Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
IGEN, DURROG (de azt már az lc-nél is megszoktam azért nem soroltam ide, bár néha eléggé nagyokat és gyakran). Szivatón is kihagy.
Önindítóval nem indult csak 10 perc után mikor már lehűlt Rúgásra indul rögtön, de akkor még nem volt nagyon meleg. Jó, zsír új gyertya szinte de veszek én még másikat, bár szerintem a trafó lesz, de max lesz tartalék.
Köszi!
megérte lecserélni az lc4 et :D
rúgásra indul, rövid ideig jár szépen, aztán "nyüszög" és leáll mintha elfogyna a zenergija
ktm az ngk szereti feltéve ha eredeti és nem vmi gagyi...
"Melegen vacakol". Szívató? Persze a trafó is lehet zárlatos, bár ez esetben néha durrogna és ha megáll, már nem tudnád újraindítani csak miután lehűlt. A gyertyát minden esetre cseréld ki. Esetleg próbálj ki hasonló típust Denso-ban. Mielőtt valaki belekötne, nekem nem jött be az NGK, nagyon nem....
és rúgásra indulás után jár szépen vagy leáll?
kex! Problémád van a vassal, tudod, hogy találsz fészen is szerelőt, csak úgy mondom
Sziasztok!

Valakinek van valami tippje, hogy Husqvarna wr125 power szelep olyat csinálni, hogy ráadja haver a gyujtást és egyfojtában tesztel oda - vissza, mitől lehet ez?
Ez rendben van, de a gyertya is okozhat ilyen problémát hogy melegen nem lesz tökéletes.Ha van másik gyertya egy próbát megér.
Gyári a gyertya, dcpr8 e gyári 0,9es hézaggal (de könyv szerinti 0,6al is megállt, meg akkor rosszabb volt az alapjárata)
Amikor először volt a motorban hideg időben tökéletesen ment a gép. Aztán most melegben vacakol. Ja és csak akkor ha üzemmeleg a motor.
nem olvastam vissza, ha volt már ne is válaszolj, de gyertya? hőértéke megfeleő? van olyan hogy nyomáson nem adja le rendesen a gyertya a szikrát. Lehet ez csak alacsony fordulaton jön elő.
A szelepek be lettek lőve 0,13 körüli értékre (0,10-0,15 ír a könyv)
Ugyan úgy jár mint eddig Tehát hidegen fain

Felmerült a gyújtótrafó. Ugyan is mindig úgy van, hogy ha hosszas, magas fordulaton pörgetés után esik alapjáratra akkor 10-15mp-ig jár (kihagyásokkal) aztán leáll, és önindítóra nem indul, viszont rúgásra rögtön. Ha viszont alacsony fordulaton megyek és utána állok meg azonnal leáll (indítás ugyan úgy mint előbbinél..)
Nem lehet hogy nem tud elég töltést felhalmozni és megszűnik a gyújtás? Mert ugye magasról egy ideig kitart ami volt, de alacsonynál nem termel annyit hogy az a pár mp is menjen Ezt okozhatja a gyújtótrafó hibája?
A martint rangasd oda ő megcsinálja neked :D egyéb juttatás fejében
az ember saját kárán tanul ... van hogy én is elkúúrom de az már magánügy a kliens nem vesz belőle észre semmit esetlegesen nem lesz semmi hasznom a szerelésből , de legközelebb is hozzám jön vissza és akkor már megérte
nem csak a pillanatnyi haszon kell legyen a cél ......
van tartalék na, de nem csak egyedül fogom babrálni a gépet.. csak jó lesz
Sziasztok!
Elég szokatlan kérdésem lenne hozzátok. A motorom 30 ezer kilométer után elkoptatta a féktárcsáit. Ez normális, de a féktárcsa teljesen egyenletlenül kopott el. Ez mitől lehet? valahol 1.9 mm de van ahol 3.1 mm vastag. Most már csak egy kis felületen érintkezik a fékpofákkal a tárcsa, így nagyon lecsökkent a fékhatás. A fékpofák épek nem szorult meg,nincs semmi bajuk kívülről, de a tárcsák mégis össze-vissza koptak el. Ez rendellenes? Anyaghiba esetleg?
Előre is köszönöm!
Üdv.
mondjuk az is igaz hogy több pénzéhes szerelő van mint precíz
szerencsére felénk van normális is
egy kis tartalék zsetont meg el kell ásni a kert végébe, nehogy valami hiba miatt porosodjon a gép egész nyáron
nem úgy alakultak a dolgok ahogy vártam amúgy olaj alkatrész meg minden van rendes minőségi, de kontároknak nem adok pénzt olyan dologért amit meg lehet itthon is csinálni. 6ezres órabér olyannak aki olyan sz*rul rakta össze az apriliát hogy 2 percen belül víz sem volt benne?
igazán nem basztatásképp, de ha csóró vagy miért veszel "drága" motort
nekem volt 600pénzem, vettem motort 300ért a nejnek egy mosógépet 80ért aztán boldog mindenki
a maradékból meg lehet menni világgá és szervizelni
jó, csak ami van abban erre vonatkozólag nem volt jó infó

fizettem én már szerelőnek úgy 90ezret hogy utána a következőnek kellett még 70et és még akkor is szar volt a motor, mert tróger kontárok voltak mind.. ahhoz képest meg 1-2 ismerős azt mondta hű de jók.. csak hát totál más motorhoz tényleg jól nyúltak hozzá, csak pont az enyémhez nem.. pedig csak egy hajtókar csere meg főtengelycsapágy csere kellett egy 125ösbe.. aztán letörték a pöcköt a váltótengelyről meg sorolhatnám
Levi, vannak olyan emberek akiknek van rá pénzük.. ne az nem én vagyok
A környéken én olyan embert nem ismerek akinek a kezei közé merném adni a gépet, nem hogy még fizessek is neki. Miskolcon van egy szerelő, de fuvar meg nincs még, úgyhogy azért estünk neki itthon a szelepeknek. Csak nem tudtuk hogy melyik felső holtpont kell a kettő közül, de most már tiszta
Dóra, vannak olyan emberek akiknek van valami motorszerelő vagy milyen szakmajuk na hozzájuk kéne el vidd azt a motort...
töltsél le egy szervízkönyvet ne barchóbázzatok , különben meg nem kell erőltetni a házimunkát mert még a végén többe kerül a leves mint a hús
ez meg a dió :D meg egy pár henger :D
szóval akkor nem szelepváltásnál (kipufogásnál) ami után a kipufogó szelep zárul be és egyből nyílik le a szívó.. na de akkor szóval ahogy te elmondod nem ekkor kell? akkor rosszul gondoltuk
köszönjük!