Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha totyogás közben megindul a mutató felfelé az nem baj. Az a baj, ha már a piros mezőben kalamol. De ha a mostani termosztátod nem zár el rendesen és a víz szerinted már ígyis túl meleg, akkor ott nem termosztát hiba van. Ha beraksz egy jó termosztátot, akkor a hideg víz hamarabb fog felmelegedni, de a végső hőfokot a termosztát már nem befolyásolja. Ebben az esetben marad a venti....
Az teljesen jó nekem. Merre van ez a bontó? Postáznak is? Mert ha ezért fel kell mennem Pestre....
Meg kellene hegeszteni.
Csere.
Mit értesz az alatt, hogy ki dobta magából az összes hűtővizet?
Hol s miként engedte el, valami komolyabb elregélést keríthetnél ennek a történetnek..
Szerintetek az mi okozhatta, hogy a B-King kidobta magából az összes hűtővizet?
A hőfok jelző normális értéket mutat, valamint a ventilátor is működik, mert bekacsol.
Ha tudtok mondjatok nekem valami okosat!
Köszönöm!
nem úgy működik mint kocsinál, nagyin nem:)

Cb 500 al, álltam a lámpánál 2-3 lámpaváltást, elég szépen felkúszott a hőmérséklet, d aztán hamar vissza is állt amint felvettem a 60-70 /ööö pardon 50-et:)/

ha jó a gép, nem hengerfejes v vlmi, akkor viszont ha elindulsz vele, akkor hamar vissza kell állnia a normális értékre
Sziasztok.
Köszönöm a segitséget mindenkinek!Akkor teszek bele jó thermót asszem.Ha igy lett megépitve anno akkor ennek úgy is kell működnie.
Hőfokot pontosan nem tudok mondani mert nem olyan osztású a skála de nem közép tartományban van ha el is indul hanem az alsó régióban.Az autóban ott szépen beáll középre és ott dolgozik gondolom akkor a mocinál is úgy kell működnie.
A fogyasztás egyébként szerintem normális kb 6,5 liter 200-210 km-re.Igaz nem is nyelezem neki 50-60 körül húzom csak.
Köszönöm a segitséget mindenkinek!
Illa berek náda kerek,a motorosok jó emberek......
Üdv.
szeva !

hát igen.......... autoba motorba az a kis termostát szét tud baszni mindent pilanatok alatt és sokan nem is tudják milyen fontos alkatrész
Ha nem nyit forr a víz és hengerfely ............ tömi, sikolás, stb
Ha meg hamar nyit 70-80 fokon motorozik a tag és 3000-4000 km alatt produkál a szar kenés 50 000 km - kopást

Én még a lég /olajos gigserbe is tetem 120 fokos olaj termostátot nem is eszik 7 liter felett
Na szevasz szaki ! mentem mert tele a garage munkával
Megvalaszoltad magad. Gondold vegig: ha a tomegben araszolsz akkor megmozdul a mutato. Na ha jo a termosztatod akkor kinyit es olyan mintha a tomegben nyitott termosztattal motoroznal.

Az a baj hogy a vizes motorok halala a hideg motorral valo motorozas. Azzal kinozod a legjobban.
Hello
koszi a tanacsot meg csak most tudtam megnezni es tenyleg csak az akksi volt kosz megegyszer en mar minden mas problemara goondoltm
Köszönöm, akkor azt is megnézem! - keX voltam
22.000 ft. gyári suzuki felni 4x114.3 +gumi michelin nyári (még vizsgára is mehet) budapesten. e-mail : kautzkye@citromail.hu
22000 ft. 4 db. suzuki felni -gumi (michelin , vizsgára is mehet ) 4x 114.3 mm osztókörrel .
Áramlástan tanárom az egyetemen azt mondta szívás az csak a ZH -n van meg a vizsgán....
Sziasztok motorosok.
A járgányommal olyasmi probléma lenne de nem is probléma csak inkább egy kis hasznos infó kellene a témával kapcsolatban.
Vizes blokk van benne 50ccm két ütem és tehrmo ami benne van nem zár be teljesen.De ha araszolok a tömegben akkor megindul a műszer mutatója.annyi lenne a kérdésem hogy ha teszek bele jó thermot akkor nem fog a csúcsforgalomban felrottyanni a vizem?A 180-as gileráknál van hűtőventilátor ennél a kicsinél nincs.Tegyek rá vagy hagyjam a fenébe mert annyi hőt nem termel?Nem szeretném ha megszorulna.
Köszönettel!
Nálunk a bontóban 5 rugó körül mennek még használható gumival együtt...legalábbis tavaly....
A hengerben lévö membrán átmegy a benga. A kérdés tárgytalan, mert megoldodott a probléma. Ketyeg a motor. A következö probléma ütötte fel a fejét.
A hengerfejen hajszálrepedés van, igy ott elmegy a hütöfojadékom.
Kérdés: mit lehet vele kezdeni?
Elég neki egy kis szilikon, vagy hegeszteni is kell?
Nincs valakinek Suzuki Swift-re 4 db felni, használható nyári gumival eladó? Kéne, kici, óccó. Asszem ennek 114.3 az osztása. kinter kukac freemail pont hu
Vagy a motorban lévő membránra gondolsz? 2T-ről beszélünk? Az akkor nem nyit ki, ha túl vastag membránlapokat raktál bele. Meg akkor, ha a főtengely szimering kuka. Ilyenkor nincs ereje szívni, mert a főtengely mellett szuszog.
Hogy mi jut át hová? A membránon mióta megy át a benzin? A membránt a vákum mozgatja, ha gázt adsz. Vagy most miről van szó? Ha az összes fúvóka és járat ki van pucolva a karbin és faszául át is fúvattad őket kompresszorral, akkor átmegy a benzin a karbin. Már ha jó a benzinpumpád és kap egyáltalán anyagot. Kicsit futurisztikus nekem ez a kérdés..... Vagy az is lehet hogy megártott a meleg....
Hogy tudom egy kiszerelt karburátoron leellenörizni, hogy szivás közben át jut-e rajta a benzin? A membránok rendben vannak, szoval ott át kell hogy menjen a hengerbe, igy csak a karbi maradt. Kitakaritottam, de igy sem indul a moci. Ezért szeretném ellenörizni a karbit valahogy.
Kérdeztem őket, nincs. Sőt, nagyvasnál sincs. Mi a pöcsért nem árulják ezt a méretet?
mert ez a szar alpjáraton is huzz ki benyát a kehelycsőből .. persze elöbb én is ki veném a gyertyát ha fasza akkor meg száz hogy a pilot rendszer alagutjai vannak el dugulva .
ez a táv gyogyitás tudod milyen Jani ,, vagy bele trafálsz vagy ha itt van a vas egyből tudsz más diagnozist ... hisz ezt is nézel meg azt is

sürün volt olaj csere
a egyik tengely jó , de fúrás lesz a dologból
Akkor lehet c3 volt es normal ment bele...mar nem emlekszem pontosan... nem most volt