Nagyon egyszeru. Allo helyzetben nem engedi 2-ikba tenni csak egyesbe es mar mikor gurulsz akkor teheted kettobe. Ha akarod kihagyhatod de ha tetszett ez az idiota otlet a kawasakitol akkor rakd vissza oket.
Sziasztok!
Széthúztam egy 07' z750es blokkot és a váltó kihajtó tengelyénél van 3 apró csapágygolyó, ami egyrészt nem engedi a váltó azon fogaskerekét lehúzni, másrészt a léptetővilla nem is tudja ezáltal belökni a fokozatba. Fordulat kell neki, hogy a golyók az ékpályába legyenek és működjön a váltó? Nem találkoztam még ilyennel és még nem jöttem rá, hogy mi szerepük lehet:) Köszi előre is a segítséget!
olyat ami elő van írva, ne fog jobban menni egy "sport"gyertyától sztem.
és a végén úgy jársz mint haver, akinek a gyertya elolvadt az elektródarésze:/
Sziasztok!Milyen gyertyát tegyek 3ry sport edition jog-ba?Azt szeretném,ha jobban gyorsulna.NGK BR7HS vagy BR9HS.Hátra a motorba 10w30 vagy 10w40 olaj a jobb?Választ előre is köszi.
LECSO a legnagyobb király ! Amit én 5 éjjel nappal nem tudtam megoldani, a márkaszervíz, a tuningosok hozzá se tudtak szolni, egy 2 perces telefonbeszélgetés alatt megoldotta ! ÖRÖK HÁLÁM !
Az a baj, h nem vágom én sem. Tavaly én is ilyet akartam, de miután jobban körbe jártam a dolgot, lemondtam róla. Eközben hallottam többször is, h ez típushibája. De nem emlékszek többre a történetből sajnos.
Tps-nek hívják a "kütyüt".... A " nem lehet nehezebb mint a simson" mondatodra csak annyit mondanék, NEM VÉLETLEN TANULJUK EZT A KÜLÖN SZAKMÁT , MINT MOTORKERÉKPÁR SZERELŐ!
Egyrészt attól, hogy a fúvókákat át szurkálod otthon dróttal még nem lesz kitakarítva a karburátot.
Ha a szinkron csavarokat el tekergeted, laikusként soha nem jössz rá mitől nem megy a motorom
És még sorolhatnám hány buktatója van..
Pont az olyan emberek szokták a végén kosárban hozni a motorjukat akik " tudják mit csinálnak" mégis megkérdezik egy - egy alkatrészre, hogy az mi a szar
Széthúztam egy 07' z750es blokkot és a váltó kihajtó tengelyénél van 3 apró csapágygolyó, ami egyrészt nem engedi a váltó azon fogaskerekét lehúzni, másrészt a léptetővilla nem is tudja ezáltal belökni a fokozatba. Fordulat kell neki, hogy a golyók az ékpályába legyenek és működjön a váltó? Nem találkoztam még ilyennel és még nem jöttem rá, hogy mi szerepük lehet:) Köszi előre is a segítséget!
igazad lehet,de milyen legyen az olaj?10w40 jó bele?
Emailben esetleg? Meg öl a kiváncsiság!
és a végén úgy jársz mint haver, akinek a gyertya elolvadt az elektródarésze:/
A kollégát is csúnyán levettem
Egyrészt attól, hogy a fúvókákat át szurkálod otthon dróttal még nem lesz kitakarítva a karburátot.
Ha a szinkron csavarokat el tekergeted, laikusként soha nem jössz rá mitől nem megy a motorom
És még sorolhatnám hány buktatója van..
Pont az olyan emberek szokták a végén kosárban hozni a motorjukat akik " tudják mit csinálnak" mégis megkérdezik egy - egy alkatrészre, hogy az mi a szar
Na mindegy.. Leírták már mi lehet a baja.
Mi szokott tönkre menni benne?
Tudnál segíteni?
Előre is köszönöm.
"zsaru"