nekem igazándiból csak egy olyan kütyüre van szükségem aki a kerékcsapágyat tudja kiszedni
mélyebben nem akarok belemászni a motorszerelés témába, meguntam az egészet, pedig régebben még szerettem is, most már inkább feldobom a futóra és nézem a tv-t amíg elkészül
a kerékcsapágy ami sűrűn kapitulál, nem bírja a vizes környezetet hiába gumis a porvédő a feltekert gizgazak mellett csak bemegy előbb-utóbb a víz
motor kerék csapágyat ki huzzunk Ini az simán .... az is van több féle nekem ... ütös és huzzos ez zsákból is huzz .. a kis motortól a zzr 1100 ig használható és nem törik ............... auto csapágyhoz ki ütö készlet kell az nem huzzuk soha
és szerintem én az analfabéta tasi akarlak a helyes utra tériteni
az elözökhöz ..rajtam nem röhög senki ezt hid el csak mindenki hálás mert van hogy napi 4-5 motort csinálok meg sokszor erön felül és nem azt lesem mikor kibe kösek ...
Sziasztok.
Olvasom itt az irásokat és csak lesek.
Nekem anno itt a fiuk elmogyorózták hogy miért kell termosztát én ehhez tartom magam.A túlhűtés tényleg nagy károkat tud okozni igaz a túlmelegedés is mert tapasztaltam de részemről maradok az eredeti megoldásnál.Majd jobban figyelem a motort.Ha túlmelegszik megérzem a szagán egyszerűen más.
Más:
tasi hogy igy ir és helyesirási hibákat ejt ezt már kiveséztük egy régebbi irásban.Ő elmondta hogy miért és én és még páran ezt elfogadtuk és semmi bajunk vele részemről legalább is nincs.
Szerintem nem kéne egymást piszkálni ha már tanácsokat adni nem tudunk.Igy ir és kész semmi bajom vele.
Többet nem belevau részemről.
Üdv mindenkinek.
ez megint egy érthető vélemény de sztem robogó illetve 2t tuningba ne vitázzunk oké? 4thez hülye vagyok azt be vallom de a 2t-t értem 1-2 darab pálya gépet már csináltam szóval inkább ne menjünk bele
Sziasztok! van egy kis problémám: minarelli rv blokkomban elkopott teljesen egy bronz(?) siklócsapágy, és nem találok sehol se olyan helyet ahol újonnan lehetne venni, szóval muszáj csináltatnom. Az a kérdésem hogy ez a csapágy milyen bronzból van? A szekunder tengely lánckerékkel ellentétes oldalon van, folyamatosan olajban fürdik. és ha véletlenül valaki ismerné ennek a csapágynak a méreteit, megköszönném ha leírná mekkora pontosan. köszi szépen
szép testvérem legolább kicsit olvas utána kinek... és kiknek nyomod lehet ,hogy a ovodás barátaid eszik ezt de itt most 50 éves emberekel vitázol ......
akik 30 éve ezt csinálják .. mindenki hibázhat ..-. ha neked jó,hogy magadból csinálsz pancsert
nincs semmi baj ....... a kérdésed -re
szerintem tiszta felesleges 100-200 ezreket szórni ilyen robogo tuningokba .. föleg úgy ,hogy 1000 2000 km nem tudnak el meni és atomjaikra hulanak ... sok ismerösöm van ....simson ,nsr tzr ,stb
egy busa árát szorták már a mák darálojukba ,, és mikor meg menni kéne vele mindig be szarik valami .............
Sziasztok!
Olyanban szeretnék segítséget kérni hogy van egy 600-as SRAD gixxerem és generátorhibás volt+a fesszabályzója is rossz volt.
Újratekercselte egy generátorjavítással foglalkozó fickó aki mikor rákérdeztem hogy milyen kapcsolású a generátor azt mondta hogy csillag volt és arra is tekercselte meg. De néztem a gixxer leírásában meg mindenhol a neten hogy a gsx-r generátorok delta-kapcsolásúak...ha tényleg delta volt és csillagra lett megtekercselve ezzel mi változik majd a töltésével? Használhatom hozzá a gsx-r fesszabályzót vagy más motoré kell majd hozzá? -előre is köszi a segítséget!
Nem kötekedésképpen kedves taschner, de ha már csinálsz egy weboldalt ahol hirdeted magadat, legalább a helyesírási hibákat nézd már át, mert olyan ordenáré hibákkal van tele, hogy az valami vicc
Tényleg nem kötekedésképpen, de ha valaki beleolvas az irományokba, nem a profizmus fog róla eszébe jutni.
Ha kell inkább küldd el a teljes irományt, aztán kijavitom, mert igy csak kiröhögteted magadat.
mélyebben nem akarok belemászni a motorszerelés témába, meguntam az egészet, pedig régebben még szerettem is, most már inkább feldobom a futóra és nézem a tv-t amíg elkészül
a kerékcsapágy ami sűrűn kapitulál, nem bírja a vizes környezetet hiába gumis a porvédő a feltekert gizgazak mellett csak bemegy előbb-utóbb a víz
és szerintem én az analfabéta tasi akarlak a helyes utra tériteni
az elözökhöz ..rajtam nem röhög senki ezt hid el csak mindenki hálás mert van hogy napi 4-5 motort csinálok meg sokszor erön felül és nem azt lesem mikor kibe kösek ...
és nekem nem kell reklám ... pici kis nyelv tanár
https://www.facebook.com/pages...
vajon kell -é termostát
Olvasom itt az irásokat és csak lesek.
Nekem anno itt a fiuk elmogyorózták hogy miért kell termosztát én ehhez tartom magam.A túlhűtés tényleg nagy károkat tud okozni igaz a túlmelegedés is mert tapasztaltam de részemről maradok az eredeti megoldásnál.Majd jobban figyelem a motort.Ha túlmelegszik megérzem a szagán egyszerűen más.
Más:
tasi hogy igy ir és helyesirási hibákat ejt ezt már kiveséztük egy régebbi irásban.Ő elmondta hogy miért és én és még páran ezt elfogadtuk és semmi bajunk vele részemről legalább is nincs.
Szerintem nem kéne egymást piszkálni ha már tanácsokat adni nem tudunk.Igy ir és kész semmi bajom vele.
Többet nem belevau részemről.
Üdv mindenkinek.
akik 30 éve ezt csinálják .. mindenki hibázhat ..-. ha neked jó,hogy magadból csinálsz pancsert
nincs semmi baj ....... a kérdésed -re
szerintem tiszta felesleges 100-200 ezreket szórni ilyen robogo tuningokba .. föleg úgy ,hogy 1000 2000 km nem tudnak el meni és atomjaikra hulanak ... sok ismerösöm van ....simson ,nsr tzr ,stb
egy busa árát szorták már a mák darálojukba ,, és mikor meg menni kéne vele mindig be szarik valami .............
ez az én véleményem
Olyanban szeretnék segítséget kérni hogy van egy 600-as SRAD gixxerem és generátorhibás volt+a fesszabályzója is rossz volt.
Újratekercselte egy generátorjavítással foglalkozó fickó aki mikor rákérdeztem hogy milyen kapcsolású a generátor azt mondta hogy csillag volt és arra is tekercselte meg. De néztem a gixxer leírásában meg mindenhol a neten hogy a gsx-r generátorok delta-kapcsolásúak...ha tényleg delta volt és csillagra lett megtekercselve ezzel mi változik majd a töltésével? Használhatom hozzá a gsx-r fesszabályzót vagy más motoré kell majd hozzá? -előre is köszi a segítséget!
Tényleg nem kötekedésképpen, de ha valaki beleolvas az irományokba, nem a profizmus fog róla eszébe jutni.
Ha kell inkább küldd el a teljes irományt, aztán kijavitom, mert igy csak kiröhögteted magadat.
pumpa pityu bácsit én is ismerem ....-. nagy király... Rá olvasással tuningol ... olyat még nem látatok