Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem emlékszem, hogy olvastam volna, de az alkatrész topicban gyorsabban találsz hozzá alkatrészt.
Első hsz-ben írtam, hogy Aprilia Rs50 am6, a képeket láttam, használom a keresés mezőt , azért köszi srácok, majd érdeklődöm máshol is
Azért jó volt bütykülni néhanap ha nem kellett túlzásba vinni
Azért az első uton még jól szivatóra rakott a kis genyó
Most működik rendesen csak még melóba nemtom mennyire akar bevinni.Féluton leáll meggyújtom tuti.
egyébként igaz nem egy GSXR de pofás kis gép nekem is bejön.
Nem tudod ki mondta a múltkor hogy van némi szarja Runnerhez?
A tipus pontos ismerete nélkül én se merek semmit se tanácsolni. Meg kellene próbálni google barátunkat, talán ott találsz használható infót.
Itt a fórumon az 1377 oldalon találsz képet az enyémről is meg amit eryk küldött arról is ott nézdd meg hátha segit.Az enyémen van két csik egymás mellett és azokat kellett beállitani alapra.Jobbat nem tudok tanácsolni sorry.
koszi szepen KIsse sikerult visszafogni az etvagyat, a tut leengedtem egeszen es a benzinszintet is kicsit visszavettem, most meg jobban is megy , legkozelebbi levetelkor ellenorzom a fuvoka meretet, ha irja rajta.
Koszi a tanacsokat megeggyszer
Helló! Hát elkészült a nagy mű. A gépezet forog, az alkotó pihen. Egész csinos kis gép. Mostmár biztos nem lesz vele gond (remélem), csak használni kell. Sok-sok balaeset-és műszaki hiba mentes kilométert.
Figyelj!
Én ennyire azért nem vágom kérdezz meg mást is mert nem akarlak rosszul informálni.Az enyémen egyértelmű a jel könnyű volt beállitani.De megkeresem a linket amit eryk küldött és ott az ábrán látható a beállitás.Feltéve ha meglelem...................
EZ lehet az? Tudom, hogy sz@r a kép minősége, pedig makróval toltam, de ott van egy beütött pont
Megnéztem, és találtam egy pontot, gyors lefotóztam, bár a kép nem épp jó minőségű. Csatolom
ja és suzuki gs500 ról érdeklődtem 2005 ös. Bocsi,ez nem az a fórum,itt nem egyértelmű...
Sziasztok! Kis segítségre lenne szükségem.. nem áll messze tőlem a szerelés de inkább rákérdezek ,mert nem akarok elállítani semmit..Nos befogtam a vasat a téli pihi után,és kicsit alacsonynak tartom az alapjáratot,volt hogy le is állt a lámpánál.egyébként szépen muzsikál,szóval szerintem csak kicsit állítanom kéne az alapjáraton....nos ebben kellene némi segítség.. hol-hogy? esetleg képel illusztrálva... Előre is köszi a segítséget!
eryk04 től kaptam a linket ott az ábrán látni a jelet.
Keresd meg biztos segit jó arc de van itt még sok segitőkész ember nekem is ők segitettek.
Visszaolvastam a te problémádhoz, viszont az én pumpámon nincs jelölés, vagy legalábbis nem láttam rajta, demost megnézem tüzetesebben
Kell hogy legyen a pumpán egy jelölés mely szerint hogyan kell állnia alaphelyzetben.Nekem is itt mondták el.Oda kell állitani alapra aztán megfesziteni annyira a bowdent hogy ne legyen holtjáték vagy nagyon minimális.
Sziasztok. Van egy kis problémám. A motoromon (Aprilia Rs50) az előző tulaj kikötötte a különolajzást, de úgy, hogy még a tartályt is levette, ezt beszereztem. Kérdésem az lenne, hogy az olajpumpát hogy állítsam be? Alapjáraton húzza-e a bovden vagy sem? Válaszotokat előre is köszi. Széles utat
Sziasztok motorosok!
Na elkészültem ezzel a fostalicskával .Sajnos milyen volt mikor megvettem azt nem tudom mutatni mert nem csináltam képet de a viccpumpa cserére biztos emlékeztek.Szombaton kimentem vele 300m után jól beszopatott durrant egy nagyot előtte fulladt aztán leállt és tolhattam hazáig. Nem tudtam mi lehet a kinja hazaértem karbi le kipuccant visszarak kipróbál.Viz nem melegszik csak ippen (nem zár be a thermo) és megyeget hála.Na nem lép mint a Malaguti de nem is akarok versenyezni.
Van még rajta hiányosság (jobbos tükör,oldaltámasz)pl de ez már csak apróság csak momentán kicsit elfogyott az anyagi.
Köszönöm mindenkinek a segitséget aki hozzá szólt vagy tanácsot adott vagy figyelmeztetett!Sokat segitettetek köszönöm mégegyszer!További sok sikert és széles utat mindenkinek balesetmentesen!
165-ös, a másik kettő 55-ös és 48-as. Ezekre azt írták, hogy standard méretűek.
az enyemen pwk 36 os van annal mekkora a fofuvoka vajon?
Nemhasznaltam verseny tempoban, es nem is mentem max 60km, amugy hidegen nem indit szivato nelkul, igaz h azzal 1 rugas es rofog, utana 1 perc es lehet visszanyomni a szivatot.
Hellosztok! Igazából nem tudom hogy hova irjak de szerintem ide illik legjobban a téma. Lenne egy olyan problémám, hogy vettem egy yamaha xt125x-et szépen is ment mindent átnézettem szerelővel is 100-at (ha nagyon erőltettem 115-öt amit 2-szer ha megcsináltam ) simán ment. Nos télen szerelőmet kikérdezgetve szépen letisztitva minden pöpec rajta elteszem. Most elővettem pár hete és lasabb hamarabb túl pörög 80-ért küszköd ! Valaki valamit tud mondani hogy mi lehet ?
Annyit sikerült találni, hogy a Keihin PWK 28; 35; 38 torok átmérőnél a főfúvókák mérete a következő: 135,160,172. Nézd meg milyen tipusú a tied és hasonlítsd össze ezekkel az értékekkel. Nagyon nagy eltérés véleményem szerint nem szerencsés. Sokkal nagyobb teljesítmény helyett inkább a fogyasztás emelkedik meg.
Szia, nem tudom milyen körülmények közt használod, mennyire adod neki, de azért szerintem egy 300 as 2 ütemű versenyenduro ha 100km en terepen ,azért kihasználva a teljesítményt 12 litert megszik az végül is oké. Egyébként hidegen indul szivató nélkül?
itt nem ter ki a karbi beallitasokra, legalabbis en nem talaltam . de koszonom ezt is, meg jol fog jonni
Én találtam itt egy manualt hozzá, nézd meg talán lesz benne használható infó.