Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs esetleg eloxidálódva az izzó és a foglalat között?
Sziasztok,

Szeretnék segítséget kérni, valami gond van az indexemmel!
Egy Yamaha XS 250-es gépem van és tegnap észrevettem, hogy a jobb első indexem nem villog. Otthon szétkaptam, megnéztem az izzókat, egyik sem égett ki. Utána kiszedtem az index relét, kicsit megütögettem, hátha összeér valami benne vagy ilyesmi. Próbálgattam, kapcsolgattam és a végére annyit értem el, hogy jobbra egyáltalán nem indexelt, balra elég vérszegényen, pláne, hogy ha felkapcsolom a lámpákat is.
Mivel a relére gyanakodtam, ezért ma vettem egy újat, be is rakta, de kb. ugyan az a tünet, mint tegnap: balra indexel rendesen, jobbra kicsit vérszegényen villog a hátsó, de az első egyáltalán nem. Ha jár a motor, egy kicsit fürgébben villóg, de az első akkor sem a jobb oldalon.
Valakinek van valami tippje, hogy mi lehet a gond? Igazából nem vagyok egy műszaki zseni, ezért a tudományom megáll a fentebb leírt műveleteknél :)
Köszi előre is!
Köszönöm szépen a részletes választ!
Hali

Általában a feszítő szokta magát megadni, mégpedig az a fajta mint ami Cbr600f-eken, X11eken, yamaha xmaxokon stb van, ebben van egy rugó illetve egy menet. A rugó feszíti a patront a menet ellen, így az nem tud vissza lazulni. Viszont mikor a menet ki kopik, a feszítő enged, és a lánc becsattog.

Szóval amit hallanod kell az egy szelephézag bajra hasonlító csattogás, erősebb mint a szelephézag hangja és a vezérműlánc felől fogod hallani. Van olyan eset mikor alapjáraton már hallod, van olyan ahol egy bizonyos fordulatnál be rezonál a lánc és csak ott hallod.

Azért írtam, hogy a feszítő szokott szarakodni mert a lánc tetű sokat kibír! A feszítő előbb fogja magát megadni.

Létezik a másik variáció, hogy a láncod valamely oknál fogva már nyúlott és a feszítő nem tud már rajta feszíteni. Ebben az esetben nem elég a feszítő patront cserélned, minimum a lánc is cserés. De ehhez elég sok km kell, hogy legyen a bringádban.
pedig ki fog jönni.. Csináltam már párat Nem vagy elég határozott az a baj
Értem. Hát egyik vége sem jött ki , nah mind1 majd kipufogóssal megcsináltatom.
Sziasztok.
Azt szeretném tudni hogy mik a tünetek ha vezérműlánc vagy feszítő kínlódik?
köszi
Üdv mindenkinek!
Kérdésem lenne hozzátok!
Yamaha DT 125 Röl van szó. 2006-os.
Adok neki egy nagyobb gázt és fullad.
Alapjárat van, de nem egészséges a hangja, kicsit magasabb mint volt.
Ahogy gázt adok, úgy fullad be, mint ha a súbertű lent maradna.
Szívatóval minden tökéletes!
Szívó oldalon minden rendben!(karburátor membrán, tömítések....)MINDEN!
Most cseréltem mindkét főtengelyszimeringet is és változatlan.
Ötlet?
Köszi!
Jó éjt neked is.
Valami ilyesmi lehet az enyémre való is.
midegy nem létkérdés.Majd megoldom valahogy.Gyárit ajánlottak potom 17 papirért.................hát tudod!
Tehát ilyesmi lapos vas van az enyémhez is szerintem amit 6-os vagy 8-as csavarral rögzitenek a vázhoz alulról de lehet hogy tévedek.
Annyira nem vagyok ráizgulva.
Köszi mégegyszer!
Jó éjt!
Sajnos nem ismerem a motorod konkrét kialakítását, de pl. a Yamaháknál ilyen az utólag felszerelhető változat. Itt dupla cső a váz és két bilincs fogja hozzá a hosszú laposvassal.
azért köszönöm a segitséget.
Megyek szundi ala bundi me qva fárasztó napom volt.
Szia.
Nem nincsen.
Valami lemez szerűség mehet rá vagy annak kéne hogy legyen a támaszon amit az alján levő menetes furathoz kell rögziteni.Ilyen lelógó fül amibe rögzitenéd a sztender lábát na ilyesmi nincs.
Na mindegy.Nem létfontosság de jó ha van oldaltámasz ne kelljen mindig emelgetni.
Ha gondolod küldök róla képet a motor hasáról de szerintem felesleges.
A tiednél nincs véletlenül a bal oldalon alól egy kilógó lyukas laposvas? Van amelyik motornál így előkészítik az oldal sztender felszerelését.
nincs ötleted rá hogy miben külömbözik a 180 váz az 50-től?Szereztemrá egy oldaltámasz de azt irja a tag hogy a 180-as motoré nem jó az 50-s re igy nem merem megvenni.
Sziasztok!

Volt már dolga valakinek 2005-ös CBR600RR indexrelével?
Ha igen meg tudná mondani valaki,hogy hol található ezen az ávjáratún?
Valamint esetleg elég egy ellenállást beiktatni,vagy inkább cserélni elektronikusra?Valahol hallottam,hogy nem mindegyik évjáratban lehet kicserélni elektronikus relére!
Köszi bárkinek az infót!
JA sziv szuszog b...ik menni Egyébként semmi bajom vele.Már a cégnél meg akarták venni de ennyi kinlódás után nem szeretném eladni.most megint vegyek egy fost aztán szopjak mint a boci?Szeretek bütykörészni de ez már kicsit sok volt.
Ez csak egy lehetőség, nem biztos hogy egyáltalán bármi baja is van. Az én Suzukim néha pörög, néha éppen hogy átfordul olyan alacsony az alapjárat. Egyszerűen nem lehet jobban beállítani. Ezek a kétüteműek ilyenek.
Hali.
Úgy csináltam mindent ahogy irtad.Egyenlőre minden fasza indul hidegen melegen csak még most is lassan ejti el a fordulatot.Ha falsot szivna akkor alapjárat sem lenne.Nem?
Hello!
Abban szeretnék segítséget kérni, hogy hogyha az első két indexet lecserélem ledesre, de a hátsót meghagyom simán és relét nem cserélek. Akkor sokkal gyorsabban fog villogni vagy azt nem veszi észre?
Előre is köszönöm!
Ide oda mozgatás amennyire sikerül, gumi kalapács stb stb. Az sem mindegy melyik végével szenvedsz, mivel az egyik végén csak kupak van ami viszonylag kis szopás árán kiszedhető, viszont a másik végén levő kupakba bele van hegesztve a perforált cső, plusz a körül meg ott a tömítő anyag szóval azt az oldalt ne akard csak úgy kivenni!
Mi a helyzet az alapjárattal?
Sziasztok.
Egy Runner 50SP-m van és annyi lenne a kérdésem hogy egy ilyen ötvenesnek a váza mennyiben hasonlit egy 180-as hoz?Egyforma teljesen csak a motor más vagy változtattak a vázon is?
A helyzet az hogy a motor sokat állt es ez az elektronika szetrohadt egyben el is van repedve a panel ! Azert kerdeztem mi ez hogy tudjam mit keressek ! Nekem azt mondtak koze van a toltesemhez es a vilagitásomhoz ! Vagy ha nen is raknánk vissza ki kene valahogy iktatni , de majd el dol mi lesz ! Azert koszonom az infokat ! Gyujtogetek minden infot es abbol a sokbol 1 et faragni !
Széles utat!