Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyilván a sok üzemanyag miatt a csavar helyén is tudott plusz levegőt szívni, azért ment jól. De normál beállításnál azért annak a helyén kell lennie.
Üdv mindenkinek!
Valaki le tudná nekem irni lépésröl lépére egy dugo, gyürü, csapszeg csere menetét. Nem akarnám eltörni a gyürüket, a dugot sem szeretném megkarcolni. Az elsö cserém lenne, ezért kérném a segitségeteket. Köszi!
pluszba irnám hogy,alacsony benzinszintel értem el ugyan azt a hatást ,mint a kiszedet keverékálitó csavaral csak mire felváltotam 4.be lehhörgöt a motor benzin hiány miatt :S ! eryk04 kösz az infót,le is töltötem mindent !
Egyébként itt megtalálod a motorodra vonatkozó részletes manualt.
A gyári könyv szerint 165-ös fúvóka kell bele, míg érdekes módon a 250-be 155-ös. Első körbe lehet a fúvóka cserét kellene megpróbálni.
üdv 89-es tuareg rally-m van 125-ös phbe34-es delortó karbival -és ezzel lenne a gondom furás után vagyok,és szimering csere is volt, és nem ál be a karbim 175-ös fő fúvókám van és a tü a legkisebb álásba van, és csak akkor pörög ki a motor ha a karbiba lévö benya fogyni kezd,ha elzárom a benzin csapot!illetve a benzin levegö keverékálitó csavart kivetem és ugy mentem vele lényegesen jobban ment jobban pörgöt mint akárhogy máshogyan, persze alapjáratom akkor eltünt!szoval valaki tudja biztosra azth mi lehet a gond ? vagy van valakinek ugyan ien motorja ?én a fúvókára gyanaxok !ugyanis mindezt is csak nyitot légbeömlövel értem el ha szivacsot bele teszem akor 5-6 ezerig ha talán kipörög!
Sziasztok!

'94 es exc 300 hoz keresek gyújtáselektronikát! SEM/ TM 14-07 10188801 a száma!

Valakinél van elfekvőben kérem gondoljon rám!

Köszi
gilera rc 600 szelephézagát nem tudja valaki?
Ráforrasztasz egy izzóra két vezetéket, az egyiket testre teszed, és azzal kipróbálod. De azt hiszem nem működik az a része.
Ha jól emlékszem a narancs a gyújtásé.
igy van, viszont van egy, ami nincs jelolve sehogy. Kizarasos alapon a szurke az, mert a kezemben ott van a szurke :)
Adatlapomon email. Arra írj majd. Aztán ha dűlőre jutottam vele majd írok. De szerintem a rajzon nincs "grey" =szürke vezeték.
Kicsit javitottam az olvashatosagon :)
Nem tudom, hogy mi a szurke, mert nem ertem a felreforditott szoveget. A narancs es a rozsaszin ami a gyujtaskapcsolora megy, azt sem ertem. Csak sejteni merem, hogy a narancs a gyujtas fesz, a rozsaszin meg talan az onindito bemenet? Tenyleg csak talalgatok! Egy adott motorra szepen lerajzoltak hogy milyen szinu kabelekkel kell osszekotni mit, de ez nem segit ki engem.
Sziasztok!
Vettem egy 1988-as Yamaha 250-es Viragot. Nem tud valaki hozzá egy magyar nyelvű kézikönyvet? Láttam régebben a Neten 125-ös Viragoét, de most azt sem találom csak angol nyelvűt.
Köszi a segítséget!
Neked melyik a szürke, mert azt hiszem az lenne a gyújtás kimenő, de nem jön rajta semmi! Én asztalon állítottam össze ellenőrzésre, és bár igen pofás a távja de az van amit írtam
Ott helyben arra gondoltam, hogy nem kap benzint.
Nem pedig ilyesmir később kaptam észbe, hogy ez lehet más is. Finom karc szerű az van a kipufogónyílásnál de egyáltalán nem mély. Benzinben is volt 2T olaj, valószínűsítem hogy emiatt nem ragadt meg. Kompresszió és erő is van benne, szerintem nem változott vagy ha igen akkor minimálisan.

Egy légtelenített olajpumpa hogyan csinálhat ilyet? Vagy mégsem annyira légtelen? Nem lehet karbibeállítás?
Én félre tettem egy fiók mélyére, majd ha kedvem lesz előveszem . Most nincs! Csak méregetni tudsz, de szerintem nem működő széria!
Még az ősszel kínlódtam egy ideig vele .
benne biz
mind a 125 darab elektromos kürt benne volt a dobozban?
ütős cucc lehet
En is konyitok az elektronikahoz, de ez a gyujtaskapcsolos rajz a semmitmondo angol felreforditasokkal semmit nem mond. Ha be tudtad kotni, aruld mar el nekem a fent emlitett szineket hova kell tenni
Egyebkent mukodik a riaszto funkcio, es tudom allitani az erzekenyseget is a taviranyitorol.
üdv neki sem álj pisztolyfúróval mert nem tudod az alubol kifúrni vannak sokkal jobb módszerek ha gondolod súgok párat üdv Gyuri
Mi a szakmád? Mert én villamosipari technikus vagyok, és nekem is van ilyenem,nem működik egy része. Valószínűleg hibás. Indítani lehet vele az indexeket villantja oszt ennyi.
Keresek 1977-79 Suzuki gs 750 bontott alkatrészeket.
e-mail: meldadam@freemail.hu
Jó Estét!Olyan kérdésem lenne ,hogy adott egy cagiva supercity 50 motor.A hátsó kerekemről leesett a lánckerék,valamelyik csavar beletört valamelyiket elhagytam.Ha nem sikerülne az eredeti furatokat megmenteni ha felfúrnám 6ról 8asra az mennyire biztonságos?Nem vékonyítanám el a furat falát?
Sziasztok!

Vettem egy eredeti (kínai ) riasztók, és nem igazodom ki a kapcs.rajznak csúfolt szaron, amivel megdobtak! Az indexet és a tápot megkapta, az önindítót beazonosítottam (kék), de ezzel is lesz meló, mert pozitív tápot ad, nem testel. Viszont a maradék 3 vezeték nekem kínai, hogy mit akar: szürke, narancs, és a rózsaszín. (A szürke gondolom a képen a jelöletlen).
Ha meg tudja valaki fejteni, segítsen!
Köszönöm!