Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felvettelek köszi
Nem skype-olok, de fészbukon elérsz ha gondolod. http://www.facebook.com/gabesz...
Ha jól tudom a torokátmérőt az a karburátor belsejébe mérik ugye? Mert az 21mm-es. amelyik a membrán felett van gumicsonk annak nem tudom mekkora az átmérője, de nem kellett bele erőszakolni a karbit. Van skype-od? Úgy könnyebb lenne beszélni.
rezód nincs már eltömődve \lerakódva olajjal? A szívócső átmérője meg egyezik a karburátor torok átmérőjével?
Azt kifelejtettem hogy csak a rezonátor részét vettem meg a hangtompító az maradt a gyári, de az is kivan herélve. a szívócsonk meg szintén maradt a gyári mert belefért a karbi. A levegő szűrő meg így néz ki csak nem polini hanem noname: http://robogoalkatresz.eu/imag...
Szerintem Gianelli, a csomagolása eredetinek tűnt. itt vettem: http://www.motorline.hu/ruhaza...

Egy német oldalon azt írják 80ccm-es hengerekhez való, eddig 70-eshez használtam hibátlanul működött +15km/h-t hozott meg nagyobb nyomatékot. Amikor tönkrement a 70-es akkor feltettem a gyári 50-es hengerhez ahhoz nem volt jó. Érdemes lenne megpróbálni a gyári kiherélt kipufogóval, mert másik karburátorom nincs.

ez a német oldal:

http://www.gearparts24.de/ausp...
rezonátorod 50-esre való vagy 70esre? tuti, hogy Giannelli az a cucc?

Valamiért olyasmi nekem ez az egész tünet, mintha fojtva volna a motorod.. Ez a következőktől lehet: - nem megfelelő légszűrő
- nem megfelelő karburátor ( pl. torok átmérő)
- nem megfelelő méretű szívócső
- nem megfelelő méretű kipufogó rendszer ( hengertől a végéig értve)

Lehet, hogy érdemes volna kipróbálni a motor viselkedését egy másik méretű karburátorral is. akár nagyobb, akár kisebb , csak hogy legyen viszonyítási alap.
Köszi a segítséget
Gyári karburátor beállítás:

40 Tolattyú (hengeres)
W7 Tű
262AU fő fúvóka ebbe megy bele nem tudom hogy hívják
92 főfúvóka
50 alapjárati fúvóka
60 szivató
9450.1 úszó - 4.0 gr

Mostani beállítás:

Minden ugyan az kivéve a fő fúvóka: 110-es MZ-be való fúvóka

A tünetek nagyjából ugyan azokmint gyári karburátor beállításoknál: 1-esbe oda húzok neki gyorsítás közben recsegő hangot ad, valami olyan érzés, meg a hangja is olyan mint amikor autónál leszabályozásig nyomod a gázt...ezt 3-as sebességi fokozatig csinálja, 4-5-6-dikba már nincs ez csak nem gyorsul tovább .60-nál nem megy többet. Kitámasztva terhelés nélkül, alapjáratról meg húzom a gázt elég gyorsan felpörög nem fullad be hirtelen gázadásra sem, a fordulat hamar vissza esik. A gyári karbi beállításokkal szerintem szegény a keverékem mert az előző henger szettemnél is az volt, 70ccm-es, kilyukadt a dugattyú teteje és a gyertya is szürke volt. ez meg nagyobb, biztos több benzin kell neki
A karbi gyári beállításai\fúvóka méretek megvannak?

Tudni kéne, hogy túl dúsul a keverék a motorodon, vagy el szegényedik.

Gázra hogy reagál? rendesen veszi a lapot? normálisan ejti a fordulatot?

Mik a jelenlegi karbi beállításaid?
ezt a gyertyaképet szoktam nézegetni ebből gondolom hogy túl sok az olaj meg sokat is öntöttem a tankba. 2-es képre hasonlít a gyertyaképem
Fekete de azt én b*sztam el szerintem amikor tettem a tankba olajat többet löttyintettem bele mint kellett volna. Amúgy van külön olajozás is, de nem szedtem le.
gyertyakép milyen keverékről árulkodik?
Jah és hidegen melegen pöccre indul
Zsír új nikaszilos hengerszett, 1hétig járattam, kb. 70km-en át. A blokkba szinte semmi sem gyári, főtengely és a csapágyakat, szimeringeket fél éve cseréltem ki. Alapjárata van, nem ugrál. Szívócsonk se reped, foőtengely szimeringek újak ott se szívhat levegőt, egyik dekninél se folyik az olaj vagy a benzin. Nem értem mi lehet a baja.
Mérni kéne rajta egy kompressziót. Nem hiszem, hogy az 1 mm-s préssáv lesz a ludas, valami más gyík van.. Indul rendesen? alapjárat van? blokkja nem csörög\zörög? Gyertya \gyertyakép?
a tömítések is jártak a szetthez. 1mm-es préstávot hagytam, az előírt minimum préstáv 0,7mm. Lehet hogy ez a baj?
Megpróbálom még egyszer de csináltam már.Köszönöm :)
légtelenitsd rendeseen!

http://www.dirtsport.hu/joomla...
Sziasztok motorosok. segítséget szeretnék kérni a motorom hátsó fékéhez,mert nagyon lent fog a fék pedál és már nem tudok utána állítani.
A fékbetétek újak.Szétszedtem az egész hátsó féket mert a dugók kicsit beragadtak összeraktam pumpálom és tiszta levegős volt utána szétszedtem a főfék munka hengert ott kicseréltem egy ó gyűrűt,mert kopott volt utána már volt hátsó fékem,de nagyon lent fog a pedál még kb 5-6 centire kell lenyomni,hogy fogjon valamit. Nem tudom mi lehet a baj. Segítsetek légyszíves, hátul 1 dugós Bremboo fék van. Válaszotokat előre is köszönöm
Akkor a köv kérdésem, hogy gyári tömítéssel van összerakva, vagy esetleg vastagabbal?
Hali! Szettbe vettem járt hozzá a hengerfej. A gyári nem hiszem jó lett volna hozzá
hali. Csak egy tipp\kérdés. a 77cc-s hengerhez milyen hengerfejet raktál fel?
Üdv mindenkinek! Van egy váltós minarelli am6 blokkos kismotorom. Szeretném a segítségeteket kérni a következő problémával kapcsolatban: Airsal sport 77ccm-es hengerem van dellorto PHGB 21 black karbival, sportlégszűrővel, gianelli rezonátorral. Nagyon nehezen gyorsul a gép, a hangja is elég beteg. Arra gondoltam hogy kevés benzint kap, teljesen felelmetem tűt de ugyan ezt csinálta. Kicseréltem a fő fúvókát nagyobbra, 92-es ről 100-asra utánna 110-es re semmi változás ugyan úgy nem gyorsul és nem is megy 60nál többet a masina. 120-as fúvókánál pedig befullad. A fúvókák nem eredeti dellortók. Mi lehet a probléma?
A segítségeteket előre is köszönöm
Egy kis mericskeles es matekolas utan sikerult bekotnom, es minden funkcioja hibatlanul megy.