Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

olyan létezik hogy egy dt 50 8 le full tuningal lehagy egy 30 lovas 85 crossot hogy fel lehet annyira tunngolni gyári mina blokkal?
főt szim? membrán mem töm szív csonk
ez biztos hogy üzem anyag hiány
vagy esetleg szikra de azt nem hinném
Szia! Üzemanyag van amikor a levegőszürő felől jön ki! Üresen megyen!
igen akkor nézd meg még egyszer a fő fúvokát mivel én is jártam már úgy hogy bele volt szorul va egy pici átlátszó kavics
illetve lehet még főtengely szimering is
így is jártam már
Koszi. Minden 2T kerdest iranyitunk hozzad. Foleg tuning.
Ha valakinek valamilyen tanács kell nyúgottan írjatok csak 2t széria de főleg tuning :) cross robogó endúró szval minden ami 2t http://www.sportmotor.hu/motor...
Sziasztok!

Volt egy nagyon jó 2T szerelőnk. Még tesóm ismerkedett meg vele, amikor barátnőjével lerobbantak az utszélen egy Honda NSR-el. Sajnos elveszett a telefonszáma. Ha itt magára ismer, vagy valaki ismeri légyszi jelezzétek nekem! Sarkadi Sándor-nak hívják, Pest megyében egy kis településen él az M7 közelében. Kifejezetten csak 2T-vel foglalkozik és tunningolt 80-as robival jár. Köszi a segítséget!
Töki puculd kia karbit nézd meg nem e szív farcsot nézd meg a enzin csőböl jön e rendesen benzin :D én is jártam egy párszor már így :D
nem kap elegendő üzem anyagot!
figyelj lehet soványodás vagyis kevés az üzem anyag szóval takaritsd ki a karbit aztán ellenőrizd le a tömítéseket és még nézd meg tényleg a h.talp tömítést :)
Sziasztok! Most raktam össze egy sr di-techet és van egy kis gondom vele , jól indul, stenderen hajt de ha lerakom kerékre vagy ráűlök és menni akarok vele akkor nem pörög csak fullad. esetleg valakinek egy jó ötlete ami segíthet?
A.... benzin..... jótékony hatása az üzemanyag rendszerre
Bocsi a béna kérdésért. A google kidobta a megoldást
Tényleg nem jött rendesen a benga. Tele volt kosszal. Amikor kinyitottam jött belöle,de el is zártam, nem akartam hogy elfojon. De amikor le akartam engedni a benzint, akkor nem jött belöle. Nagyon köszi a segitséget. Most már ketyeg. Már csak a légtelenités maradt hátra, de sajna nem tudom hogy kell. Hol kell keresnem a légtelenitö csavart?
Köszönöm a választ. De ha lehuzott benzincsövel kinyitom a benzincsapot, és jön belöle a benzin,akkor gondolom ott nincs dugulás. Azért egy probát megér. A karbit is kitakaritottam, ugyhogy nem értem, hogy lenne neki kevés a benga, mikor az alapjárati csavar csontra be van tekerve. A siberrel is játszotam, most középen áll, de volt már minimumon, és maximumon is, mégsem akarja elkapni az alapjáratot.
Akkor a durranás az azt jelenti, hogy nem kap elég naftát?
Köszönöm a segitséget.
A villamosság nekem kinai inkább nem nyúlnék bele
Jó lesz a kapcsolós megoldás.Nem túl komfortos és elég primitiv is de mielőtt valamit elkurminyálok inkább békén hagyom.Hacsak meg nem nézek egy 180-ast hogy van bekötve.A leirtak alapján nagy meló nem lehet de inkább kihagyom mert porigég a moci.
sziasztok!
Kezdek kifogyni az ötletekből!
A tüneteim a következők:teljes gáznál a motor olyan mintha belefuladna a benzinbe,nyélgáznál nem gyorsúl inkább mintha dadogna -rángatna,ez csak teljes gázon csinálja ami nálam ritka de ahogy vissza engedem a gázt egy picit... hirtelen megindul de ha nyélre húzom a tünet ismét előjön...porlasztóm be lett állítva 1 hete a szerelőtől hazafelé szépen ment minden tartomyányba ahogy kell de két nap mulva mentem dolgozni és a tünet előjött újra....a levegő csavarral állítva mintha jobb lenne nyélgázon de még mindog nem az igazi...a porlaszómat minden évben szétszedem kipucolom viszarakom eddig nem volt ilyen pedig most lett beállítva-behangolva.egyébként minden sebesség tartományban húz..az alapjárat egyenletes...csag a végén valami nem oklés...a motorom egy honda steed 400-as üres kipugogó csövekkel és spotlégszűrővel,szóva kéne valami irány amerre mehetek...bárkinek a válaszát is előre köszönöm üdv:laci
Hali ! Hozzá jutottam egy 2003 mas évjáratú Yamaha R6 hoz. Olvasgattam ezt azt,műszerfalról meg a világításáról,diagnosztikai mod,meg a Co..és valami féle kódtáblázatot szeretnék kérni,mert nem szeretnék elnyomkodni semmit,de viszont érdekel mikbe lehet amugy turkálni,meg egyéb infókal véleményeket a motorral kapcsolatba,eddig Drz-m volt meg Rmz. :) Szóval most ismerkednék tipussal,és magával a kategoriával. előre is köszönöm!
No ez az, amit nem lehet fórumon elmagyarázni tíz mondatban. Logika! Befogod a tengelyt satuba ráteszed az agyat , majd beállítod 6-9 -küllővel szimmetrikusra, és centírbe....
De szerintem vidd el szakemberhez.
eből van még kedvezmény kb db -ja a Suzukinál Interatnál 2700 ft re jön ki a méret mindegy
csak 3 évig dolgoztam az interatba bicskén .... meg rendeled és 3 nap itt van .... tuti gyári suzuki alkatrész !
igen

de normális áron a suzukiba nekem 80 000 helyet 62 000
usá-ból postával 43 000

én 25000 ig el megyek !
Persze hogy durran, mert gondolom nem kap benzint. Ezért hörög le gázadásra is. Pucold már ki a benzincsapot is, ha arra jársz...
Persze, simán működik. A hűtő áramkör nem áll másból, mint egy 12V-os venti, meg egy hőkapcsoló (jobb esetben egy relé is, hogy megvédje a kapcsolót a nagy áramoktól). Rakhatsz a hőkapcsoló helyett sima kapcsolót, de akkor Neked kell rá figyelned hogy mikor kell felkapcsolni. Nem igazán komfortos......