Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja igen elöl hidro teló kici ócó hátul meg bitubo :)
aham elöl hátol tárcsa alufelni váz ki merevítve fém fékcső elöll nagy tárcsa a féknyereg alig fér el a felnitölxD blokk be fogatás módosítva hogy a karbi elférjen akkor oldal dekli hátulja levágva meg az eleje id hogy elférjen a vario a hátsó csapágy megtámasztás egyedi a pigi szíjt miatt egy pár munka órám van már benne...
össze jött?:D
Hozzáerősítetted a vázat , a motor megnövelt teljesítményéhez, és a futóművet lengéscsillapítókat a fékrendszert is!
Mi lesz ha hirtelen meg kell állni? Majd a fal megfog?
Köszönöm Madax!
helo.valaki esetleg tudna segiteni xl 500r tipusu motorom van és nincs szikra.cdi doboz nélkül vettem és a szálak szétvanak rajt barmolva.megtaláltam meik lenne a gyujtáskapcsolo meik a gyujtó tekercs és a jeladóét is.csak azt nemtudom meik szálat hova kellene kötnöm a cdi dobozon.meg aztse hogy a gyujtáskapcsolo testet vagy áramot szakit meg.ha valaki esetleg tud kérem segitsen.elöreis köszönöm
Köszi.
Nem baj ha kicsit kopog igy legalább már tudom hogy mi fog zörögni benne
Jobban kopik?Hát igen kinai ez volt a legolcsóbb.Tudom olcsó húsnak hig a leve mindegy.Majd ha lerakom akkor kicserélem jobbra.A szij sem tökéletes talán 17mm-t eléri de még megy.
Köszi a tanácsot!
mikor gyújtás van természetesen a himba a bütyökkel átellenben de ez logikus nem ?
Te hova valósi vagy egyébként mert én hajdúnánás csak most kint dolgozom
angliában dolgozom most a jog pihen :D
Helló Kinter! robogós problémám van írhatom?
A kínai görgőkkel kopogni fog a masina alapjáraton. Ráadásul a kínai görgők gyorsan kopnak. Egyébként sem a csúszkákat, sem a görgőket nem kell kenni semmivel. Csak akkor, ha gyári ajánlás. Ellenkező esetben fogja a port, jobban kopik és megszorulhatnak a mozgó részek.
Oh még egy kérdés.
A csúszkákat kell kenni kicsit?Most az ujat beletéve kicsit szorosabban nyomja ki a tárcsát.
Na ha nem elég a 100 egy yog-gal akkor tudsz izgalmat magadnak ez az forgalommal szemben qva jó
Én még a zsigánál szelepváltásnál csináltam anno
hát igen, de 2 felső holtpont is van egyik mikor szelepváltás van, a másiknál meg gyújtás.. melyik kell?
akkor kell nézni mikor a dugattyú felső holtponton van a lendkereken van egy vonalka mellette egy T betű az kell a blokk jelzéssel passzoljon de ha nem akkor gyertya ki és megnézni a felső holtpontot
Sziasztok!

Szelephézagállításnál akkor kell nézni a hézagot amikor mindegyik szelep kicsit mozog a berúgókar mozgatása esetén (szívó és kipuff is)
Csak mert akkor bele se megy a 0,02-se akkor se ha maxra kilazítom ... viszont ha csak a szívó mozog akkor belemegy rendesen
Az autósokra vigyázok és nem nagyon megyek utcán csak kis forgalmú utakon meg most nem nagyon tudok motorozni mert nem vagyok magyar országon :S itt meg áhh forgalommal szembe XD
Ja runeer de csak 50-es melóba használom nem szndékozom szétreszelni és a ringen megfutni a leg jobb köridőt.
Lassan járj tovább élsz tudod?Az autósok fele igy is faszkalap.Még többet is megyek mint a megengedett de a gyökér még igy is mászik a nyakamba az őstülök vadmagyar baromarcú állatja.
vegyél fel facere aztán beszélgethetünk ott könnyebb mint itt https://www.facebook.com/adam....
nem 140ig :D csak 100ig jobbat megy mint a gixer utánna meg forma forma 140töl meg othagy :D
mid van runner? az 18.5 az átmérő keresztbe és 811 a hossz ha jol emlékszem igen annyi meg van a régi az meg 804 meg 809 de ezz a fajta 811
Kilóig mered csontozni azt a kis seggtalicskát?Bátor vagy!Igaz motornál már mindegy kilóval melyikkel borulsz fájdalmas rohadtul.
az tuti hogy 6.5 gramm de egy konyhai mérlegen meg tudod mérni egyébként az öszsúly számít