Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Igen az enyém a morini blokkos aprilia!
Köszi! majd a jövőhéten fel hívom őket
Igen, nekem úgy rémlik hogy az összes Piaggio blokk ilyen fantasztikus. Szét kell húzni a blokkot, mert a vízpumpa 'ventilátor' része bizony belül van. Igaz hogy ritkán megy tönkre, de ha mégis, akkor az ilyen jó játék....
Egyedibe jó olcsó a fogazás.
Én a helyedben esztergáltatnék egyet bele!
Hali! Segítség kellene! Honda cr 250 re szeretnék E/H lámpát. Az lenne itt a kérdés hogy egy generátor elfér e a vázban? Szerintem nem! Na milyen módok vannak itt még? Akksiról tudom hogy lehet meg ilyet hogy elemlámpát tesznek bele lámpás fejidomba.. De más mód? Azért nem veszek endúrót mert honda kell és a súly meg az ERŐ! Ugye nagyobb ccm ből lehet ennyit kihozni de nehezebb.. És lehetne forgalomba helyezni valahogy? Ha nem is de a lámpa ügyben tudtok segíteni írjatok! Iányjelzőt is lehetne vagy csak lámpát? Írjatok pls. Köszi előre
Üdv !
kedvenc motorom
Náluk próbálkozz:
http://www.cylex-tudakozo.hu/c...
Szia.Én nem ez miatt írnék neked.
Az enyém piaggio blokkos ditech factory.
Valami csörgö hang jön a vizpumpa felől.
Hogy kell azt kicserélni? Szét kell húzni a blokkot?
Sziasztok.Piaggio blokkos aprilia sr ditechből hogy lehet kiszedni a vizpumpát?
Elötte tesztelni szeretném,a variátor mögött kell levenni a kis bordás szíjjat?
Ácsi, ez a minarelli-re vonatkozik. Szerintem a tiéd morini.
Köszönöm szépen a segítséget sokat fog segíteni!
Sziasztok!
Nem igazán tudok rájönni egy problémára, úgyhogy tőletek kérnék segítséget. A motorom egy yamaha xt 125 x, 4 ütemű, tisztában vagyok a képességeivel de egy picit ki akartam hozni még belőle. Először is lecseréltem a kipufogót, de a katalizátort benne hagytam. Utána kapott új levegő szűrőt. Most viszont az a problémám, hogy akárhogyan állítom a karbit sosem jó, a benzin levegő arányt változtatom, de ha dús a keverék akkor elég "jól" megy alul, viszont felült (6000 rpm felett) teljesen lomha, nem is akar leforogni. De ha úgy állítom be, hogy szegény a keverék akkor minden fordulatszám tartományban lomha viszont így legalább leforog valamennyire. Hogy lehet beállítani a jó benzin levegő keveréket? A másik amire gondoltam, hogy az új dob óta jobban megy de a végsebessége kisebb lett, gondolom a fojtás hiánya miatt, ezzel mit tudnék kezdeni?
Előre is köszönöm!
Széles utat!
Köszi a választ ,de amit néztél 30 fogas nekem meg 25 fogas kellene,
ellenőriztem a gyertyát(másikkal is próbáltam)kipufogó nélkül sem pörög
Ezen vannak erre vonatkozó adatok
Sziasztok! Van nekem egy aprilia sr50 di-tech motorom szét van szedve mert főtengely csapágyazom, az lenne a kérdésem kérésem tud e valaki segíteni hogy milyen erővel (nyomatékkal) kell meghúzni egyes csavarokat (hengerfej, variátor, lenkerék...... stb. tud valaki ebben a dologban segíteni?
üdv

Yamaha DT125 YVPS LC1-VÍZPUMPA MEGHAJTÓ FOGASKERÉK?Valaki nem tudja hol lehet ilyet,kapni vásárolni,rendelni?
Valakinek nincs eladó esetleg?
Vedd le a kipufogót és nézd meg úgy kipörög-e úgy. Lehet be van retkelve.
Gyertya is lehet ha nem az igazi a hézag mondjuk...
üdv. tudna valaki segíteni abban, hogy suzuki tvs eco szépen indul, karbi tiszta levegő ok, de nem akar kipörögni. kösz.
Szia

nem tudom, olyat tegyél bele amilyen elő van írva.
Ezeket mar megneztem de a szabadonfutót nem.
Az az igazság a masikoldalról hallani nagyon,ahol a forgó rész van.
Az a gyujtásrész ugye? Alatta mi van,a vizpumpa? Annak lehet baja,mer mindenk azt mondja,ha rossz lenne engedné a vizet.
nem valószinű hogy onnan ciripel de meg lehet nézni az anyát lecsavarni a főtengelyről meg utána visszahúzni rendesen az a kényesebb rész , főtengelykitámasztó vagy légkulcs kellhet hozzá
Akkor lehúzom a görgős részt és alatta lesz? Nehéz szétszedni?
Mi szokott ott probléma lenni? Jöhet onnan a ciripelős,csőrgős hang?