köszi a sok ötletet, újra ráveszem magam, hogy szétszedjem és átvizsgálom az egészet. Amikor szétszedtem az úszó szépen mozgott a kis tengelyen kézzel mozgatva, de az lehet, hogy a benzin ezt nem tudja felemelni.
ha lyukas, akkor ha rázod hallod hogy van benne benzin
Az lehet még talán, hogy szorul az úszód, és nem emeli fel a benzin, illetve az is lehet, hogy rosszul van beállítva az úszód, és túl későn zár el, bár ennek egyből ki kellenderülnie.
Sziasztok,
Olyan szakembert keresek aki hűtők készítését vállalja, mert az enyémmel az a baj, hogy a városi cirkálások közben hamar eléri a 102fokot is a motor és szeretném, ha ez egy pár fokkal lentebb maradna Van vki akinek esetleg vmi javaslata?
Főtengely ütés.
Nincs nullás főtengely, legalábbis nagyon ritka. 3-5-8 százados ütéseket is engednek egyes gyártók. Plusz a főtengely a dinamikus terhelés hatására rugalmasan torzul.
Ezek miatt olyan csapágyat kell alkalmazni, amelyik ENGEDI ezeket a pontatlanságokat. Ha a csapágy lógása kisebb (pl. nem C3, C4) vagy a főtengely ütése nagyobb a megengedettnél, a kóválygó tengely kimozgatja a külső gyűrűt a blokkból, és láss csodát, szétszereléskor kiesik a csapágy a blokkból. Ez a blokk kuka, hiába a pontozó, meg a ragasztó...
Eladó csapágykihúzó, amellyel zsákfuratból lehet a csapágyat kiszerelni. Méretek: 8, 10, 12, 15, 17, 20, 25, 30, de ezektől eltérő is kapható. Ár: 3500 a kalapács+ 3000 méretegységenként + postaköltség
Érd.:06-20-241-7667
rakd bele azt ami gyárilag volt benne ..
amúgy a zárt csapágyak nagy elönye ,hogy a szenyezödés nem jut a csapágyba és a kenőanyag meg bent marad a csapágyba régen tévesen erre mondták ........... forline
Tehát más anyagból van a gólyó ......... más anyagból van a ház és 3 * 4 * edzet cementált részét képezi a futó felület a csapágyban más tulajdonságokal a külsö és belső gyűrű mivel ... más más hőmérséklet tartományban működnek hiába tágul a belső gyűrű 0.0 8 századot a külső gyűrű csak terjeszkedik széleségében 0.05 így ék pályája kisebb lesz a gólyó vagy henger gőrgő vagy kup gőrgő mivel folyamatosan forog a saját tengelye kőrűl és forog a futó felületen 2* 3* jobban melegszik és tágul .. Ha egy kerék csapágy két z - és van rajta 250 kg és még forog is 2000 és a kenőanyag nem tud cserélödni , mivel csak az van benne amit bent tart a házban a két z, akkor sokkal forroban jár maga a csapágy mint Pl egy folyamatos olaj nyomáson tartott 83 -as gsx 1.1 fő tengely csapágy ,,11000 fordulaton mert úgye itt a hőt el viszi folyamatosan az olaj .
Egy 2/t -én egyszer a tökéletlen olajozás miatt és mivel minden főtengely fordulatra munka űtem jut és a dugatyu sebbesége alsó felső holdpontnál szinte 0 , így a forgás nem folyamatos , a hajtokar ráncigálja a fötengelyt.. tehát ergó ....
a csapágy golyo nem csak forog a maga tengelye körűl és a golyo pályán körbe ... hanem váltakozva ... nem kis nyomás alatt fesziti a pályát ........ mind ezt olyan kenés mellet ... ami ép kicsapodik a benyábol
szerintem ez a c2 .. meg c4 nem csak a hézagot takarja és ahogy itt írták van még azon a csapágyon egy pár jelölés és betű
ezért vannak a serviz manualok abban oda van irva milyen számu csapágy való és hova !
oké elhiszem hogy úgy van de visszatérek a régebben feltett kérdésemre akkor miért kell nagyobb hézagú csapágyat beletenni ha nő a hézag ? másik dolog hogy mérem le ? mérőórát rögzitek a blokkra aztán a főtengelykimenetet mérem heves rángatással ? hdegen aztán melegen ? de ez csak akkor oké ha a csapágy piszok fixen van a főtengelyen meg a csapágyházba is ....
És a lecsonak igaza van egy fötengely csapágynál melegen nagyobb a hézag ! söt majd minden csapágynál
Akkor gyerekek nem nagy tudásként be kéne linkelni mindenféle csapágy katalogisokat ... hanem szegény érthetetlen zsidó tasi-nak el magyarázni .. hogy is van ez ?
Olyan kiváncsi vagyok
szól ez a majereknek ! zz meg faszom 2*rs m ezt még a sarki zöldséges is tudja .. cimbi
hogy van hogy egy verseny célokra készitett c /4 henger gőrgős csapágy hézaga hidegen 0. 4 tized és melegedés hatására meg a hézag Nő .. mert nő .... és mégis üzem közben a fútofelület hézaga 0.02 század lesz ..
Nagyon egyszerű, a beidézett ucc ugyan igaz,csakhogy nem egy motor főtengelycsapágyainak működését írja le.
A motorban meglehetősen speciális körülmények vannak, nem egyneletes, hanem periodikus hőterhelés például.
2t motorban ez azt fogja eredményezni, hogy uygan a ksiebb tömegű gördülőtestnek nagyobb lesz a hőingadozása, az átlaghőmérséklete mégis alacsanyabb marad mint a sokksl nagyob tömegű tengelyé amin a belső gyűrű van, avagy a külső, amit a motorház hűt.
Mindkettőt kevéssé cibálja a beáramló kipufogógáz, viszont sokkal kevésbé is hűti vissza a beáramló benzin mint a jóüval kisebb tömegű gördülőtestet.
A külső gyűrű, a melegedés hatására tágulni fog, némileg jobban mint a jóval ksiebb belső gyűrű, mindeközben a kis tömegű gördülőtest átlaghőmérséklete mndkettőnél alacsonyabb, és voálá előállt a nagyobb hézag.
Üdv!olyan kérdésem lenne hogy kimostam egy yamaha aerox 50 hűtőrendszerét és voltam olyan tróger hogy nem figyeltem a csöveket a vízpumpánál de úgy kötöttem vissza hogy a tágulási tartály ugye adott volt két nagyobb átmérőjű cső maradt még a hűtő alján lévőt kötöttem a vízpumpa alsó bemenetébe aztán a másik vízpumpa bemenetet a hengerre és a hengerfejet kötöttem össze a hűtő fölső csatlakozójával kérdés hogy így jó-e?köszi előre is a válaszokat és tanuljatok a hibámból előbb megjegyez felír lefényképez aztán szétszed
Az lehet még talán, hogy szorul az úszód, és nem emeli fel a benzin, illetve az is lehet, hogy rosszul van beállítva az úszód, és túl későn zár el, bár ennek egyből ki kellenderülnie.
egy jó termostat
Olyan szakembert keresek aki hűtők készítését vállalja, mert az enyémmel az a baj, hogy a városi cirkálások közben hamar eléri a 102fokot is a motor és szeretném, ha ez egy pár fokkal lentebb maradna Van vki akinek esetleg vmi javaslata?
Forgácsoló műhelyemben vállalom motorkerékpárok hengerfúrását, hónolását (dugattyúval, gyűrűvel, ha szükséges), főtengelyek köszörülését, felújítását (csapszegekkel, hajtókarral), illetve egyéb, forgácsoló munkákat.
Kérdésetekkel, kérésetekkel keressetek bátran!
norbi.szilagyi@gmail.com
Nincs nullás főtengely, legalábbis nagyon ritka. 3-5-8 százados ütéseket is engednek egyes gyártók. Plusz a főtengely a dinamikus terhelés hatására rugalmasan torzul.
Ezek miatt olyan csapágyat kell alkalmazni, amelyik ENGEDI ezeket a pontatlanságokat. Ha a csapágy lógása kisebb (pl. nem C3, C4) vagy a főtengely ütése nagyobb a megengedettnél, a kóválygó tengely kimozgatja a külső gyűrűt a blokkból, és láss csodát, szétszereléskor kiesik a csapágy a blokkból. Ez a blokk kuka, hiába a pontozó, meg a ragasztó...
Érd.:06-20-241-7667
rakd bele azt ami gyárilag volt benne ..
amúgy a zárt csapágyak nagy elönye ,hogy a szenyezödés nem jut a csapágyba és a kenőanyag meg bent marad a csapágyba régen tévesen erre mondták ........... forline
Kerékcsapágynak nem érdemes porvédőset berakni, maradjon csak a nyitott alaposan bezsírozva, had kenjen meg vigye a hőt a francba onnan.
Tehát más anyagból van a gólyó ......... más anyagból van a ház és 3 * 4 * edzet cementált részét képezi a futó felület a csapágyban más tulajdonságokal a külsö és belső gyűrű mivel ... más más hőmérséklet tartományban működnek hiába tágul a belső gyűrű 0.0 8 századot a külső gyűrű csak terjeszkedik széleségében 0.05 így ék pályája kisebb lesz a gólyó vagy henger gőrgő vagy kup gőrgő mivel folyamatosan forog a saját tengelye kőrűl és forog a futó felületen 2* 3* jobban melegszik és tágul .. Ha egy kerék csapágy két z - és van rajta 250 kg és még forog is 2000 és a kenőanyag nem tud cserélödni , mivel csak az van benne amit bent tart a házban a két z, akkor sokkal forroban jár maga a csapágy mint Pl egy folyamatos olaj nyomáson tartott 83 -as gsx 1.1 fő tengely csapágy ,,11000 fordulaton mert úgye itt a hőt el viszi folyamatosan az olaj .
Egy 2/t -én egyszer a tökéletlen olajozás miatt és mivel minden főtengely fordulatra munka űtem jut és a dugatyu sebbesége alsó felső holdpontnál szinte 0 , így a forgás nem folyamatos , a hajtokar ráncigálja a fötengelyt.. tehát ergó ....
a csapágy golyo nem csak forog a maga tengelye körűl és a golyo pályán körbe ... hanem váltakozva ... nem kis nyomás alatt fesziti a pályát ........ mind ezt olyan kenés mellet ... ami ép kicsapodik a benyábol
szerintem ez a c2 .. meg c4 nem csak a hézagot takarja és ahogy itt írták van még azon a csapágyon egy pár jelölés és betű
ezért vannak a serviz manualok abban oda van irva milyen számu csapágy való és hova !
tasi
Akkor gyerekek nem nagy tudásként be kéne linkelni mindenféle csapágy katalogisokat ... hanem szegény érthetetlen zsidó tasi-nak el magyarázni .. hogy is van ez ?
Olyan kiváncsi vagyok
szól ez a majereknek ! zz meg faszom 2*rs m ezt még a sarki zöldséges is tudja .. cimbi
hogy van hogy egy verseny célokra készitett c /4 henger gőrgős csapágy hézaga hidegen 0. 4 tized és melegedés hatására meg a hézag Nő .. mert nő .... és mégis üzem közben a fútofelület hézaga 0.02 század lesz ..
linkelgetni még egy ovodás is tud !
A motorban meglehetősen speciális körülmények vannak, nem egyneletes, hanem periodikus hőterhelés például.
2t motorban ez azt fogja eredményezni, hogy uygan a ksiebb tömegű gördülőtestnek nagyobb lesz a hőingadozása, az átlaghőmérséklete mégis alacsanyabb marad mint a sokksl nagyob tömegű tengelyé amin a belső gyűrű van, avagy a külső, amit a motorház hűt.
Mindkettőt kevéssé cibálja a beáramló kipufogógáz, viszont sokkal kevésbé is hűti vissza a beáramló benzin mint a jóüval kisebb tömegű gördülőtestet.
A külső gyűrű, a melegedés hatására tágulni fog, némileg jobban mint a jóval ksiebb belső gyűrű, mindeközben a kis tömegű gördülőtest átlaghőmérséklete mndkettőnél alacsonyabb, és voálá előállt a nagyobb hézag.