Üdv
Nem tudja vki hol lehet szelep hézagoló lapkát venni? Kis átmérőjűeket találtam több helyen is, de nekem 29,5 mm kéne és azt nem találok a neten sehol. (99-es suzuki gs500e)
De nemértem akkor alapjáraton hidegen miért tökéletes.Az első rúgásra beindul.Olyan szép alapjárata van hogy csuda, aztán elkezd folyamatosan lecsökkenni, majd teljesen megszűnik.
Amikor kipróbáltuk vételkor tökéletes volt (-5 fok volt kb)
De amikor 1 hét múlva vittem műszakira, már akkor azonnal szarakodott, pedig nem volt beinditva addig.Akkor is pöcröff, de akkor a legkissebb gázra is betorpant, ha valahogy ki is forgott valameddig akadozott, kihagyott menet közben.Aztán vettem észre hogy dugulás volt a gyorsitó fúvókában.
Már tényleg mindenféle beállitást kipróbáltunk ami létezett.
Tű 3-4-5-6, levegő csavar 1.5-3.5, alapjárati fúvóka 45-re, de semmi javulás.
Én karburátorra tippeltem az elején, mert ilyen idióta értékekkel minthogy 3.25-ös levegővel ment, gondoltam valami dugulás van benne.Robbantott ábra alapján átnéztem az egészet nem hiányzik-e valami belőle, de semmi.És csak szopat a köcsög
Jah és teljesen gyári beállitásokkal, gyári dobbal is szar és nagyokat és sokat durran, ha ez számit
Olyan kérdésem lenne, hogy valaki tudna-e támpontot adni hogy mégis mi lehet a hiba az esetemben:
KTM EXC 525 2006os Akrapovic dobbal
FCR-39 karbi (gyárilag tű 3.ban, 178fő 42alapjárati fúvóka és 1,25-re kicsavart keverékképző csavar) a gyertya: dcpr8e (nem iridiumos)
12-18fokban 180fő 45alapjárati fúvóka tű 5.ben és 2,25ös csavar mellett TÖKÉLETES volt.
Amint bejött a 20 fok már indulni is nehezen akart, bemelegedve pedig leállt piros lámpánál (ekkor a 0.9es alaphézagú gyertya 0,6ra össze volt nyomva mert a motor könyve ilyet írt elő - ezt később visszaigazítottuk 0,9re és némi javulás volt, szebben járt)
Ma (sacc 26fokban) a következőket produkálta 180fő 42alapjárati tű 5. és 2es keverékcsavarral:
Indítás pöcc-röff, szépen jár, húz bitangul, félig melegen lámpánál hibátlan. Amikor viszont már rendesen meleg a motor megálltam, alapjáraton járt kicsit.. kihagyott egyszer.. pöfögött tovább, kihagyott még egyszer, ismét járt majd leállt. kb 5 percig nem is akart beindulni, majd első induláskor mikor gázt húztam volna leállt. ismét vártam pár percet és indulás után gázzal elértem hogy felpörögjön, és folyamatos pörgetés mellett hibátlanul üzemelt. Viszont ezután akárhányszor visszaesett alapjáratra nyüszögni kezdett és megállt. Alapjáratot csavargatva sem érhető el a jelenség megszűnése, maximum kicsit tovább jár.
A karbiba az elején volt elzáródás (a gyorsítófúvókánál - ekkor fordulaton rángatott, de az ki lett tisztítva és nincs is probléma) Más elzáródást nem találtam, pumpával átfújattam ahol tudtam (a középső rész ahol a gyorsító fúvóka van nem lett szétszedve azóta)
Kb 80szor szétszedtem már a karbit, a felsorolt fúvókák, tű állások és keverékcsavar állások temérdek kombinációját kipróbálva, de csak halogatni tudtam max a probléma előjöttét. Gyári dobbal és gyári beállításokkal csak nagy harcok árán indult be és le is állt, így nem hiszem hogy ez lenne a baj.
Továbbra is, ha folyton húzom a gázt a lámpánál vagy bárhol nincs gond, a motor erős, jól húz.. csak alapjáraton, és csak mikor már meleg akkor "adja fel". Esetleg a NAGYON hirtelen gázra alapjáratról torpan néha.
Ha valaki bármi hasznos ötlettel előállna azt nagyra értékelném!
hello!
80dt olyan jelenséget produkál ha
rugdosom akkor nyomás keletkezik a
hűtőmbe felnyitom akkor a fele folyadék
kifolyik pedig henger hideg, majd ha
kiveszem a gyertyát rugdosom vizes
benzin jön felfele pedig a csap elvan
zárva!
én hengerfej tömítésre gondolok
Szia.
Megneztem de na a vizpumpa csorog.A tugorgo adhar ilyen hangot?
Tanacstalan vagyok,mert senki nem tud segiteni,engem pedig idegesit ez a hang.
Foloslegesen pedig nem akarom szethuzni a blokkot.
78 mm * 0.97 kemény cromos gyűrű egyenes vágással , compresio , 4 db ?
78 mm * 0.97 kemény cromos olajlehuzó egyenes vágással ,4 db
78 mm * 1 .95 sima olajáteresztő 3 db -os / 4 db
Nem tudja vki hol lehet szelep hézagoló lapkát venni? Kis átmérőjűeket találtam több helyen is, de nekem 29,5 mm kéne és azt nem találok a neten sehol. (99-es suzuki gs500e)
Amikor kipróbáltuk vételkor tökéletes volt (-5 fok volt kb)
De amikor 1 hét múlva vittem műszakira, már akkor azonnal szarakodott, pedig nem volt beinditva addig.Akkor is pöcröff, de akkor a legkissebb gázra is betorpant, ha valahogy ki is forgott valameddig akadozott, kihagyott menet közben.Aztán vettem észre hogy dugulás volt a gyorsitó fúvókában.
Már tényleg mindenféle beállitást kipróbáltunk ami létezett.
Tű 3-4-5-6, levegő csavar 1.5-3.5, alapjárati fúvóka 45-re, de semmi javulás.
Én karburátorra tippeltem az elején, mert ilyen idióta értékekkel minthogy 3.25-ös levegővel ment, gondoltam valami dugulás van benne.Robbantott ábra alapján átnéztem az egészet nem hiányzik-e valami belőle, de semmi.És csak szopat a köcsög
Jah és teljesen gyári beállitásokkal, gyári dobbal is szar és nagyokat és sokat durran, ha ez számit
Olyan kérdésem lenne, hogy valaki tudna-e támpontot adni hogy mégis mi lehet a hiba az esetemben:
KTM EXC 525 2006os Akrapovic dobbal
FCR-39 karbi (gyárilag tű 3.ban, 178fő 42alapjárati fúvóka és 1,25-re kicsavart keverékképző csavar) a gyertya: dcpr8e (nem iridiumos)
12-18fokban 180fő 45alapjárati fúvóka tű 5.ben és 2,25ös csavar mellett TÖKÉLETES volt.
Amint bejött a 20 fok már indulni is nehezen akart, bemelegedve pedig leállt piros lámpánál (ekkor a 0.9es alaphézagú gyertya 0,6ra össze volt nyomva mert a motor könyve ilyet írt elő - ezt később visszaigazítottuk 0,9re és némi javulás volt, szebben járt)
Ma (sacc 26fokban) a következőket produkálta 180fő 42alapjárati tű 5. és 2es keverékcsavarral:
Indítás pöcc-röff, szépen jár, húz bitangul, félig melegen lámpánál hibátlan. Amikor viszont már rendesen meleg a motor megálltam, alapjáraton járt kicsit.. kihagyott egyszer.. pöfögött tovább, kihagyott még egyszer, ismét járt majd leállt. kb 5 percig nem is akart beindulni, majd első induláskor mikor gázt húztam volna leállt. ismét vártam pár percet és indulás után gázzal elértem hogy felpörögjön, és folyamatos pörgetés mellett hibátlanul üzemelt. Viszont ezután akárhányszor visszaesett alapjáratra nyüszögni kezdett és megállt. Alapjáratot csavargatva sem érhető el a jelenség megszűnése, maximum kicsit tovább jár.
A karbiba az elején volt elzáródás (a gyorsítófúvókánál - ekkor fordulaton rángatott, de az ki lett tisztítva és nincs is probléma) Más elzáródást nem találtam, pumpával átfújattam ahol tudtam (a középső rész ahol a gyorsító fúvóka van nem lett szétszedve azóta)
Kb 80szor szétszedtem már a karbit, a felsorolt fúvókák, tű állások és keverékcsavar állások temérdek kombinációját kipróbálva, de csak halogatni tudtam max a probléma előjöttét. Gyári dobbal és gyári beállításokkal csak nagy harcok árán indult be és le is állt, így nem hiszem hogy ez lenne a baj.
Továbbra is, ha folyton húzom a gázt a lámpánál vagy bárhol nincs gond, a motor erős, jól húz.. csak alapjáraton, és csak mikor már meleg akkor "adja fel". Esetleg a NAGYON hirtelen gázra alapjáratról torpan néha.
Ha valaki bármi hasznos ötlettel előállna azt nagyra értékelném!
80dt olyan jelenséget produkál ha
rugdosom akkor nyomás keletkezik a
hűtőmbe felnyitom akkor a fele folyadék
kifolyik pedig henger hideg, majd ha
kiveszem a gyertyát rugdosom vizes
benzin jön felfele pedig a csap elvan
zárva!
én hengerfej tömítésre gondolok
Megneztem de na a vizpumpa csorog.A tugorgo adhar ilyen hangot?
Tanacstalan vagyok,mert senki nem tud segiteni,engem pedig idegesit ez a hang.
Foloslegesen pedig nem akarom szethuzni a blokkot.
http://www.castrol.com/castrol...
Kösz az infót!
78 mm * 0.97 kemény cromos gyűrű egyenes vágással , compresio , 4 db ?
78 mm * 0.97 kemény cromos olajlehuzó egyenes vágással ,4 db
78 mm * 1 .95 sima olajáteresztő 3 db -os / 4 db
ilyen megy ? vagy tudsz ?
taschner motors
1:1