Várom ám a képeket a Suzuki Swift kerekekről. Aki nem tudná, továbbra is keresek 4 db régi Swift felnit, használható nyári gumikkal. Kici, óccó legyen. Köszönöm.
Szia, egyértelmű, hogy üzemanyag problémád van, karbiban valahol dugulás van, ha új a karbi akkor nem megfelelő a főfuvóka mérete, ha régi a karbid az összes fúvókát etanolba (gyógyszertárba tudsz venni) áztasd egy napig, ezt követően magas nyomással levegővel fújd át az egész karbit.Kipufogóba való durranás az mindig üzemanyag problémát jelent.
a hátsó szíjtárcsád kuka! akk azt nézd meg alló motornál hogy kézzel a szíjtárcsát akadás mentesen össze tudod e húzni ha nem akk kuka és így ne is használd mert eltépi a szíjat
Ok holnap megoldom a videót! 50-es henger van rajta és próbáltam szűrő nélkül akkor tapasztaltam hogy erre is jön a benzin és a csavarokra van mikor nem reagál(levegő+alapjárat) de viszont van egy olyan jelenségem is most már hogy csak egy helyzetben fut a szíj rajta és nem mozognak a szíjtárcsák! ez mitől lehet vajon? nem tudtam rájönni.
na jó kezdjük elölröl 50 vagy 70cc? ha hetven akk be kell fúvókázni ha 50 akk próba levegő szűrő nélkül mit csinál nagyon füstöl? mert ha igen akk sok az üzem anyag fő fuv kissebb ha nem füstöl hidegen értve akk sovány lehetséges ha most raktad össze akk gyertya mivel vmilyen szennyeződés került a gyertyába és be slusszol új gyertya elősször de legjobb lenne egy vidi mert így elég nehéz..
Olvass utána, és okosodj , az akkumulátor csúcsfeszültsége MUTATÓS műszerrel mérve, 14,4V !
Ha felfújódott az akku, az legalább 16 V-al tölt, csak az akku lesöntöli azért annyit mérsz!
Töltést MINDIG AMPER-RA MÉRÜNK!
Sziasztok, egy kérdés. 2 aksim adta meg magát, pár hónapon belül.. Az egyik töltés közben, felfujodott kicsit,(ez már több éves volt) a másik meg igencsak nehézkesen indította a vasat, párszor 1x full rá lett töltve, mégis szarakodott...(net-rol rendelet, lehet hogy nem is volt uj..) Aztán ahogy kivettem láttam hogy kezd fujódni ezis....
Szval lemértem mennyivel tölt a moci Alapjáraton---13,56V olyan 3000fordulaton már 15V körül... Kérdés próbálkozzak még egy uj aksival, vagy feszstab csere? Beszéltem pár emberrel, szerintuk sok a 15V de a motor service manual-ba meg maxnak 15,5V ír.. Szval passz.. Köszi a választ :)
Főtengely szimering új mert most csapágyaztam az egész mocit most raktam össze akkor is lehet ilyen jelenség hogy nincs üzemanyag? olyan az egész most még egyszer néztem mint ha a varió vagy a kuplung nem mükszik rendesen. lehetséges hogy ott toltam el valamit?
Ne haragudj mar de a motor kozeleben sem voltam azota mert nem otthon vagyok! Minden tippet felirtam, amint lehetosegem lesz atnezem! MINDENKINEK KOSZONOM a hozzaszolast, hasznosak :) majd ugy is leirom mi a helyzet de ez rajtam kivulallo okok miatt jov.hetvegeig nem tul eslyes.
egy 50es dt az am6 blokkos kb 5 ló de 70ccmből olyan 20-23hp hozható ki 80ccböl olyan 27-28 van 90es szett pl big bore malossi az olyan 30 és van 110es parma kitt az ideális beálítással olyan 0-35 paci de ez nagyon fullon
valahol a MARSON tanultátok ezt ?
vagy már ti más dimenzioban szereltek mint mi ? lecsoval , rc 51 , stb
ha valamit nem tudtok
tasi