Sziasztok.Kis segítségre szorulok.Van egy 3yj jogom ami gázhúzásra azonnal indul(nincs benne luk) lassan gyorsul majd 40-60 ig kicsit jobban.Mivel városban szeretném használni lényeges lenne,hogy egyenletesebb legyen a gyorsulása alapról.
A karbiben a tű középnél picit lejjebb van rakva így a gyertya képe picit sötétebb mint az őz barna.Levegőcsavar 1negyedre kint.(Kijjebb már hörög.)Ha a tű középre kerül akkor 2,5 fordulat kell neki a levegő csavaron,hogy ne álljon le alapjáraton,de fekete a gyertya.
A hátsó kuplungban krómozott fényes rugó van.A szíjon nem látok töredezést.Hány mm nek kell lenni-e?Mikor kell cserélni?
A görgőkön egy 3-4mm es sarkosodás látható?Cserélni kell?Mire?,hogy jól menjen a gép.Karbi kicsit nagyobb subleres(dugatyús mint a 3kj.ban)
Most vettem egy 2005-ös CBR600RR-t,de nincs hozzá kézikönyv,nincs valakinek elfekvőben magyar nyelvű?
Addig is meg tudná mondani valaki hogy a 2005-ös modellnél,ha ledes irányjelzők vannak,akkor elég egy ellenállást beiktatni,vagy érdemes kicserélni az indexrelét is?És hol találom a relét pontosan?Az ülés alatt nem találtam,bár a farokidomot nem vettem le!
Köszi az infókat!
Ezt a hszt ajánlom figyelmedbe. ez alapján el lehet indulni. Fater babettája is ilyen volt, amikor magas volt neki a benyaszint, azaz túl dús volt a keverék, hidegen szerette, meg magas fordulaton is. na de elindulni az istennek se. mondjuk az be is kormolta a gyertyát.
a másik nyűgje lehet még sztem a kis hőértékű gyertya, ha felmelegszik a moci összevissza adja a szikrát.
Van egy problémám amit képtelen vagyok megoldani. Adott egy yamaha why robogó. Hidegen beindítom, megy mint az ördög. Ahogy bemelegszik akkor viszont elmegy az erő. Indulásnál olyan gyenge, hogy szinte lábbal kell rugdosni. Ha begyorsul akkor viszont megy. Ha megállok járatom alapjáraton minimum fél percig akkor megint van benne erő, meghajtom, megállok lámpánál, elidulok gyenge. Már fúvókákat is cseréltem, autómata szívatót is, be is állítottam de nem javul. Gyertyakáp pocsék, nem őzbarna hanem mély rozsdabarna. az a fura, hogy most 76-os fúvókával megy és ha 54-es fúvókát teszek bele akkor is megy a motor csak akkor ha bemelegszik még gyengébb. Hidegen 54-essel is van benne erő. Egyszerúen nem értem. Mondom hidegen olyan 2 km megtételéig gyorsul mint a vadállat utána meg nincs erő. Valami ötlet?
Nem hajtom nem vok őstülök szépen nyugodtan 50-60 körül űzöm nem nyelezem.Az olaj nem trutyis szép aranysárga és nivó szerint szinten is van.
Igen jól emlékszel csak gyűrű és dugó lett cserélve.Perzs komplett kellett volna mindent de már nem volt cash és szerettem volna összerakni.Ennek a hangja olyan morgós kopogós és inkább a gyujtás felőli oldalon hallod de leginkább az olajtartály fölött ott meg semmi mozgó alkatrész nincs.ja és főleg meleg motornál hallani.Mindegy.Egyenlőre nincs szándékomban eladni mert dögös kis robi.Majd ha szétboritom akkor komplett lesz felújitva hónolás,csapágy szimmering stb stb
Tasi ilyen gépeket csinál és mondta hogy ezek a gépek 12 hónapból 15-öt mennek szét vannak forgatva sajnos.
Ha olaj színe van a hajtóműben található folyadéknak, tehát nem vizes, láthatóan trutyis, akkor ráhagyhatod. Bár ha meg van az olaj rosszat nem teszel a cserével. Igazából nagy igénybevétel nincs. Ha jól emlékszem, nem lett megfúrva a henger, csak új dugó lett gyűrűkkel cserélve. A "kopott" hengerben az új dugó talán nem úgy illeszkedik és az zöröghet. Sokat nem tudsz tenni. Vagy szétszeded és kideríted mi szól benne, vagy hajtod-kicsit óvatosabban, több olajjal- és ha szerencséd van akkor még sokáig elmegy így. Egyébként ha a hajtókar lógna az a fordulattal arányosan erősödő kopogó hangot ad, a főtengely csapágyak inkább morognának. De ha leveszed a deknit, kiveszed a gyertyát, kézzel forgatva talán érződik a csapágy rendellenes gördülése. Illetve akkor kézzel megtudnád mozgatni a főtengelyt, hogy lóg-e.
Szia Eryk.
Tulajdonképpen nem nagyon aggaszt a dolog.Majd ha menézem a kuplungot akkor úgy is kiderül a turpisság.Akkor olajat nem kell cserélnem szerinted a hajtóműben,?Gondoltam az X év alatt már megérett a cserére.
Ami most jobban bánt az egy kisebb zaj a motorból.Jár alapjáraton szépen is megy húz indul teszi a dolgát de alapjáraton vmi nekem nem tiszta.volt Wartburgom Trabantom és azok is golyós csapággyal működnek a főtengőn ugyebár.És ezekről már messziről megmondtad ha cspágyas volt.Na valami ilyesmit hallok én is és kezdek aggódni.Igaz mondták itt hogy azt is kellett volna cserélnem de nem tettem.Lehet megiszom a levét.Vagy hajtsam amig megy aztán ráérek szétboritani a blokkot?
Helló Karex! A kattogás nem tudom mitől lehet, talán hallás után ötletelhetnénk. A súrlódás a fék miatt is lehet, de akár az ékszíj is adhatja. Ha nem bonyolult vedd le a deknit és forgasd úgy, talán meglátod, vagy hallod, hogy mi adja a hangot. A hajtóműben lévő olajat nyilván valahol alól kell leengedni. Általában 1-1,5 dl olaj kell bele. Ha nem kerül bele víz és nem folyik el, az már ameddig motor lesz addig nem kell cserélni.
kopot v lánc feszitő ......... valahol a motorban nagy hézagok ... dugó , v tengely ,szelep nyomo töke csapszeg ,stb
szét kell borítani mindent brigóba elmosni szépen le mérni mindent és össze hasolitani a manuál meg engedett kopásaival ...........
ki fog derülni mi a problem
olaj pumpa fogaskerekeket meg vizsgálni tüzetesen .... a boritás előtt ... kompreszio mérés , olaj nyomás mérés
egy ilyesmi működik nekem az erősítőmben hogy ne pukkanjon bekapcsoláskor a hangfal közel 10 éve egyszerű és nagyszerű S1 nyomókapcsoló nem kell P1 trimmerrel beállítod az időt aztán helyére egy fix ellenállást
Helló srácok!Segítséget kérnék hátha van valakinek ötlete.Van egy Suzuki GS 500-asom.Ezen már nincs lehetőségem lekapcsolni a világítást az indításnál.Most egy lengőkapcsolóval oldom meg,hogy indításnál ne világítson a városi fény.Szeretném egy időzítő kapcsolóval megoldani,hogy mikor gyújtást adok és indítok kb 30 másodperc, vagy egy perc körül kapcsoljon fel a városi.Erősáramnál tudom,hogy van ilyen, de van-e gyenge áramhoz is kis méretben?Ha tudtok segítsetek légyszíves.Ha esetleg Pécsen tudtok egy jó motor szerelőt aki érti a dolgát és nem veszi le a kuncsaftokat, azt is meg köszönném!Üdv! Széles utat!
Sziasztok motorosok!
Kellene egy kis segitség nekem.Runner 50 SP-m van mióta megcsináltam tökéletesen megy a ketyere csak vmi fura hangot hallok asszem a kuplung rész felől.Felállitom középre megforgatom a kereket és vmi kattog meg surlódó hangja is van.Ez a kuplung vagy a végáttétel lehet e és esetleg hogyan lehet cserélni?.Valamint vettem hozzá olajat a hajtóműbe de hol kell leengedni a régit?Egyébként az olaj normál szinten van a nivó szerint.
Előre is köszönöm.
Üdv.
Sziasztok, ötlet valakinek?
ZXR750: minden 10.beindításnál iszonyú csörömpölés, csattogás, mint aminek már nincsenek főtengely csapágyai. Karter dekli le, semmi fémes dolog, csak 1-2 zöldborsónyi fekete műanyag darab. Nem látszik, h hiányozna valahonnan. Össze, szép hang, aztán megint a brutális csörömpölés, utána megint szép a hangja. Mindig csak beindítástól kezdve, menet közben nem kezdi el.
Valaki tudna segiteni gsxr 750 k6 hidegen beindul majd szép lassan elfulad hibakód nincs melegen mindig indul elvittem a szerelőhöz ott meg mind a 2nap indult hazahoztam megint nem indul mi lehet a baja?
A karbiben a tű középnél picit lejjebb van rakva így a gyertya képe picit sötétebb mint az őz barna.Levegőcsavar 1negyedre kint.(Kijjebb már hörög.)Ha a tű középre kerül akkor 2,5 fordulat kell neki a levegő csavaron,hogy ne álljon le alapjáraton,de fekete a gyertya.
A hátsó kuplungban krómozott fényes rugó van.A szíjon nem látok töredezést.Hány mm nek kell lenni-e?Mikor kell cserélni?
A görgőkön egy 3-4mm es sarkosodás látható?Cserélni kell?Mire?,hogy jól menjen a gép.Karbi kicsit nagyobb subleres(dugatyús mint a 3kj.ban)