Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Érdeklődj utána bontottnak. Biztos van.
Nem rég vettem és alapos felújításon esik át a kicsike. A tükör egy korábbi esés áldozata lett. Meghekkelték gyors kötözővel, meg szig szalaggal, de így elég tré... Gyárit (szinte) lehetetlen felhajtani, így kénytelen vagyok valami mást beújítani...
Elhajolt a régi?
Sziasztok!
Tükör cserére szorulok... VFR 400R-es ('86, NC21) Hondámhoz javasolták a CBR600-as tükrét. Érdeklődnék, hogy kivitelezhető-e a felszerelés (mivel a csavarszár távolsága kisebb, mint a gyári tüköré)? Vagy ha van más javaslatotok, hogy milyen tükröt tehetnék még fel, azt is szívesen fogadom!
Köcce!
Dani
Ja ez befecskendezős, akkor a befecskendezők (spricnik) vezérlése is lehet hibás.
Nézd át cserélgesd fel a gyertyapipát cserélj gyertyát, karburátorban is lehet dugulás pl, laza saru a gyújtótrafón, legalább nyolc hibalehetőség.
sziasztok.én fzr 600-4jh val,bajlodok.95ős kiadás.alapjáraton ráhuzom a gázt befulad,3000 es fordulat főlőtt nincsgond.fars levegőre gondoltam,vákumcsőveket lecseréltem,mebránokat átnéztem rendben.jaés alapjáraton egyik henger furcsánjár.alapjárat nemakar beálni ingadozik,lassan esikvissza.karbiszinkron,gyertyák mitprobáljakmeg?valaki tud segiteni előreis kősz.
üdv mindenkinek. segítségeteket szeretném kérni! van egy 1994-es Aprilia RX 125 motorom. valami oknál fogva nem emel ki a kuplungom. amikor behúzom a kuplungkart akkor van ellenállás de valami oknál fogva akármennyire spanolom is meg a bowdent nem történik változás
szervicc manuál megles mennyi az ellenállása meg mér multiméter ha passzol ok ha nem új tekercs vagy tekerés
Valamiylen szinezett impregnálás lesz az.
A többi teki sima átlátszó gyantával van kikenyve (ahogy az ecceri szobafestő mondaná) a gyulatek meg ezzel a feketével.
Mindettől még lehet rossz is meg joe is:)
Olyan képet is találtam, amin szintén ez a fekete kulimász van, meg oylat is amin nem:)
CSak hogy ne legyen eccerű a zélet:)
KTM EXC 525, és linkeltem is képeket gugliról. azokon is fekete az az egy darab igen valami szalag van rajtuk, bár enyémen láthatóan valami dzsuva is van, de szerintem sem ez lesz a baj.. vagyis, remélem
Hát akkor mellétrafáltam...

Fekete lehet a tekercs attól is, ha belesúrol a forgórész. Nyomszegek?.....
Beírod a gugliba, hogy Husaberg gyújtás (vagy mid van neked) és keresel róla képet.
Ha arra gondolsz, hogy az ottan alul fekete mert leégett akkor vélhetően nem.
Az a gyújtótekercs, ami egyrészt mindenféle hőfejlesztés nélkül nyiffan ki, mert több ezer menet van rajta igen vékony derótból, másrészt vélheten attól fekete, hogy a vékony huzalt megóvandó valamilyen szalagot tekertek rá (vélhetően feketét:)
ja és mikor 10-15 mp kihagyásos járás után megállt, önindítóra nem, de rúgásra indult elsőre meg egyszer menetközben alacsony fordulaton haladás után ahogy elengedtem a gázt abban a pillanatban leállt
Vazze újra kő tekerni! fészbuk posztolás és alkohol ivás közben egy este meg van!
LCR mérőn lemérni egy jót és tudod is mennyi az induktivitása!
Igazából 180 as runnerbe kellene, de ha csak ennyi a kritérium akkor a csapágyzsírral talán nem lesz gond vagy szerinted kell a speckó zsír?
a kis piszok
megette a nyű
Hát nem tudom, neten ilyeneket találtam
édes lyányom!ottan az a tekercs igencsak elszenesedett!
Sziasztok!
Ma rákukkantottunk a motorra.
Elsősorban: nincs benzinszaga a kartercsőnek, sem kevés, sem sok járatás után. Ha körbejáram a fél megyét sem
Leszedtük a gyújtás oldali blokkfedelet és lefotóztam:

Hátőő.. annak úgy kell ott lennie az alján?
Megnezem pontosan ha erdekel mit ajanl a konyv pl a Helix Hondahoz (30 gramm total). Mi az ugynevezett assembly lube-t hasznaljuk erre (moly-based). Az olyan ezust szinu zsir viszonylag hig hogy a gorgok konnyen tudjanak mozogni. Ami fontos meg hogy ne olvadjon fel teljeen a ho hatasara.
Milyen zsír kell a zárt görgőházba, sima csapágyzsír megteszi?
Sziasztok.Segítség kellene. Grimeca M-10-es légtelenítőcsvart keresek lapos végü kialakítással.Akinek lenne egy darab,amit tudna nélkülözni,kérem jelezze. Előre is kösz mindenkinek.Üdv: "D"