A karbis témához kapcsolódóan érdeklődnék. Nekem is 400ZZR japó belfödi van. A gondom az, hogy már 5x szétszedtem és még mindig túlfolyik a karbi. Beindul rendesen és szerintem nem köpi be a gyertyát, de kb. 2 perc indítás után folyik a benzin. Megnéztem a kúp alakú gumi elzárót és jól zár, kicseréltem az O gyűrűket a tűelzárón kívül eső réz hengeren is. Ha belefújok a a benzincsőbe a karbi felé és felemelem az úszókat, akkor jól zár. Valaki esetleg találkozott ilyesmivel? Nem vagyok szerelő csak egy lelkes amatőr. Köszi előre is.
a c3 vagy c4 nem csak az hézag illesztésről szól barátom ............
Egy 4/t robogoba is c 3 csapit tesznek pedig nem pereg 5000 -6000 töbet , egy gsx -r első kerekébe is c 4 tesznek pedig nem fő tengely
Nem lehet ,hogy valami mást jelent ez ? c 3 vagy c 4
üzem közben a csapágy fel melegszik , legyen az kerékcsapágy vagy főtengely csapi és be áll a csapágy illesztési hézag , amit ki találtak a gyárba
Hello. Vegul megtalaltam a hibat. A kerekcspagy volt, de nem csak ugy egyszeruen rossz volt. Az volt a helyzet, hogy a csapagy hibatlan volt, csak nem belevalo, mivel c4 es illesztesu volt, ami olyan helyre valo, ahol sokkal nagyobb a ho, es a hotagulas miatt lesz jo az illesztesi hezag. Kicsereltem c3 ra es hibatlan
nem likas az úszód.
mi faterral anno kispolákkal szoptunk, ami csak úgy volt hajlandó menni, ha kombinálrfogóval megszorítottad a benyacsövet, ami a karbiba egy.
ott is zárt minden, csak épp az úszó volt tele benzinnel.
A karbis témához kapcsolódóan érdeklődnék. Nekem is 400ZZR japó belfödi van. A gondom az, hogy már 5x szétszedtem és még mindig túlfolyik a karbi. Beindul rendesen és szerintem nem köpi be a gyertyát, de kb. 2 perc indítás után folyik a benzin. Megnéztem a kúp alakú gumi elzárót és jól zár, kicseréltem az O gyűrűket a tűelzárón kívül eső réz hengeren is. Ha belefújok a a benzincsőbe a karbi felé és felemelem az úszókat, akkor jól zár. Valaki esetleg találkozott ilyesmivel? Nem vagyok szerelő csak egy lelkes amatőr. Köszi előre is.
Mint az az esztergályos aki harmadszor vág a tengelyböl és csodálkozik hogy még mindig kicsi.
Most akkor?
a c3 vagy c4 nem csak az hézag illesztésről szól barátom ............
Egy 4/t robogoba is c 3 csapit tesznek pedig nem pereg 5000 -6000 töbet , egy gsx -r első kerekébe is c 4 tesznek pedig nem fő tengely
Nem lehet ,hogy valami mást jelent ez ? c 3 vagy c 4
üzem közben a csapágy fel melegszik , legyen az kerékcsapágy vagy főtengely csapi és be áll a csapágy illesztési hézag , amit ki találtak a gyárba
kaptél rá válszt?
Mert nagyon érdekelne engem is a probléma magoldása....
Vagy keress a villamossághoz értő ismerőst!