Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindegy ha gyári a kínaitol a malossi ig annyi a különbség ha egy malossit fel teszel egy pár miliméterrel hosszabb és többet megy egy hangya fasszal ja meg egyszer kell feltenni a kínai meg olyan 10 15 ezret megy el
Kicsit nehezebb az új csak úgy saccra kézbe véve érezhető.Azt irták rá hogy 6,5gramm de ki tudja kici oco
A szij szélességét hol mérik a külső részén?Fogalmam sincs mennyire van elkopva és mi az eredeti mérete
ilyeneket találtam:20026Paggio436864/6 M122082
gondolkodtam már rajta egy párszor de jobbat szol 100ig mint egy gsxr most vmi big bore kitten gondolkodom csak még nem tudom melyik legyen ja meg nagymotorra nincs kedvem fizetni birságot mert ismerem magam....
ez piaggio ha a súly meg eggyezik akk no problem ez egyforma
vegyél nagyobbat:)
szíjnál állítólag az erősített lassabban kopik
mert minél kopottabb a szíj annál lassabban megy a gép, mert nem tud rendesen "felmenni" a tárcsán és kisebb lesz az átmérő elöl
joghoz én valami 2000ft os gagyit vettem aztán elvan benne
görgő kicsit nehezebb lett, alig akarja kigyorsítani a nagy seggem, de az gyerek alatt jobban megy
Szemre olyan mint ami benne volt.Kibontottam lesz ami lesz és mindegyik rendesen mozog a helyén.Ez a lényeg nem?Nem szorul gördül rendesen akkor szerintem ez jó.
Vélemény?
Még a szijra adjatok valami tippet!Elég ha elviszem az adatokat és annak alapján meg tudják rendelni?
Van Athena,RMS,Naraku stb és erősitéstől függően változik az ára.
Szerintem kevlár nem kell mert amúgy sem nyelezem neki.Már olyan 4000-nél elérhető az erősitett változat.
Az infókat előre is köszönöm!
a külső rész ami számít meg a súly. a belső rész totál lényegtelen
leömlő nem sérült ,a bal oldalán csúszott és a dob meg jobb oldalt van
kissebb csúszás után mitől lehet hogy jobban visszadurrog a yoshi?
Sziasztok.
Na kaptam gögőt de szerintem nem lesz jó bele.Az egyiknek rézből a másiknak aluminium a belseje de gondolom az csak a súly miatt dominál.A subleremet vhova elásta a fiam tehát még pontosan le sem tudom mérni csak saccolgatni tudok.Igy viszont ha nincs kibontva még visszaveszik vagy kicserélik.
Más:mellékelek pár képet is a szijról hogy kell e cserlnem vagy sem szerintetek.Némi jelölés van rajta de ez szerintem egyik sem a mérete.Valamint a szij nem is fut ki teljesen a szélére vagy addig nem is kell:?A nyomótárcsán úgy látom kifut igaz annak kisebb az átmérője.
Egyenlőre tanácstalan vagyok.
Fiuk lenne egy kérdésem mit tudnék még hegyezni rajta? Evo 2 henger ki nyitva 193fokra kipufogó ki szélesítve egy tervezett cső alatta 24es powerjetes karbi egyedi a lehető legrövidebb szív csonk forgattyús ház ki igazítva a hengerhez a főtegely ház ki marva 76mmátmérőre rotoros gyujtás piaggio vario malossi piaggio 18.5es szíj nrg piaggio szíjtárcsa De még így is kevés adjatok még tippeket ja egyépként ez egy yamaha jog :D
ő szedd ki a gumi membránt aztán húzogasd meg finoman mert lehet hogy elsőránézésre nem látszikanak a finom hajszál repedések :(
a karbiban a gumi membrán sztem ő lessz a ludas fater kici ócójával is az volt a baj hogy ki volt jukadva :)
Sziasztok!olyan kérdésem lenne hogy van egy kymco 125 4 ütemű robogóm sokáig nem indult most végre sikerült beindítani de viszont most azt csinálja hogy felpörgetem 8ezer-ig elengedem a gázkart és elkezd vissza esni a fordulat és 4 ezernél megáll és csak akkor esik vissza ha behúzom a hátsó féket,karburátor volt takarítva,szívócsonknál a tömítés cserélve lett új légszűrő új gyertya.nem tudom mi lehet a baj ha valaki tudja vagy ötlet akkor örülnék a segítségnek előre is köszi sziasztok
Ránézésre semmi baja, de ez így édeskevés. Szervizkönyv és mérni-mérni....
De még milyen (lesz, ha elkészül)! :)
Az is motor!
gyári varió? 15x12 minarelli malossi top 16x136.5 kb a gyári
űdv!kőszi az infokat.amiket irtál átnézem.amugynem fecskendezős.ezmég karbis.
szerintem tök jó
Köszönöm, ini!
Avval kezdtem... Mindenhol kaptam egy baráti váll veregetést... Jobb helyeken javaslatokat is (lásd pl. CBR600-as tükör). És a (jogos) kérdés: kellett nekem karrier japó belpiacossal?! :)