Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

két relé valamit kapcsolgat de ha valaki mindent kimért és minden jó és mégse megy akkor valami nem jó, keress egy másik mérsegélős figurát aki ért is hozzá (ebben nem látok semmi különös ha a 2 relé benne behúz akkor ez is jó )
a világításomhoz lehet köze meg a töltéshez mert alapjáraton tökéletes a világítás fordulaton elhalványul , ( alaplap jó, fesz szab jó , ki lettek mérve , aksi is van a motorba )
Oké, rád írtam...
nyugotan ............. honlapomon , facén , itt .. ha tudok segitek
Kezdem úgy érezni végre van itt aki érti a szakmát...
Sajnos nem ismerlek, de lenne egy két magán kérdésem.
Feltehetem facebookon privátban?
Miért nem próbálod meg itt egy kérdést megér!

Cagiva klub
Mi nem működik amikor ezt az izét kiszeded?
kicsit bővebben :) :D
Hali!
Van egy yamaha Dt 125 R-em, elkezdett fogyni a hütőből a víz, és sajnos bele a blokkba, a kuplunghoz .
Nem tudja valaki, mi lehet a gondja?
Én a vizpumpánál ami van szimering arraq gondolok, vagy lehet más is a bűnös?
Az egy izéé...
ÜDV! Szeretnék informálódni mi lehet ez ? Cagiva Aletta motoron van (de rossz ) viszont körülettem nem tudja senki megmondani mi lehet ez ! Nem feszszabályzó, nem fokozat jelző! Feszültség menne bele a feszszab bol. és adna tovább a vezetékek alapján ! Előre is köszi a segítséget!
üdv! segítséget szeretnék kérni azoktól akik szedtek már szét sport kipufogót! végét hogy tudták kihúzni szegecs lefúrása után?
ha 4/t akkor elfogy a szelep hézagod és ott melegen nem zár a szelep kihülve pedig még képes be zárni .

ha 2/t akkor lehet fő tengely szimering , tömitési problémák , ha kormol ? rossz karbi beállitás ..... sok benya !
Én sem vakitok senkit

1342 ccm motor 13.2 liter benzin 253 km

110 -120 km/ó átlagos tempo 5.2 literes átlag fogyasztás

hi-hi

3 szerviz nem bírt vele a tulaj állitása szerint
zzr 400

itt meg szak -szakszerviz nem tudta be inditani a kettes hengert , állandoan túl folyt // karbi sor cserét javasoltak 70 000 pénzért !//

https://www.facebook.com/photo...
gs 650 gl

űdv Tasi https://www.facebook.com/pages...
Ne tartsd magadban. Hagy okuljon más is.
Nagyon korrekt az a 5 liter. Másnak ne higgyél sokan vakítanak. Fiam aprilia sr 50 factory 50-es gyári hengerrel megsezi a 4.5 van mikor 5 litert. Igaz akkor hajtva is van rendesen, 80-90 között, meg gyorsul is és 56-os fúvóka van benne :) Ha nincsen hajtva akkor is 4 liter közelében alulról :)

Egyébként a tegnap felvetett problémámat megoldottam. Ha valakinek hidegen megy a robogója melegen meg erőtlen akkor jelezze és elmondom mit csináltam vele. Most már melegen is pont olyan mint hidegen, megy mint a vadbarom.
Az igazság az, hogy nem sok szerszámom van itt jelenleg. Szűrőt nem látok sehol. Meg azt nem értem, hogy miért vezet a benzincsaphoz két elektromos kábel. Létezik elektromos benzincsap?
Pénteken lesz szerszám, mindenképp átnézem a benzin-vezetékeket és a csapot.
Tehát a karburátoron van kettő csavar. Az egyik egy süllyesztett, azzal állítod a levegőt az alapjárati keverékhez. A másik emeli a síbert. A levegő csavart be kell teljesen csavarni, majd 1,5-öt kifele. Persze meleg motornál. Ekkor még a síber csavarját behajthatod jobban hagy pörögjön. Után kezd el zárni a levegőt. Ha elkezd esni a fordulat, kezd fulladni, akkor hajtsál vissza rajta addig még nem kezd a fordulat emelkedni. Utána vehetsz vissza a síber csavaron, hogy ne pörögjön annyira. Ha nem akar reagálni a keverék csavarra akkor lehet, hogy falsot szív valahol.
Az igazat megvallva nehezen ejti el a fordulatot amig mozgásban van a motor tehát vissza engedett gáznál csak ha megállok akkor ejti el de akkor is lassan.Gondolom ez az automata válto miatt van viszi tovább a lendület vagy a fene se tudja.Az alapjárati csavart meg mintha nem is lenne hiába csavarod bármerre pedig annak kellene emelnie vagy engednie a subertűt.
Én például a Suzuki robogómat 1-1,5 fordulatnál el se bírom indítani. Ha 0,5-nél jó az alapjárat akkor oda kell állítani. Egyébként az alapjárati rendszer a teljes fordulatszám tartomány kb. feléig dolgozik, utána már csak a főfúvóka dominál. Gondolj bele, mikor gyorsítasz, szinte mindig fél vagy háromnegyed esetleg teljes gázon tartod. Itt az alapjárati beállítás már nem befolyásol. Azt javaslom, hogy addig tekerd ki vagy be, amíg nem fullad (nagyon el van zárva) és még nem pörög nagyon a sok levegő miatt, illetve gázadásnál szépen ejti a fordulatot. Az hogy ez hány fordulatnál van szerintem mindegy. Írtam már a multkor, csavarhúzó a zsebbe és menni, állítani menni tovább. Mindig csak kicsit tekerni.
Sziasztok.
Eryk abban tudsz nekem segiteni hogy a keverék csavart mennyire kell beállitani?Itt olvastam hogy átlagban 1-1,5 fordulat kifelé de akkor nekem nem veszi a kraftot meg hörög össze vissza.Most egy fél fordulatot van kitekerve igy jó de ha nagyon szegényitem a keveréket akkor nem károsodik a motor?
Üdv.
üdv
eljut a benzin a karburátorig? szűrő van? abban lehetne látni, h ott van-e benzin. lehet h a benzincsap dugult el. vagy a kis szűrő a tankban.
Sziasztok! 1 kis segítség kellene. Van egy Aprilia Classic 50-em és az a baj, hogy 100km/5l. Dellorto 15-ös karbija van, 82-es fúvókával. Az igaz még , hogy 70-es Polini (Nicasilos) henger van rajta. De másnál ahogy olvastam 3,5l a maxi fogyasztás. Vagy lehet hogy más miatt eszik sokat? Kérlek segítsetek. Köszi mindenkinek. Gerryco.
Üdv!
Akadt egy olyan gondom, hogy ma melegítés közben egyszer csak leállt a motorom. Egy Beta M4, Suzuki Dr 350-es blokk van benne. Arra gyanakszom, hogy nem kap benzint a karburátor, mert megdöntöttem a motort és egy csepp benzin nem folyt ki a karbiból.
Mi okozhatja szerintetek? Benzincsap? Eldugódott valahol valami vezeték?
Előre is köszönöm!
Amennyiben már sarkosra van kopva az nem túl jó. Mindenképp jó lenne újra cserélni. Mérd meg a kopottakat patika mérleggel (grammos). Ezután annál könnyebbet vegyél bele. Ha már szétszedted, mérd meg a szíj szélességét is, valószínű már az is kopott.