Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem visszaváltani kellett volna, hanem azonnal behúzni a kuplungot és egy kis gázzal átpörgetni finoman. Ilyenkor ugyanis a beáramló friss hideg keveréktől kap egy kis hűtést, meg olajat és ez általában elég is ahhoz, hogy a motor fellélegezzen egy kicsit. Attól hogy nem ragadt meg, még károsodhatott a cucc. Ilyenkor szokott finom meghúzásnyom lenni a dugó oldalán. Rosszabb esetben beragadnak a gyűrűk és elmegy az erő a pi.......a.... Javasolt a benzinhez is 2T olajat keverni, az olajpumpától függetlenül.
Sziasztok!
Segítsetek légyszi! :)
Kawasaki Ninja zx-6r műszerfal szerviz.
A műszerfal bal oldalán található km-állítót hogyan lehet sérülésmentesen kiszerelni?
Előre is köszi: Pepe
Elképzelhető, hogy csak megszorult és nem megragadt. Azért tünhetett erőtlennek. Óvatosságból keverj olajat a benzinbe, és így talán nem ismétlődik mégegyszer. Utána húzd le az olajozó csövét járó motornál és nézd meg, hogy jön-e az olaj. Ha nem nyomja, folytasd a keverést.
Lekaptam a kipufogót, nem igazán látszik semmi ilyesmi.
Pár minimális karc ami fogalmam sincs mitől, de ha megragadt volna durvább lenne. Ezek szerint vagy túlmelegedett vagy szar karbibeállítás.

Túlméretes a dugú, talán G-s 1mm el nagyobb mint a gyári, Wössner dugó van benne.
Hajaj B+!
Nézesd meg!
Túlméretes lehet a dugattyú vagy aluminium kanálból készült!
Nem arra gondolok amikor beáll, azaz se le se föl.
Amikor csak megragad, meghúzza a henger falát pl. mert kevés az olaj.
Jelenleg ezen 'parázok' mert most lett generál a blokkon, és olajpumpában nem bízok még, igaz hogy légtelenítettem meg minden de valahogy most zavar.
Azért keletkezett ez a kérdés, mert 80 körül ledadogott, aztán visszaváltottam, jólett. Egy kis idő után elment az ereje. Megálltam, meglestem, addig hűlt, és utána megint jóvolt. Lehet csak túlmelegedett.
Észre fogod venni!
Sziasztok!
Azt szeretném megtudni hogyha megszorul a dugattyú azt lehet érezni? Nagyot ránt? Csörög?
Szerencsére eddig még (szerintem) nem történt meg, vagy csak nem tudok róla?
Ez lehetséges?
Alacsony hőértékű gyertya miatt lehetne öngyulladás, de akkor nem lenne kormos. Amennyiben kevered a benzint, azt kellene beállítani egy 40-es szintre. Illetve még annyi, hogy nagyobb levegő mennyiséghez több benzin is kell. Az elméleti és ideális benzin-levegő keverési arány 1:16-hoz. Ezt nyilván nem tudjuk mérni. De a gyertyakép illetve a motor viselkedése utalhat az ideálishoz közeli állapot beállításában.
1 kuplung kiemelő hézag ..... túl nagy bowdenesnél a K karon 3 mm
2 beverődőt agy .... látod
3 ferde lamela üveglapra téve max 0.08 hézagolo mehet allá
4 ha olajos a kup .,, munkahenger vissza dolgozik
5 rugó törés

6 ami szokot .... lenni a belsö lamela tányér rugó ..elgyengült ...ha van !
Szia

Eléggé olyan tünet mint amikor összeragadnak a lamellák,aztán persze ahogy mész vele,felmelegszik az olaj,csúsztatod utána már jó.Megnézném dekni nélkül mit mutat,aztán egy olajcsere lehet elég is esetleg szétszedni és megtakarítani előtte a lamellákat.
Ez az öngyulladás lehetséges kis hőértékű gyertya miatt?Esetleg túl sok levegő miatt? azzal mit tudok kezdeni? szűkítsem le valahogy?
Igen ez lehet,de már annyi mindent próbáltam és még is kormos a gyertya... falsot szerintem nem szív,új a szimering is olyankor általában alapjáraton is pörögnie kellene de ha megállok akkor szépen jár,ezt az öngyulladást kellene valahogy orvosolni...
A szivató jól működik,külön kapcsolóval van bekötve Ilyen a karbi,különolajzó ki van kötve én keverem.Sajna nincs ráírva semmi a gyári fúvókára de elvileg 70es próbáltam 66 és 56-ossal is de mindegyiknél a gyertyakép dús keveréket mutat elég kormos,az 56-ossal a tű középen már kezd barna szine lenni.Annyit próbáltam már hogy nem tudom mit lehetne még,egyébként amikor öngyulladás van akkor sem forró a hengerfej vagy a henger,de tudom hogy ez így nem normális állapot és nem tesz jót neki.Megnézem a szivatót hátha az szivat és nem zár el teljesen azért kap ilyen sokat.... nagyobb fúvókának nemhiszem hogy lenne értelme mivel a gyárihoz képest így most több a levegő és a benzin is még több benzin fölös lenne.
Hali!
Érdeklődni szeretnék, hogy ki találkozott már az alábbi problémával:
2001-es évjáratú 600-as Honda Hornet. Ha a kecske hosszabb ideig áll akkor, az indítást követő sebességbe rakás hatására ugrik egyet és lefullad.
Másként: Az el nem indított motort berakom sebességbe, majd behúzott kuplunggal megtolom előre-hátra de nem tudom tolni, mert megakad. Egy két ilyen alkalom után már nem akad és minden frankón működik! A kuplung menet közben nem csúszik. A gép olasz, nem tudom mennyi lehet a valós kilométer, de 40.000 felett van az biztos. Olyan érzésem van mintha a váltóban valami összeragadna, de a finom erőltetés hatására elengedne és onnantól minden működik frankón papírforma szerint. Üzemi hőfokon már nincsen ilyen probléma. A hosszabb állást úgy értem, hogy egy egész nap vagy több. Valakinek Ötlete?
A "dízel üzem" öngyulladástól van. Elképzelhető hogy a koksz ami lerakodott az izzik, és még szikra gyújtás előtt meggyújtja a keveréket, ezért megy gyújtás nélkül is. Igen káros a mechanikai elemeire nézve. Ezért csörömpöl...
Az hogy megragad egy fordulaton, és nem ejti el gázelvételre, az első körben fals levegőtől is lehet. Valahol tömítetlen pl. a szívócsonk...
Ezt hívják öngyulladásnak (detonációs égés). Ez tipikus tünete a szegény keveréknek. A szívatót ki kell venni és rákapcsolni egy akkura. A tű mozgásából lehet megállapítani, hogy működik-e. Egy idő után ki kell tolódnia a tűnek, áram nélkül vissza kell húzódnia. Mivel nem rá való a karbi a gyári beállítás nem sokat ér, kísérletezni kell. Kezdésnek nagyobb főfúvóka, síber középre majd próba. Yamaháknál nem ritkák a 80-90-es főfúvókák delorto karbiknál. Illetve a gyertya kormolódás az olaj miatt is lehet. Jó-e az olajszivattyú, vagy te kevered, és milyen olajat használsz?
Sziasztok

Van egy kis 50-es yamaha(2t) robogóm,alkatrész híjján egy jog automata szivatós karbi lett rárakva.56-os fúvóka van benne jelenleg ez a legkissebb,de még ezzel is elég kormos a gyertya pedig nem hiszem hogy sokat kapna de egész jól megy.Ha megyek vele egy bizonyos fordulat felett legyen mondjuk 3000 körül ha elengedem a gázt a motor megy ugyanúgy tovább,csak akkor esik vissza alapjáratra a fordulat ha fékkel megállok.Másik probléma pedig az hogy megy szépen aztán gondol egyet elkezd "kattogó" hangja lenni,ilyenkor hiába veszem le gyújtásról vagy húzom le a pipát megy gyújtás nélkül,nah ez mitől lehet? Annyit tudni kell róla hogy a gyárihoz képest nagyobb átmérőjű a mostani karbi,próbálom már egy pár napja hozzáhangolni de nem igazán akar sikerülni,túl nagy lehet az alapjárati fúvóka? vagy az automata szivató nem zár rendesen? ezt hogyan tudom ellenőrizni?Ha van bármi tippetek mit csináljak,és mitől van ez a dízel üzemmód azt megköszönném.
Lassan csak összeáll. Jó éjt!
Igazad van belátom.Ha minden igaz szereztem thermot és ha lesz időm kicserélem és akkor rendben lesz a hőfok is.Most is elindul a mutató de nem megy üzemmelegbe csak alul kalimpál.Ez betudható annak hogy nyitva van kicsit és folyanatosan kering a viz.
Köszönök mindent!
Jó éjszakát!
Üdv.
Üzemi fordulaton nem igazán befolyásol semmit a csavar állása. Ott már nyitva van a síber, így az alapjárati rendszer működése nem számottevő (max. fél fordulatig segít).
a gyertyaképem is jó vöröses barnás vagy őzbarna szinű csak nagyon vadul tekergettem eddig a csavart elég lesz negyed fordulatokat tekerni asszem.nagyon nem akarom szegényiteni a keveréket merrt még megsinyli a moci.
A kétütem egész más, sőt ha megnézed, a négyütemű motorkerékpárok se 750-800-as alapjáraton mennek. Ott se ritka az 1200-as fordulat. És akkor még nem beszéltünk a Forma-1-es vagy GP. motorok 7-8000-es alapjáratáról.
Ahogy olvasom a leirtakat lehet hogy nem is kell állitani rajta.Itt 1800rpm-et irnak és fülre kb jó csak én a kocsimhoz viszonyitottam és azon 950-980 melegen és négyütemű.A kétütem amúgy sem egyenletes lehet kell is neki ekkora.
Köszönöm az irást.Egyébként minden stimmel még gyári a bele a karbinak a szivató is vissza megy kb 1-2 perc járás után.
akkor én tévedtem.
köszönöm mégegyszer!
Üdv.
Ja, és még annyi, hogy mindig üzem meleg motornál próbáld állítani. Akár úgy is, hogy csavarhúzó a zsebbe és irány. Ha úgy működik jól kinyithatod jobban is mint másfél fordulat, csak fontos, hogy mindig kicsit állíts.