Ha jól tudom a torokátmérőt az a karburátor belsejébe mérik ugye? Mert az 21mm-es. amelyik a membrán felett van gumicsonk annak nem tudom mekkora az átmérője, de nem kellett bele erőszakolni a karbit. Van skype-od? Úgy könnyebb lenne beszélni.
Azt kifelejtettem hogy csak a rezonátor részét vettem meg a hangtompító az maradt a gyári, de az is kivan herélve. a szívócsonk meg szintén maradt a gyári mert belefért a karbi. A levegő szűrő meg így néz ki csak nem polini hanem noname: http://robogoalkatresz.eu/imag...
Egy német oldalon azt írják 80ccm-es hengerekhez való, eddig 70-eshez használtam hibátlanul működött +15km/h-t hozott meg nagyobb nyomatékot. Amikor tönkrement a 70-es akkor feltettem a gyári 50-es hengerhez ahhoz nem volt jó. Érdemes lenne megpróbálni a gyári kiherélt kipufogóval, mert másik karburátorom nincs.
rezonátorod 50-esre való vagy 70esre? tuti, hogy Giannelli az a cucc?
Valamiért olyasmi nekem ez az egész tünet, mintha fojtva volna a motorod.. Ez a következőktől lehet: - nem megfelelő légszűrő
- nem megfelelő karburátor ( pl. torok átmérő)
- nem megfelelő méretű szívócső
- nem megfelelő méretű kipufogó rendszer ( hengertől a végéig értve)
Lehet, hogy érdemes volna kipróbálni a motor viselkedését egy másik méretű karburátorral is. akár nagyobb, akár kisebb , csak hogy legyen viszonyítási alap.
40 Tolattyú (hengeres)
W7 Tű
262AU fő fúvóka ebbe megy bele nem tudom hogy hívják
92 főfúvóka
50 alapjárati fúvóka
60 szivató
9450.1 úszó - 4.0 gr
Mostani beállítás:
Minden ugyan az kivéve a fő fúvóka: 110-es MZ-be való fúvóka
A tünetek nagyjából ugyan azokmint gyári karburátor beállításoknál: 1-esbe oda húzok neki gyorsítás közben recsegő hangot ad, valami olyan érzés, meg a hangja is olyan mint amikor autónál leszabályozásig nyomod a gázt...ezt 3-as sebességi fokozatig csinálja, 4-5-6-dikba már nincs ez csak nem gyorsul tovább .60-nál nem megy többet. Kitámasztva terhelés nélkül, alapjáratról meg húzom a gázt elég gyorsan felpörög nem fullad be hirtelen gázadásra sem, a fordulat hamar vissza esik. A gyári karbi beállításokkal szerintem szegény a keverékem mert az előző henger szettemnél is az volt, 70ccm-es, kilyukadt a dugattyú teteje és a gyertya is szürke volt. ez meg nagyobb, biztos több benzin kell neki
Fekete de azt én b*sztam el szerintem amikor tettem a tankba olajat többet löttyintettem bele mint kellett volna. Amúgy van külön olajozás is, de nem szedtem le.
Zsír új nikaszilos hengerszett, 1hétig járattam, kb. 70km-en át. A blokkba szinte semmi sem gyári, főtengely és a csapágyakat, szimeringeket fél éve cseréltem ki. Alapjárata van, nem ugrál. Szívócsonk se reped, foőtengely szimeringek újak ott se szívhat levegőt, egyik dekninél se folyik az olaj vagy a benzin. Nem értem mi lehet a baja.
Mérni kéne rajta egy kompressziót. Nem hiszem, hogy az 1 mm-s préssáv lesz a ludas, valami más gyík van.. Indul rendesen? alapjárat van? blokkja nem csörög\zörög? Gyertya \gyertyakép?
Sziasztok motorosok. segítséget szeretnék kérni a motorom hátsó fékéhez,mert nagyon lent fog a fék pedál és már nem tudok utána állítani.
A fékbetétek újak.Szétszedtem az egész hátsó féket mert a dugók kicsit beragadtak összeraktam pumpálom és tiszta levegős volt utána szétszedtem a főfék munka hengert ott kicseréltem egy ó gyűrűt,mert kopott volt utána már volt hátsó fékem,de nagyon lent fog a pedál még kb 5-6 centire kell lenyomni,hogy fogjon valamit. Nem tudom mi lehet a baj. Segítsetek légyszíves, hátul 1 dugós Bremboo fék van. Válaszotokat előre is köszönöm
Üdv mindenkinek! Van egy váltós minarelli am6 blokkos kismotorom. Szeretném a segítségeteket kérni a következő problémával kapcsolatban: Airsal sport 77ccm-es hengerem van dellorto PHGB 21 black karbival, sportlégszűrővel, gianelli rezonátorral. Nagyon nehezen gyorsul a gép, a hangja is elég beteg. Arra gondoltam hogy kevés benzint kap, teljesen felelmetem tűt de ugyan ezt csinálta. Kicseréltem a fő fúvókát nagyobbra, 92-es ről 100-asra utánna 110-es re semmi változás ugyan úgy nem gyorsul és nem is megy 60nál többet a masina. 120-as fúvókánál pedig befullad. A fúvókák nem eredeti dellortók. Mi lehet a probléma?
A segítségeteket előre is köszönöm
Egy német oldalon azt írják 80ccm-es hengerekhez való, eddig 70-eshez használtam hibátlanul működött +15km/h-t hozott meg nagyobb nyomatékot. Amikor tönkrement a 70-es akkor feltettem a gyári 50-es hengerhez ahhoz nem volt jó. Érdemes lenne megpróbálni a gyári kiherélt kipufogóval, mert másik karburátorom nincs.
ez a német oldal:
http://www.gearparts24.de/ausp...
Valamiért olyasmi nekem ez az egész tünet, mintha fojtva volna a motorod.. Ez a következőktől lehet: - nem megfelelő légszűrő
- nem megfelelő karburátor ( pl. torok átmérő)
- nem megfelelő méretű szívócső
- nem megfelelő méretű kipufogó rendszer ( hengertől a végéig értve)
Lehet, hogy érdemes volna kipróbálni a motor viselkedését egy másik méretű karburátorral is. akár nagyobb, akár kisebb , csak hogy legyen viszonyítási alap.
40 Tolattyú (hengeres)
W7 Tű
262AU fő fúvóka ebbe megy bele nem tudom hogy hívják
92 főfúvóka
50 alapjárati fúvóka
60 szivató
9450.1 úszó - 4.0 gr
Mostani beállítás:
Minden ugyan az kivéve a fő fúvóka: 110-es MZ-be való fúvóka
A tünetek nagyjából ugyan azokmint gyári karburátor beállításoknál: 1-esbe oda húzok neki gyorsítás közben recsegő hangot ad, valami olyan érzés, meg a hangja is olyan mint amikor autónál leszabályozásig nyomod a gázt...ezt 3-as sebességi fokozatig csinálja, 4-5-6-dikba már nincs ez csak nem gyorsul tovább .60-nál nem megy többet. Kitámasztva terhelés nélkül, alapjáratról meg húzom a gázt elég gyorsan felpörög nem fullad be hirtelen gázadásra sem, a fordulat hamar vissza esik. A gyári karbi beállításokkal szerintem szegény a keverékem mert az előző henger szettemnél is az volt, 70ccm-es, kilyukadt a dugattyú teteje és a gyertya is szürke volt. ez meg nagyobb, biztos több benzin kell neki
Tudni kéne, hogy túl dúsul a keverék a motorodon, vagy el szegényedik.
Gázra hogy reagál? rendesen veszi a lapot? normálisan ejti a fordulatot?
Mik a jelenlegi karbi beállításaid?
http://www.dirtsport.hu/joomla...
A fékbetétek újak.Szétszedtem az egész hátsó féket mert a dugók kicsit beragadtak összeraktam pumpálom és tiszta levegős volt utána szétszedtem a főfék munka hengert ott kicseréltem egy ó gyűrűt,mert kopott volt utána már volt hátsó fékem,de nagyon lent fog a pedál még kb 5-6 centire kell lenyomni,hogy fogjon valamit. Nem tudom mi lehet a baj. Segítsetek légyszíves, hátul 1 dugós Bremboo fék van. Válaszotokat előre is köszönöm
A segítségeteket előre is köszönöm