Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tasi!
Ha alapjáraton kormolódik, akkor miért a főfúvókát basztatnád, mikor ő ott nem dolgozik? Ott ki is dobhatod a motorból.
Szagold meg az kartergázt, és ha benzinszagú, vagy esetleg meggyújtható, akkor cseréld le az olajat, és találd ki hogy honnan, miért került benzin az olajba.

Persze az egész elmélet csak akkor áll, ha a kartergázcső a légszűrőbe van vezetve. Esetleg teszteld a motort lehúzott kartergázcsővel.
egy kérdésem lenne: akkor miért jó másnak a gyárival? 3 525 tulajt is kérdeztem, és semmit sem variálnak a karbin soha és hibátlan
De hova építed be a 3 gázpalackot?
gyerekek !

ebböl kell csinállnom 180 le xr 3í 1.6 és fiestába lesz rakva

majd részletesen is .....

tasi
pinks motor
ne találgasatok 4

tegyél bele egy - 5 % kisebb fő fuvokát és meg javul ..

alapjáraton szépen be kormolodik enyi az egész és ne m kell egy böl mindent a gyujtásra fogni
köszi a választ, akkor mi a rák lehet? Van 1-2 érdekes dolog. Pl. hidegen beindul, de gázt kb 3 percig nem lehet húzni, mert rögtön leáll, csak alapjárat szivatóval. Aztán ha bemelegszik és megállok vele le is állítom a motort folyik a karbikból a benzin, de hogy hol az nehéz ügy.
Szóval ha lesz kis időm rommá szedem a karbit, csak kissé félek a szinkronizálástól, ráadásul szinkron műszerem sisncs.

KZs
Azt könnyen ellenőrizheted!
Én még szelephézagra gondoltam, hogy túl kicsi és amikor bemelegedik kellően akkor kitágul, aztán átereszti a gázokat
Holnap megnézem, remélem nem sérült seemi. És beiktatok egy karbitisztitást is, hátha ott van valami gixer.
Meglehet!Ránézek ha már a gyújtásnál járok úgyis
Úgy tudom akkor van ez a jelenség.
Nem hinném, befelé enged szivni mindig.Nézd meg nem sértültek-e a membránok vagy a fém mögöttük
Lehet, hogy hülye kérdés, de az látezhet, hogy a membránon nem jut át a benga? Arra tippelnék, de nem tudom, hogy ilyen létezhet-e.
Igen, arra az elején én is gondoltam, de akkor az vagy jó vagy rossz.
Akkor hidegen is szar lenne nem?
Ha a befecskendezés után beindul, akkor a karburátorból nem jut el a benzin a hengerbe
Üdv minden motor rajongónak!
Segitséget szeretnék kérni. Adott egy Honda MTX 125. Egyszer jöttem vele hazafelé, és leállt kb 80km/h-nál. Lentebb váltottam, kuplung ki, és beindult, majd ezt játszotta, mig nem volt hová leváltani, és végleg megállt. Aztán már tolásra sem indult. Tény hogy kompresszio nagyon kevés volt benne. Azt gondoltam az a baj, igy megfurattam, és kapott egy uj dugot. Most már van rendesen kompresszio, viszont még mindig nem indul. Ha csepegtetek a hengerbe egy kis bengát, azt elböfögi, és annyi. Hiába huzom a gázt, semmi. Gáz nélkül sem idul. A nagy kérdésem tehát, hogy mi a gond. A tankbol eljut a benzin a karbiig, de semmi.
Várom a segitségeteket. (Bocsi ha hosszu szövegért)
Ez nem lehet főtengely szimering hiba?
Miért is?
Az a fura hogy ketyeg alapjáraton melegen vagy 10-15 mp-ig aztán leáll kérdezés nélkül.Olyan mintha kifogyna a benzin az úszóházból, de a tűszelepen semmiféle beverődés nincsen, rendesen nyit és zár (fújással le lett ellenőrizve), benzinszint is tökéletes.
Javaslok egy mérést a gyújtás tápfeszültségen, üzem közben .
A jelenség olyan mintha az üzemi 8 (főfúvóka) lenne eldugulva.
Nem
Nincsen kiszakadva se a hengerfej és a karbi közötti gumi, se a karbi és a légszűrő közötti
Fals levegőt nem kaphat valahol?