hello :)
tegnap sikerült eljutnom odáig, hogy beraktam a szabályzót. bekötöttem mindent úgy ahogy mondtál. de indításnál csak az indítórelé kerepel más nem történik. szerencsére nem füstöl semmi :). akksi jó, a relét tavaly cseréltem tehát elivleg annak is jónak kéne lennie. a biztosítéka jó meg az összes többi is a motorba. a vezetékek jók azt megmértem, el kéne, hogy menjen az áram az indítómotorig. a testkábelt is megnéztem ott se találtam semmi problémát. mi lehet a baj? van valami ötleted?
vagy valaki másnak esetleg?
fordulatszámmérő indítózásra kicsit kimozdul de más nem történik.
lehet, hogy megint a relé ment tönkre? lehet azt valahogy vizsgálni?
12 éves a motorom, évente legalább 3-4x kiszedem a kerekét
sosem cseréltem anyát
ha olyan az anya hogy van benne 2 kis fém baszás a végében akkor az örök élet
eddig ami nem 20+éves gép volt mind ilyen típusú anyás volt
Sziasztok !
Köszönöm mindenkinek aki válaszolt de sajnos egy válaszból sem derült ki,hogy az anyának mekkora a mérete. 18 vagy 20 mmm-es.
Köszönöm még egyszer.
Üdv.
Nekem sem volt kulcsom a suzukim-hoz anno.Levettem a gyújtás kapcsolót elvittem egy kulcsmásolóshoz és simán csinált hozzá nem is volt veszélyes összeg.
Hááá vidd el Lákátóóóshoz gecco, majd megoldja! De ha beleversz egy csavarhúzót és kitöröd a zárat, akkor úgy is jó. Aztán vehetsz bele új zárszettet, és ahhoz lesz pótkulcs is!
Amúgy rendkívül gyakori jelenség, hogy a biztosítatlan tengelyanyával szerelt motorok kerekei kiesnek.:)
(gyakorlatilag iylen volt az összes szocialista gyártmány, d én mg oylat nem hallottam, hogy "kiesett az MZ-pannonia, Jaffa, cimcony satöbbi kereke")
Valószínű mégha valahol előis írnák a cserét még egy szervízbe se cserélnék ki mindenhol,én is visszatenném és nyomatékra lehúznám és anyi Ha más egybék sérülés vagy valami nem indokolja a cserét és nemvolt előtte sokszor agyontépve persze csak akkor
Szeva, az ábrán nem olyan mintha egy vállas biztosítóanya lenne?Amúgy az önzáró anyák műanyag betéttel, két rugós
füllel, vagy vállal kerülnek forgalomba ha jól tudom.Ez
utóbbinál a vállat alkalmas szerszámmal
a tengelyen lévő horonyba szokták ütni.Ezek előnye amúgy
hagyományos anyákkal szemben, hogy a rezgések
hatására sem lazulnak meg elvileg.... A műanyagbetétes
önzáró anya többször is felhasználható én úgy tudom
cserére akkor szorul, amikor a műanyag betét
elforgást megakadályozó hatása megszűnik (az
anya szabadon forog a csavarmeneten). A rögzítő
fülekkel ellátott anya addig használható,
amíg a fülek épek. A vállas anyát minden szétszereléskor
selejtezni kellene, összeszereléskor pedig
újat kellene beépíteni.
De majd kijavítanak ha nem így van....
Sziasztok !
Szeretném megkérdezni,hogy a k5bandit 650 hátsótengely anyájának mekkora a mérete?Ugyan is a napokban volt kivéve a hátsó kerék és elfelejtettem megmérni az anya méretét.Úgy tudom,hogy az önzárós anya (az enyém ilyen) csak egyszer használatos.Ezért kéne a mérete.
Próbáltam már utána nézni pár helyen service manulban is meg is találtam csak sajnos a mérete az nincs feltüntetve.Ezért kérem a segítségeteket ebben.A mellékelt képen a 12-es számmal van jelölve ..A válaszokat előre köszönöm !
Üdv.
hello
ha leszeded a burkolatot akkor megtalálod a zárat a kormányzárral együtt. lecsavarozod és bontóban veszel egy másikat amit felteszel vagy a zárat elviszed lakatoshoz és ő tud hozzá kulcsot csinálni. de nem hiszem, hogy egy fórumon bárki elmondaná, hogyan lehet kvázi ellopni egy robogót. (legalább is remélem)
Szaiasztok! Kérdés : ha beindítom a motort, és jár, közben beledurrog a kipuba, olyan mintha csak 3 höngör menne, de közbe be akar indulni a 4. is( ilyenkor durrog, de nem túl hangos) Namármost okozhatok ezzel kárt a motorban, ha így jár, és a szerelőig kibírná, még beviszem a városba?
egy yamaha fzr 600-as motorrol van szo
Sziasztok,
a Suzuki robogóm kulcsát nem találom, pótkulcs meg nincs. Lehet kapni valahol álkulcsot, vagy instant zárnyitó készletet, vagy marad a lakatos ?:))
Véleményem szerint nem ciki kérdezni. Amihez Te értesz, ahhoz valószínű az itt tanácsokat osztó emberek hozzá se tudnának szagolni. Ha valami nem tiszta kérdezni kell és valaki jó eséllyel válaszol majd esetleg különböző ötletek lehetőségek hangoznak el. Most már legalább tudom, hogyha töri a cipő lábam kitől kell tanácsot kérni!
sziasztok! aki Pályamotorozik!tudnátok nekem segíteni h miből és milyen módon lehet fejidomtartó konzolt készíteni? valami megvalósítható ötletet szivesen fogadnék mert jelenleg nincs 1 újra(utángyártotra)pénzem de viszont a pályaidom már megvan csak így használhatatlan
A meglátásod helyénvaló.Jó nagy fostalicska.De inkább csak elhanyagolták és leadták.De most meg lesz csinálva rendesen.szeretem is csinálni.meghát örülök a két kezem munkájának lévén hogy cipő és aljarészkészitőként végeztem anno de vhogy a műszaki dolgok jobban vonzottak.Na ezért van nekem oly sok kérdésem.Tudom ciki de jó pap is holtig tanul.
tegnap sikerült eljutnom odáig, hogy beraktam a szabályzót. bekötöttem mindent úgy ahogy mondtál. de indításnál csak az indítórelé kerepel más nem történik. szerencsére nem füstöl semmi :). akksi jó, a relét tavaly cseréltem tehát elivleg annak is jónak kéne lennie. a biztosítéka jó meg az összes többi is a motorba. a vezetékek jók azt megmértem, el kéne, hogy menjen az áram az indítómotorig. a testkábelt is megnéztem ott se találtam semmi problémát. mi lehet a baj? van valami ötleted?
vagy valaki másnak esetleg?
fordulatszámmérő indítózásra kicsit kimozdul de más nem történik.
lehet, hogy megint a relé ment tönkre? lehet azt valahogy vizsgálni?
sosem cseréltem anyát
ha olyan az anya hogy van benne 2 kis fém baszás a végében akkor az örök élet
eddig ami nem 20+éves gép volt mind ilyen típusú anyás volt
Köszönöm mindenkinek aki válaszolt de sajnos egy válaszból sem derült ki,hogy az anyának mekkora a mérete. 18 vagy 20 mmm-es.
Köszönöm még egyszer.
Üdv.
(gyakorlatilag iylen volt az összes szocialista gyártmány, d én mg oylat nem hallottam, hogy "kiesett az MZ-pannonia, Jaffa, cimcony satöbbi kereke")
füllel, vagy vállal kerülnek forgalomba ha jól tudom.Ez
utóbbinál a vállat alkalmas szerszámmal
a tengelyen lévő horonyba szokták ütni.Ezek előnye amúgy
hagyományos anyákkal szemben, hogy a rezgések
hatására sem lazulnak meg elvileg.... A műanyagbetétes
önzáró anya többször is felhasználható én úgy tudom
cserére akkor szorul, amikor a műanyag betét
elforgást megakadályozó hatása megszűnik (az
anya szabadon forog a csavarmeneten). A rögzítő
fülekkel ellátott anya addig használható,
amíg a fülek épek. A vállas anyát minden szétszereléskor
selejtezni kellene, összeszereléskor pedig
újat kellene beépíteni.
De majd kijavítanak ha nem így van....
Szeretném megkérdezni,hogy a k5bandit 650 hátsótengely anyájának mekkora a mérete?Ugyan is a napokban volt kivéve a hátsó kerék és elfelejtettem megmérni az anya méretét.Úgy tudom,hogy az önzárós anya (az enyém ilyen) csak egyszer használatos.Ezért kéne a mérete.
Próbáltam már utána nézni pár helyen service manulban is meg is találtam csak sajnos a mérete az nincs feltüntetve.Ezért kérem a segítségeteket ebben.A mellékelt képen a 12-es számmal van jelölve ..A válaszokat előre köszönöm !
Üdv.
ha leszeded a burkolatot akkor megtalálod a zárat a kormányzárral együtt. lecsavarozod és bontóban veszel egy másikat amit felteszel vagy a zárat elviszed lakatoshoz és ő tud hozzá kulcsot csinálni. de nem hiszem, hogy egy fórumon bárki elmondaná, hogyan lehet kvázi ellopni egy robogót. (legalább is remélem)
egy yamaha fzr 600-as motorrol van szo
a Suzuki robogóm kulcsát nem találom, pótkulcs meg nincs. Lehet kapni valahol álkulcsot, vagy instant zárnyitó készletet, vagy marad a lakatos ?:))