es hagyak csak 3 gorgot?vagy hogy?de ugy megy rendesen a moci?kerlek seggitsetek mert nagyon idegesit mar akarnek vele egykerekezni de nem tudok csak ha mindig kicsit fel gyorsitom es asztan
görgők állapota ?kuplung fog rendesen ?
Nem kellene megegyezni a rugók színének ?Asszem azért vannak színnel jelölve ...
Illetve a görgők súlyával tudsz változtatni a beállításon , de eza végsebesség rovására fog menni...
De majd az okosabbak megmondják ha nem így van ...
hello van egy MBK BOOSTER-emes az a gond vele hogy mikor el akrok vele indulni nem huz rendesene egy kicsit kinlodik de astzan nagyon alatul huz csak eleinte kinlodik ....Azert vettem hogy egyekerkezke vele meg ilynek csak igy kicsit nezeh ha igy megy....ki tudd enkem seggiteni?(70-es polini henger,for race kipufogo.21 karbi malossi fly klutch (feher kicsi rugok) es sarga tolo)5,5 gr gorgo)kerem segitsetek
szevasztok. Meg tudná esetleg mondani valaki, hogy Yamaha dragstar 1100- ba(2001) milyen olajat kell tölteni? úgy tudom 10 w 40 ásványi, de hallotam olyan lehetőségről is ,hogy 20 w 50( nem túl vastag ez?)előre is köszi a válaszokat.
Egy olyan jellegű kérdésem lenne,hogy most rakom össze a vezérlést.Öszejelöltem mielött szédszedtem.Nincs is semmi gond vele csak a biztonság kedvéért tudnál segítteni hogy gyárilag hol van összejelölve?Mert nem találtam,csak a fötengelyét ami a gyújtásnál van!
A www.egumotors.hu oldalon találsz hozzá átalakítót, ami kézi.
A működése nagyvonalakban: a műanyag házban van az a rugó, amit említettél. Az nyitja hideg motornál a szivatót. Az felett van egy bimetál, ami ha áramot kap melegszik, tágul és zárja a szivatót. Lehet hogy a tiéd nem nyit rendesen.
XXII. kerben lakom, vettem egy zsákbamacska Malaguti F12es robogót, valaki szétkapná nekem motorikusan a hétvégén ? Valamiért nem úgy megy ahogy kéne, meg akkor át is kéne nézni
hali! Na jó de ,hogy kell átalakítani ? + Ha nem nagy kérés leírnád , hogy milyen elven műkszi , mert ugyebár van a műanyag ház és arra csatlakozik rá a tűszelep ami rugós +a műanyag házba megy két vezeték amibe 1,8 v van ha az aksi nincs benne csak nem tuom hogy mükszik nagyon megköszöném ha leírnád . na hali!
Problémás a mocid? Nekem volt egy kz-m nagyon jol ismerem. még pár alkatrészem is van hozzá. panaszold el a gondját talán tudok segiteni. hunnyi@invitel.hu
Több év állás után biztos hogy nem indul el semmi, mert kipárolog a benzin a karbiból és ronda zöld penész marad utána, ami dugulást okoz. Az esetek 99%-ában.
kaktusz és lapar!
Hála istennek nekem sincsenek ilyen hideginditási problémáim ,de egyszer valami pannonia vagy benzin motoros fűnyíró topikban olvastam valami iylet,hogy a csávó mesélte állás után is milyen könnyen beindult.
Gondolom ez több év állás után kell,de eszembe jutott ez a dolog és nem hagyott nyugodni:) (unalmas percek érdekest hoznak ki az emberből)
most jut eszembe, amig lent volt a légszürőház, a karbiba golyóvá "gyúrt" szalvétát dugtam, nem menjen bele por. de nem hiszem hogy ennek jelentősége lenne
Igen, fekteve szereltem a gépet. Hogy a tűszelep felakadt-e azt nem tudom. A bizonytalan alapjárat már megvan:) Akár dugulás is lehet, de nem vállalom a karbipusolást. Állítólag egy 12-es mikuni van rajta, összesen 1db állítócsavarral, ahol csak alapjáratot lehet állítani. Ezt vettem lejjebb most. Különben Ha nagynehezen beindult már, elég jelentős (sűrű)kék füst jön belőle
A fektetéstől a benzinszint az úszóházban nem változhat, esetleg túlfolyik. Esetleg ha valamiért megszorult az úszó, meg kéne nézni, és akkor az is látszana, hogy folyik-e rendesen a tankból a benya.
Nem visszatekerni kell az alapjáratot.
A leírtak alapján keveset kap a masina (benzinből) ezért is pöröghet fel, és valszeg ezért nem indul hidegen.
Ha jól emléxem, fektetted a gépet?
Úszótűszelep nem akadt fel? Esetleg a tankban felkavarodott szmötyi okozhatott dugulást.
Lehet hogy pont üresjárati fúvóka, az kicsi, könnyen dugul, és nem indul tőle, viszont az állítócsavarral egy bizonytalan alapjáratot azért ki lehet hozni
Nem kellene megegyezni a rugók színének ?Asszem azért vannak színnel jelölve ...
Illetve a görgők súlyával tudsz változtatni a beállításon , de eza végsebesség rovására fog menni...
De majd az okosabbak megmondják ha nem így van ...
Egy olyan jellegű kérdésem lenne,hogy most rakom össze a vezérlést.Öszejelöltem mielött szédszedtem.Nincs is semmi gond vele csak a biztonság kedvéért tudnál segítteni hogy gyárilag hol van összejelölve?Mert nem találtam,csak a fötengelyét ami a gyújtásnál van!
A működése nagyvonalakban: a műanyag házban van az a rugó, amit említettél. Az nyitja hideg motornál a szivatót. Az felett van egy bimetál, ami ha áramot kap melegszik, tágul és zárja a szivatót. Lehet hogy a tiéd nem nyit rendesen.
Tubnátok nekem abban segíteni,hogy mekkore egy 125ös CR hátsó teleszkópja (hosszúság meg a felfogatási lyukközép meg szélessége?)
Kössz!
Hála istennek nekem sincsenek ilyen hideginditási problémáim ,de egyszer valami pannonia vagy benzin motoros fűnyíró topikban olvastam valami iylet,hogy a csávó mesélte állás után is milyen könnyen beindult.
Gondolom ez több év állás után kell,de eszembe jutott ez a dolog és nem hagyott nyugodni:) (unalmas percek érdekest hoznak ki az emberből)
Igen, fekteve szereltem a gépet. Hogy a tűszelep felakadt-e azt nem tudom. A bizonytalan alapjárat már megvan:) Akár dugulás is lehet, de nem vállalom a karbipusolást. Állítólag egy 12-es mikuni van rajta, összesen 1db állítócsavarral, ahol csak alapjáratot lehet állítani. Ezt vettem lejjebb most. Különben Ha nagynehezen beindult már, elég jelentős (sűrű)kék füst jön belőle
A leírtak alapján keveset kap a masina (benzinből) ezért is pöröghet fel, és valszeg ezért nem indul hidegen.
Ha jól emléxem, fektetted a gépet?
Úszótűszelep nem akadt fel? Esetleg a tankban felkavarodott szmötyi okozhatott dugulást.
Lehet hogy pont üresjárati fúvóka, az kicsi, könnyen dugul, és nem indul tőle, viszont az állítócsavarral egy bizonytalan alapjáratot azért ki lehet hozni