Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó, ez még nem kúpcserép, de már palatető:)
szia

nem likas az úszód.

mi faterral anno kispolákkal szoptunk, ami csak úgy volt hajlandó menni, ha kombinálrfogóval megszorítottad a benyacsövet, ami a karbiba egy.

ott is zárt minden, csak épp az úszó volt tele benzinnel.
Halihó!Érdekelne motordata ha van még.Köszi!
Sziasztok!

A karbis témához kapcsolódóan érdeklődnék. Nekem is 400ZZR japó belfödi van. A gondom az, hogy már 5x szétszedtem és még mindig túlfolyik a karbi. Beindul rendesen és szerintem nem köpi be a gyertyát, de kb. 2 perc indítás után folyik a benzin. Megnéztem a kúp alakú gumi elzárót és jól zár, kicseréltem az O gyűrűket a tűelzárón kívül eső réz hengeren is. Ha belefújok a a benzincsőbe a karbi felé és felemelem az úszókat, akkor jól zár. Valaki esetleg találkozott ilyesmivel? Nem vagyok szerelő csak egy lelkes amatőr. Köszi előre is.
Komolyan nő.
A hézag nő mi?
Mint az az esztergályos aki harmadszor vág a tengelyböl és csodálkozik hogy még mindig kicsi.
Akkor most összekavarom egy kicsit a dolgokat. Melegedés hatására a hézag nem csökken, hanem nő.
Most akkor?
halálra nem kötekedek !

a c3 vagy c4 nem csak az hézag illesztésről szól barátom ............

Egy 4/t robogoba is c 3 csapit tesznek pedig nem pereg 5000 -6000 töbet , egy gsx -r első kerekébe is c 4 tesznek pedig nem fő tengely
Nem lehet ,hogy valami mást jelent ez ? c 3 vagy c 4
üzem közben a csapágy fel melegszik , legyen az kerékcsapágy vagy főtengely csapi és be áll a csapágy illesztési hézag , amit ki találtak a gyárba

Nagyon szivesen... a 3as es 4 es szamokat lehet keverem, de biztos , hogy c3 es c4 volt, csak arra nem emlekszem , hogy melyik a nagyobb illesztesu
Köszönö szépen a választ :D
Nem javítok rajta mást. Nekem át van alakítva karbisra.
a c3 is laza illesztésű normál csapágy kellett volna bele a c3 és c4 es csapágyakat főtengelyre szokták rakni kerékcsapágynak nem kell olyan .
Sziasztok kawasaki zx 400 első teloba mien és mennyi oil kell?
Hello. Vegul megtalaltam a hibat. A kerekcspagy volt, de nem csak ugy egyszeruen rossz volt. Az volt a helyzet, hogy a csapagy hibatlan volt, csak nem belevalo, mivel c4 es illesztesu volt, ami olyan helyre valo, ahol sokkal nagyobb a ho, es a hotagulas miatt lesz jo az illesztesi hezag. Kicsereltem c3 ra es hibatlan
Szia.Te tudnal nekem ebben segiteni,honnn johet a csörgö hang?
Mást is javítasz rajta? A befecskendezős resze jó? Mert ahoz értek a barátommal. Kérdezz nyugodtan..........
Szevasz nekem is ugyan ezt produkálja a Gsx R K1 750

kaptél rá válszt?
Mert nagyon érdekelne engem is a probléma magoldása....
Nem érted mit írtam? NÉZD MEG , HOGY A 12 VOLT RAJTA VAN -E A GYÚJTÓMODULON?
Vagy keress a villamossághoz értő ismerőst!
Biztos kiadja mert forgat indítana csak szikra nincsen.... Benzinszivattyú is megy minden működik csak szikra nincs.
Először mérd meg megkapja-e a 12 V-ot a gyújtómodul?
Gyújtáskapcsoló kiadja a feszültséget?
Biztos? Kimérted? Csatlakozók jók?
Minden ilyesfajta érzékelő megfelelően működik. Főtengely jeladó nem lehet a baja ?
"üres" érzékelő, kuplungkar behúzás érzékelő, "engine stop"- kapcsoló stb, stb.
ja és mennyi + súly?