Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lecso

szelephézag és szinkron állításnál el lehet baszni vmit amitől szelepszár szimeringes lesz a motor, vagy ugyanazokat a tüneteket produkálja? ( motorféknél kékes füst)

olajcsere után 1 nappal elkezdett füstölni motorféken, cseréltem másik olajat hátha azt nem szerette, de ezzel is azt csinálja

z1000 ről lenne szó.

köszi
üdv!valaki hátha tud segiteni.yamaha fzr 600 95ös, 4jh.gázhuzásnál mèha befulad,èsaz alapjáratsem esikvissza rendessen.3 ezres fordulatnálmár szèpenmegy.vákumcsöveket kicserèltem,az egyiken voltegy kicsi lyuk.valamelyest jobblett demègsem tökèletes.ènmèg a mebránra gyanakszom,valami ötlet?
őzbarna. de ki próbálom azt a módszert is :)
Gyertya hogy nez ki? Probalj nagyobb fuvokat. Mindig 5-tel nagyobbat lepj.
Valaki segítsen! Az mitől van hogy a végsűrítés 10Bár vagyis jó de viszont a motor magas tartományba gyenge sőt ki se pörög. terhelés alatt 8 ezer felé? üresbe mikor le forgatnám akk 12 nél tovább nem forog. gondoltam arra hogy a rendszerembe lenne valami dugulás de ennyire? Egy aprilia rs 125 ről van szó 2007 es
2ütemű
benzinszint a karbiban jó?
Örülök, hogy örömet okoztam. Azert köszönöm a segítséget.
Üdv mindenkinek!
Kérdésem lenne hozzátok!
Yamaha DT 125 Röl van szó. 2006-os.
Adok neki egy nagyobb gázt és fullad.
Alapjárat van, de nem egészséges a hangja, kicsit magasabb mint volt.
Ahogy gázt adok, úgy fullad be, mint ha a súbertű lent maradna.
Szívatóval minden tökéletes!
Szívó oldalon minden rendben!(karburátor membrán, tömítések....)MINDEN!
Most cseréltem mindkét főtengelyszimeringet is és változatlan.
Karburátor biztos, hogy tiszta!
Ötlet?
Köszi!
:D szia! Gondolom erted miert kerdeztem. Imadom mikor benyomnak egy egy angol szot vagy egy mondatot es meg az hibas is. :D
Hogy vagy amugy? Csorompolj ram mikor van idod.
Szerintem csak egy dologtól lehet. Nem írom mitől, mert lebunkózol megint.
If you have green bike, you very happy
Véletlenszerűen fater
Ja es mit jelent az a szo hogy "randomra"?
Eloszor is az nem F1 hanem FI. Tudd meg mi a kod es akkor tudjuk mi a baj. Kodot lekerheted a service porton keresztul a 2 vezetek rovidre zarasaval. Jellemzoen a hatso ules alatt bal oldalon ures csatlakozo gumikupakkal, Nehany tipuson az akku mogott.

Az meg hulyeseg hogy ha keves az olaj akkor gyorsulasnal kigyullad az FI. Az olajnyomas mar annal inkabb de ha az ablak tele van akkor nincs ilyen gond.
Akkor nem száraz:)
úgy nem lesz baja, csak ne zárt térbe indítsd, mert 1-2 percig csúnya kéket fog lökni
Természetesen ezek megvoltak.
összerakásnál mindent olajozni kell, henger dugattyú főtengő
ha jól tudom 4 ütemű a géped, annak annyi is elég.
Sziasztok! olyan kérdésem lenne,hogy hova öntsek az olaj tartályon kívül olajat mivel teljes fel újítás volt a blokkon és száraz mind a szahara.:) a tartályon keresztül elindul majd a keringés? ja xt 550-es a motor.
Kb. 25 dologtól. Ki kell olvasni a konkrét hibakódot.
Sziasztok.

Kellene egy kis segitseg. Van egy 99-es GSXR SRAD 750-em.
Folyamat kiirja az F1-es hibauzenetet. Olvastam mar arrol, hogy ha nagyon huzod es kevesebb olaj van benne, akkor is csinalhatja, de nekem fullon van az olaj szintem es ha csak allo hejben jaratom, akkor is egyszer csak kiirja randomra. Es egy pillanatra a fordulat is leesik, aztan vissza. Mitol lehet?
Elore is nagyon köszönöm.
Széles utat :)
Sziasztok

egy kis segítséget szeretnék kérni:

Ma nekiálltam hogy kicsit átnézegetem a motort, ki akartam szedni a légszűrőt, de a motor bal oldalán lévő fedelet /3 db 8 as fejű csavar tartja/ de 2 csavar nem jött ki, forgott, de nem jött kifele, érzésre olyan volt, mit amikor a műanyagban egy sima anya van és az megfordul benne, szal feszült-feszült mejd megugrott, de kintebb nem sikerült szednem, van valakinek ötlete, hogy tudnám leszedni, anélkül hogy komolyabban meg keljen bontanom a motort, vagy ezt csak gy lehetne hogyha kiszedem a légszűrődobozt?

A másik oldalt sikerült kibontanom, onnan látszik is a szűrő, viszont itt nem kellene lennie valamiféle szivacsszűrőnek? mert az enyémen semmi nincs és nekem valahogy gyanús, hogy lennie kellene ott valaminek.

Előre is köszönöm a válaszokat.
Sziasztok.
A kontaktokat nézd meg erősen mindet.Én már jártam igy igaz kocsival de össze vissza villogott ha nyomtam a féket haloványan égett a helyzetjelző ha betettem rükibe égett az irányjelző stb stb tisztára satu idióta volt a gép.Szétszedtem és aprólékosan átnéztem csúszósaru, foglalat meg csatlakozások.Meg fogod lelni a problémát.Az oxidáció elég nagy galibát tud okozni
Üdv.
Köszi, akkor elsőnek itt keresgélek! :)
Én se vagyok villamossági szerelő, de én itt keresgélnék először. A rezgéstől ki is tud lazulni az izzó a foglalatban, az is be tud kavarni az érintkezésbe.
Ha nincs rendes érintkezés villoghat sűrűbben is ritkábban is. Az oxidáció miatt megváltozik az ellenállás és az befolyásolja villogás erősségét számát.
Köszi, ezt nem néztem, de ha ez lenne, az indokolhatná, hogy jobbra indexelve ritkább a villogás? Én úgy tudom, hogy az egyik égő nem világ, akkor pont hogy gyorsabban kéne villognia a működőnek, jól tudom?
Mindenesetre ha hazaérek, ellenőrzöm :)