Szagold meg az kartergázt, és ha benzinszagú, vagy esetleg meggyújtható, akkor cseréld le az olajat, és találd ki hogy honnan, miért került benzin az olajba.
Persze az egész elmélet csak akkor áll, ha a kartergázcső a légszűrőbe van vezetve. Esetleg teszteld a motort lehúzott kartergázcsővel.
köszi a választ, akkor mi a rák lehet? Van 1-2 érdekes dolog. Pl. hidegen beindul, de gázt kb 3 percig nem lehet húzni, mert rögtön leáll, csak alapjárat szivatóval. Aztán ha bemelegszik és megállok vele le is állítom a motort folyik a karbikból a benzin, de hogy hol az nehéz ügy.
Szóval ha lesz kis időm rommá szedem a karbit, csak kissé félek a szinkronizálástól, ráadásul szinkron műszerem sisncs.
Üdv minden motor rajongónak!
Segitséget szeretnék kérni. Adott egy Honda MTX 125. Egyszer jöttem vele hazafelé, és leállt kb 80km/h-nál. Lentebb váltottam, kuplung ki, és beindult, majd ezt játszotta, mig nem volt hová leváltani, és végleg megállt. Aztán már tolásra sem indult. Tény hogy kompresszio nagyon kevés volt benne. Azt gondoltam az a baj, igy megfurattam, és kapott egy uj dugot. Most már van rendesen kompresszio, viszont még mindig nem indul. Ha csepegtetek a hengerbe egy kis bengát, azt elböfögi, és annyi. Hiába huzom a gázt, semmi. Gáz nélkül sem idul. A nagy kérdésem tehát, hogy mi a gond. A tankbol eljut a benzin a karbiig, de semmi.
Várom a segitségeteket. (Bocsi ha hosszu szövegért)
Az a fura hogy ketyeg alapjáraton melegen vagy 10-15 mp-ig aztán leáll kérdezés nélkül.Olyan mintha kifogyna a benzin az úszóházból, de a tűszelepen semmiféle beverődés nincsen, rendesen nyit és zár (fújással le lett ellenőrizve), benzinszint is tökéletes.
Ha alapjáraton kormolódik, akkor miért a főfúvókát basztatnád, mikor ő ott nem dolgozik? Ott ki is dobhatod a motorból.