet, de akkor nem kell motorozni
Egy motor meg legyen is kihegyezve, a legdrágább meg szerintem a Honda, ahogy én tapasztaltam.
Nem akarok megbántani egy Honda tulajt se de baszná meg a ferdeszemű amikor olyan árakat mond!
Tapasztaltam a Suzuki olcsóbb de hidd el a Honda a legdrágább! Nézz csak meg egy-két alkatrészt és meglepődsz!
Legalábbis én eddig amiket láttam árakat a Hondánál pislogtam!
Sziasztok.
Ha a görgők kopotakaz csöröghet a blokkban?
Aprilia sr factory-ról van szó.piaggio blokkos.ditech.A befecskendező része kitűnő.
Üdv.: Attila.
PONT EZÉRT MONDTAM SZÉT KELL SZEDNI A BLOKKOT!
Nem örök élet egy kihegyezett gép!
Drag alatt meg lehet városban 2lámpa közti drag is, mert fiatalság - bolondság!
Ennyi futás után amit te is írsz SZÉT KELL HÚZNI A KILENCES BLOKKOT és ami kuka csere, mert különben sose lesz egy se 100e felett.
Jah venni kell bele alkatrészt? Hát ott bassza meg nem örök életre van ez gyártva! Ha méreten túl a kopás CSERE!
A 140ekm -t meg nem bontatlan blokkra írtam. Arra írtam, hogy ha nem szedik szét, mérik az alkatrészeket és cserélik ami szükséges sose fog elmenni szétesés nélkül sokat...
Harag meg nincs, ilyet nem is írtam egyik hozzá szollásomban se!
vez lánc egy gyári 60-100 ezer kilométert ki bir egy gyárinak eladot kawasaki csomagolásu made in japán feliratu már csak 40 -60 ezret
ja és a gyárba is össze préselik a v láncot nem egy daraba öntik mint a hátsó felnit ...
Ja és minden szerelés ,, motor meg bontás roncsolásal jár .... azt a kilencest meg még nem gyártoták meg ami 140000 -150000 km megy le nagy javitás nélkül ... söt drag versenyen a 9 -est még nem is látam hisz alkalmatlan gyorsulási versenyre ... SÖT 9 est még nem is látam 70 000 -80 000 km nél többet fut ni ..... már csak azért mert vagy adigra össze törték ,,, vagy szét hulot ,,, vagy olyan drága let volna a rendbe tétele ,hogy a gazdija inkább szét bontota ...... Na mer ugye mibe a leg drágább az alkatrész ? .... hát a zőldbe .. mi van a leg jobban ki hegyezve? ...hát a zöld .. nálam van tapasztalat
hid el .......... az utolsó jó kawa a zzr 1.1 volt elöte meg a gpz 900
Én meg ma egy motort egy ótót és nem a mennyiségre megyek hanem a minőségre. Ezekhez se akartam hozzá nyúlni mivel minden időm angol tanulással töltöm, de már hetek óta rágták a fülem a cimborák....
...ha a Japán mérnök azt írja 0,3 akkor 0,3 persze kellő idő és pénz esetén össze válogatható bele 0,05 alatti, ami jobb a 0,3 -nál. Kérdés mi az igény. Bécsi zongorával is lehet tüzelni, de ahhoz drága picikét....
Majd nézni kell egy japán gépet.