Alapvetően a főfuvóka mérete határozza meg a fogyasztást! A karbi csészéjében szokott lenni jel, meddig kell legyen. Én félig-szintre szoktam állítani .
szetszedtem a karbit, nincs fellazulva a fuvoka, a tu sem volt felhuzva, most leengedtem amennyire lehetett. Nemlehet h a poharban a szint tul nagy vagy valami hasonlo? meddig kell legyen benzinnel a pohar mikor leveszem?
Mikor eloszor levettem szinte tele volt
Szevasztok. Olyan problemaval fordulok hozzatok hogy: exc 300 (2T) igen csak sokat fogyaszt, delutani motorozason 12l szinte, crm 250 ugyanitt 5-6l, mi lehet a gond? karbi beallitas gondolom de aonbelul?
Üdv.ha szelephézagot akarsz állitani vedd ki a szelepfedél jobb oldalán a gumidugot,ott látod a nutolást amit teis irtál,és ezt állitsd ugy be ,hogy a nutolás párhuzamos legyen a szelepfedél sikjával.szivoszelep hézag0.08mmkipu:0.012mm.
hát sokat hortam be Ferozában van rokon ....
nehéz ki fogni jó olasz motort , 12 honapból 12 mennek és kapják az ivet
a másik meg az hogy kis hazánk úgy le van maradva ...............
hogy a pénzünk egyelő a 0 -val az olasz klaszikusok drágák a robogok szará vannak hajtva és vissza tererve még talán tört sport motorba van fantázia ............ a jó meg drágább mint ithon
lehet kapni utángyártott teleszkópszárszimmeringet párban vagy a yamahánál gyárit vázszám után (én a gyárit venném) kell hozzá teleszkópszárolaj megfelelő viszkozitású, szervízkönybe le van írva mennyi cm3 olaj kell bele száranként szépen szét kell szedni a teleszkópot kicsepegtetni kitörölgetni kifújkálni előfordulhat hogy kell egy spéci szerszám amivel belül kontrát kell tartani jóminőségű imbuszkulcskészlet, satu, kompresszor szimmeringhez , perselyhez beütőszerszám mérőhenger az olajhoz ilyesmi ja és mind a kettőt kicserélni ha már csinálja az ember
Sziasztok!
Yamaha xt 125x-emen azt vettem ma észre, hogy a bal első teleszkópból szivárog az olaj. A rugóútra keni fel az olajat. Ez gondolom azt jelenti, hogy valamelyik szimmering eldurrant. Mi a teendő ilyenkor? Ha tudok beszerezni egy felújító készletet otthon is meglehet csinálni a felújítást vagy csak szervizben? Mi a menete, milyen szerszámok kellenek hozzá? Párban kell végezni a felújítást?
Előre is köszi!
Üdv! Széles utat!
Sziasztok! Az a problémám, hogy a kartelbe túl sok benzin kerül. Amikor a csapot elzárom, utána még egyből indul újra, de ha 1/4 órát várok és utána indítanám sokáig kell indítózni, majd ha beindult a kipuffon keresztül jó adag benzin távozik. A karbi most volt felújítva, új az úszó és a tűszelep. Mi lehet a probléma? A segítséget köszi mindenkinek.
Hello mindenki!
Azt szeretném kérdezni mi van akkor ha a 125-ös cr olyant csinál h valamikor kipörög valamikor dadog és valamikor lefullad , de viszont egyből indul meg minden , és üresben ki pörög! SEGÍTSETEK!
Mikor eloszor levettem szinte tele volt
Az 1,6-os Alfa Rómeó evett ennyit ha hajtottam.
Köszönöm a választ !
nehéz ki fogni jó olasz motort , 12 honapból 12 mennek és kapják az ivet
a másik meg az hogy kis hazánk úgy le van maradva ...............
hogy a pénzünk egyelő a 0 -val az olasz klaszikusok drágák a robogok szará vannak hajtva és vissza tererve még talán tört sport motorba van fantázia ............ a jó meg drágább mint ithon
Hozol is be verdákat?
248000 km ...... 160 000 gyűrűztem szelep ,10db csapi , olaj pumpi stb ...birja az öreg szar SUZUKI ....mi ?
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor
...
Yamaha xt 125x-emen azt vettem ma észre, hogy a bal első teleszkópból szivárog az olaj. A rugóútra keni fel az olajat. Ez gondolom azt jelenti, hogy valamelyik szimmering eldurrant. Mi a teendő ilyenkor? Ha tudok beszerezni egy felújító készletet otthon is meglehet csinálni a felújítást vagy csak szervizben? Mi a menete, milyen szerszámok kellenek hozzá? Párban kell végezni a felújítást?
Előre is köszi!
Üdv! Széles utat!
Azt szeretném kérdezni mi van akkor ha a 125-ös cr olyant csinál h valamikor kipörög valamikor dadog és valamikor lefullad , de viszont egyből indul meg minden , és üresben ki pörög! SEGÍTSETEK!