Pedig jobb lenne , akár biciklin is odavinni de ha már mindenáron akkor az elején kezdjed el ! Jön-e a tankból benzin pl? A benzincsap kinyit-e? Vákuum hatására nyit-e a benzincsap?
Csőszerelő vagyok :)nem lehet azt olyan nehéz szétszedni. Szerelő meg nincs a környéken. Szerintem ki tudom én is takarítani. Nem lehet sokkal nehezebb mint a simson :)
Itt a karbi, szétszedtem, de az ülepítő tartály, meg a fúvókák tiszták.Kívülről megtakarítom, de nem tudom mi lehet a baja, hogy miért nem kap benzint.A szivattyú pedig nyomja. Lehet karbi a baja ? A 3. képen lévő kütyü az mi a karbisor szélén ?
Sziasztok! Alkatrész ügyben sokszor beszéltem innen egy sráccal telefonon, múlt héten rendeltem is ami kell, de elveszett a száma és ő sem hívott... ha magadra ismersz, hívj légyszi sos. Sanyi ZXR
Segítsetek már. Nem kap benzint a gép. Levegyem az egész karbisort és úgy pucoljam ki ? Ha megbillentem, akkor viszont indul. Remélem jól tippelek hogy karbi baja van ugye ?
Sziasztok.
Segitseget kernek toletek.
Van egy aprilia sr factory ditechem.
Minden jo,szuper nincs vele baj,de mikor beinditom par masodperc mulva ciripelo handot hallok valahonnan.
Olyan mit ha alatetek rezegnenek valahol,de sehol.
Azt.mondjak a felso tugorgom. Lehet az? De azt is mondtak mar,hohy szabadonfuto tugorgo.Errol meg nem is halottam.
Tudna neke ebben valaki segiteni?
Udv. Attila!
Suzuki choi nori-hoz keresnék variátor szíjat. Már be próbálkoztam pár helyen de mivel Japán belpiacos eddig nem tudtak segíteni. Valaki nem tud egy biztos helyet ahonnan beszerezhető?
Köszi!
A segítségeteket kérném, 2006-os Gsx-r 600-ba beletettünk egy lehetséges hogy hibás Power commandert, 14 000-s fordulatnál leállt majd ujraindult mindig, ezzel "dadogást" okozva, és bedobta mind a 4 injektor hibát, valószinü hogy az injektorokra egy pillanatra nem adott jelet a gép és ezért állt le mindig, kivettem a Commandert és ugyan ezt produkálja csak nem dobja be a hibát.. lehetséges hogy a Commander tett tönkre valamit (eladó állitása szeint hibátlan) vagy mi lehet a gond ? tehát 14 000 körül dadog majd pörög tovább szabályzásig.. Lehet hogy meghalt az ECU ?
Sziasztok motoros társaim!
Van egy nagy gondom a ZZR 250-esemmel (nem, nem az hogy kicsi).
Olajcserénél vettem észre hogy benzin folyt az olajba, méghozzá nem is kevés. Persze volt tavaly egy balesetem, de nem volt sokáig vízszintesben a motor legfeljebb 15 percig.
Van valakinek valami ötlete hogy mi okozhat ilyen jelenséget? (van benne kompresszió, és nem szoktam hidegen huzatni)
A kinyomo szerkezet szokott elkopni. Az a baj ha a kezedben van akkor nem erzed hogy akadna csak terheles alatt. Vizsgald meg tuzetesebben. Pucold ki alaposan vizsgald meg csereld ha kell vagy zsirozd alaposan.
Vizsgald meg a kart is az is szokott ilyen hibat okozni. Ha a csapnal ki van kopva akkor mindig ugrik egyet-egyet behuzaskor, kiengedeskor.
Sziasztok!
Van egy nagy problémám, és úgy néz ki egyedül nem fogok tudni rájönni, úgyhogy akinek esetleg van ötlete lekötelezne. Szóval a gond hogy ha lassan húzom be a kuplung kart, és lassan engedem ki akkor akadozik. Ha gyorsan huzom-engedem semmi baja. De így el indulni sem lehet a motorral, mert nem lehet csúsztatni a kuplungot. Már a 2. kuplungbowdent cseréltem rajta, rendesen be is olajoztam. A szerkezet ami a nyomócsapot működteti jó. Esetleg arra is gondoltam, hogy a kuplungkosáron a súrlódó lemezek okozta kopás miatt akad, de ezt kicsiszolva a helyzet változatlan maradt. A motor egy 1978-as Suzuki gs 750. HA valakinek van ötlete, kérem ossza meg velem.
mi a tanult szakmád?
Ha elintézel egy telitankot ugyanígy, röpülök.
Segitseget kernek toletek.
Van egy aprilia sr factory ditechem.
Minden jo,szuper nincs vele baj,de mikor beinditom par masodperc mulva ciripelo handot hallok valahonnan.
Olyan mit ha alatetek rezegnenek valahol,de sehol.
Azt.mondjak a felso tugorgom. Lehet az? De azt is mondtak mar,hohy szabadonfuto tugorgo.Errol meg nem is halottam.
Tudna neke ebben valaki segiteni?
Udv. Attila!
Köszi!
A segítségeteket kérném, 2006-os Gsx-r 600-ba beletettünk egy lehetséges hogy hibás Power commandert, 14 000-s fordulatnál leállt majd ujraindult mindig, ezzel "dadogást" okozva, és bedobta mind a 4 injektor hibát, valószinü hogy az injektorokra egy pillanatra nem adott jelet a gép és ezért állt le mindig, kivettem a Commandert és ugyan ezt produkálja csak nem dobja be a hibát.. lehetséges hogy a Commander tett tönkre valamit (eladó állitása szeint hibátlan) vagy mi lehet a gond ? tehát 14 000 körül dadog majd pörög tovább szabályzásig.. Lehet hogy meghalt az ECU ?
Előre is kösz üdv.:N.Bálint
Van egy nagy gondom a ZZR 250-esemmel (nem, nem az hogy kicsi).
Olajcserénél vettem észre hogy benzin folyt az olajba, méghozzá nem is kevés. Persze volt tavaly egy balesetem, de nem volt sokáig vízszintesben a motor legfeljebb 15 percig.
Van valakinek valami ötlete hogy mi okozhat ilyen jelenséget? (van benne kompresszió, és nem szoktam hidegen huzatni)
Vizsgald meg a kart is az is szokott ilyen hibat okozni. Ha a csapnal ki van kopva akkor mindig ugrik egyet-egyet behuzaskor, kiengedeskor.
Van egy nagy problémám, és úgy néz ki egyedül nem fogok tudni rájönni, úgyhogy akinek esetleg van ötlete lekötelezne. Szóval a gond hogy ha lassan húzom be a kuplung kart, és lassan engedem ki akkor akadozik. Ha gyorsan huzom-engedem semmi baja. De így el indulni sem lehet a motorral, mert nem lehet csúsztatni a kuplungot. Már a 2. kuplungbowdent cseréltem rajta, rendesen be is olajoztam. A szerkezet ami a nyomócsapot működteti jó. Esetleg arra is gondoltam, hogy a kuplungkosáron a súrlódó lemezek okozta kopás miatt akad, de ezt kicsiszolva a helyzet változatlan maradt. A motor egy 1978-as Suzuki gs 750. HA valakinek van ötlete, kérem ossza meg velem.