Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az egész más helyzet. Akkor tényleg jó lenne megtudni mekkora fúvóka való bele gyárilag.
A motort most vettem par napja, nemhinnem h a hideginditto lenne a ludas mert az rendesen mukodik.
Ha eddig nem volt baj a fogyasztással, akkor a fúvóka nem valószínű hogy okozná ezt a problémát. Hidegindító rendszer nincs esetleg megragadva?
koszi a teippeket, nemtudom gyarilag mekkora fuvoka jar bele ha esetleg valaki tudja megkerem irja meg (exc 300, 2001)
Alapvetően a főfuvóka mérete határozza meg a fogyasztást! A karbi csészéjében szokott lenni jel, meddig kell legyen. Én félig-szintre szoktam állítani .
szetszedtem a karbit, nincs fellazulva a fuvoka, a tu sem volt felhuzva, most leengedtem amennyire lehetett. Nemlehet h a poharban a szint tul nagy vagy valami hasonlo? meddig kell legyen benzinnel a pohar mikor leveszem?
Mikor eloszor levettem szinte tele volt
Ez sok mindentől függhet, de ez rengeteg! Fellazult főfuvóka pl.
Az 1,6-os Alfa Rómeó evett ennyit ha hajtottam.
Szia !
Köszönöm a választ !
Szevasztok. Olyan problemaval fordulok hozzatok hogy: exc 300 (2T) igen csak sokat fogyaszt, delutani motorozason 12l szinte, crm 250 ugyanitt 5-6l, mi lehet a gond? karbi beallitas gondolom de aonbelul?
Üdv.ha szelephézagot akarsz állitani vedd ki a szelepfedél jobb oldalán a gumidugot,ott látod a nutolást amit teis irtál,és ezt állitsd ugy be ,hogy a nutolás párhuzamos legyen a szelepfedél sikjával.szivoszelep hézag0.08mmkipu:0.012mm.
írtam elektromos levelet tasi o gyűrű kellene még egy szett
hát sokat hortam be Ferozában van rokon ....
nehéz ki fogni jó olasz motort , 12 honapból 12 mennek és kapják az ivet
a másik meg az hogy kis hazánk úgy le van maradva ...............

hogy a pénzünk egyelő a 0 -val az olasz klaszikusok drágák a robogok szará vannak hajtva és vissza tererve még talán tört sport motorba van fantázia ............ a jó meg drágább mint ithon
Telefonom nem jatssza la a sportmotoros videokat. Megnezem este. Nem keves a km.
Hello.

Hozol is be verdákat?
ehhez mit szólsz ... ? szaki barátom

248000 km ...... 160 000 gyűrűztem szelep ,10db csapi , olaj pumpi stb ...birja az öreg szar SUZUKI ....mi ?

ha közel vagy hozám ... gyere rendelek már ...... most is olaszból hozott motorokat gyogyitok

http://www.sportmotor.hu/motor...

http://www.sportmotor.hu/motor
...
Köszöntem a segítséget
helo van egy aprila rx 125-öm segitsetek légyszi!hogy rakjam vissza a kuplung felöli deknit hogy a gojo ott maradjon?
Köszi a választ.
lehet kapni utángyártott teleszkópszárszimmeringet párban vagy a yamahánál gyárit vázszám után (én a gyárit venném) kell hozzá teleszkópszárolaj megfelelő viszkozitású, szervízkönybe le van írva mennyi cm3 olaj kell bele száranként szépen szét kell szedni a teleszkópot kicsepegtetni kitörölgetni kifújkálni előfordulhat hogy kell egy spéci szerszám amivel belül kontrát kell tartani jóminőségű imbuszkulcskészlet, satu, kompresszor szimmeringhez , perselyhez beütőszerszám mérőhenger az olajhoz ilyesmi ja és mind a kettőt kicserélni ha már csinálja az ember
Sziasztok!
Yamaha xt 125x-emen azt vettem ma észre, hogy a bal első teleszkópból szivárog az olaj. A rugóútra keni fel az olajat. Ez gondolom azt jelenti, hogy valamelyik szimmering eldurrant. Mi a teendő ilyenkor? Ha tudok beszerezni egy felújító készletet otthon is meglehet csinálni a felújítást vagy csak szervizben? Mi a menete, milyen szerszámok kellenek hozzá? Párban kell végezni a felújítást?
Előre is köszi!
Üdv! Széles utat!
Tul magas uszoszint vagy atenged a tuszelep.
Sziasztok! Az a problémám, hogy a kartelbe túl sok benzin kerül. Amikor a csapot elzárom, utána még egyből indul újra, de ha 1/4 órát várok és utána indítanám sokáig kell indítózni, majd ha beindult a kipuffon keresztül jó adag benzin távozik. A karbi most volt felújítva, új az úszó és a tűszelep. Mi lehet a probléma? A segítséget köszi mindenkinek.
Hello mindenki!
Azt szeretném kérdezni mi van akkor ha a 125-ös cr olyant csinál h valamikor kipörög valamikor dadog és valamikor lefullad , de viszont egyből indul meg minden , és üresben ki pörög! SEGÍTSETEK!
Dugattyút fölső holtpontra, a vezérműtengelyt meg jelölésre, és kész is!