Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hővé alakitja?Hát az fasza mindjárt fog mutatni a műszerem ha oda vezetem a hőt jovanna csak hülyültem.
Lecsó írta korábban, hogy még ha rossz is az aksi inkább legyen benne, mert a szabályzó a felesleges áramot így csak hővé tudja alakítani és az hosszútávon nem biztos hogy jót tesz neki.
Valaki irta a múltkor hogy van pár "szarja"runnerhez sajna nemtom ki volt.Esetleg jobbos balos gyári tükre nem akad vhol vmi hátsó polcon ?
Értem.
Akkor én lehet nem voltam jelen sorry.
Gondoltam hogy nem helyes.Ha rossz az akksi akkor is inkább maradjon benne attól baja nem lesz.
Köszi.
Bármi lehet!
Korábban már többször volt róla szó, hogy akku nélkül nem szerencsés használni a motort, mert a fesszabályzónak nem tesz jót.
A gyújtáselektronika maga, az még jó lehet nem? Nem kuka, igaz?
Egy vezetékes csak.Ráteszem a testre és egyből ugrik a mutató tehát akkor csak a hőmérséklet nem számottevő azért nem jelez.
Jut eszembe ha akksi nélkül használnám a mocit vagy csak járna alapon lehet a generátornak vmi baja minta kocsiknál (diódasor)behalhat?
valszeg ........... trafó ,vagy tekercs az csinál ilyet egy 2000 ft multi -mérővel simán ki lehet mérni .
mentem........... egésznap szopatott egy majestry
Most kicsit azért megnyugodtam. Remélem, hogy valóban csak ennyi lesz a baj, vagy valami zárlat, amit nem olyan nagy összegből orvosolni lehet... Köszi az ötletet!
A gyújtáselektronikám akkor most így kuka, vagy még reménykedhetek, hogy valahol zárlat van, és működőképes lesz?
A héten megnézem a gyújtótrafót, viszont a lendkerékhez nem tudok nyúlni, mert nincs lehúzóm.
Egy alkalommal én is jártam így egy veterán motorral mint Te. Tudom, hogy ez egész más rendszer, de a hiba hasonló volt. Egy lendkerék gyújtású blokkba szerelt gyújtó tekercsű motor egy-két másodpercre elindult, majd megállt. Volt hogy napokig semmi életjelet nem adott, majd újra egy-egy pöffenés. Akkor a gyújtótekercs volt rossz, ki lett cserélve és azóta is működik.
ne haragudj már de akkor minek van ez a fórum? te elviszed, én nem tudom mert nem járóképes. ha nem akarsz vagy nem tudsz segíteni semmi gond, van aki megteszi és nem érzi rosszul magát tőle.
písz
Ebben az esetben valószínűleg túlmelegszik valami. Lehet akár a lendkerékben lévő 400V-os tekercs is menetzárlatos. Bár mivel már volt ilyen problémád, én inkább a gyújtótrafó zárlatára gondolnék először. Próbáld meg egy másikkal.
Az olajat végülis "köpheti" a gyújtáskimaradások miatt, de szerintem a kihagyogatásokat észrevetted volna. Tényleg érdemes lenne átnézni a csatlakozásokat is. Esetleg a túl nagy gyertya szikrahézag is vissza tud vágni az elektronikának, meg pl. a szakadozó zavarszűrő ellenállás is a pipában, stb.
okok köszi szépen a segítséget
Értem. Egyébként a jelenség most az, hogy 1 nap állás után elindul, pötyög szépen fél percig, aztán elkezd szakadozni a gyújtás, kb másodperces kihagyásokkal, majd végleg leáll. Ezután szikra már csak akkor van, ha leveszem gyújtásról és visszarakom, rárugok, 1szikra (1et pöffen) és utána sekép sehang.. Persze ha leveszem és visszarakom a gyújtást megint csak 1 pöffenés van.
1 nap múlva megint elindul rövid ideig, majd ugyan ez.
Az elektronikus készülékeknek felettébb káros, ha a tápfeszültség üzem közben szakadozik! Az a panel gyors halálát okozza!
Az akkus fúrógép fordulatszám paneljét egy pillanat alatt tönkre lehet tenni, ha az akkut úgy teszed be, hogy az ujjaddal bekapcsolva tartod közben pl.
Egy Husqvarna SM 125-ről van szó, 2T. Fél éve dobtam ki 30.000-et egy bontott elektronikára, amivel jó is volt, de most megint rossz...
Ez most 2T vagy 4T?
Nem tudom pontosan, milyen jelenséget kellett volna tapasztaljak. Leálláskor néha "csssz"-ent egyet. Plusz az olajat köpte, de ennek ha jólsejtem nem lehet köze a bajhoz.
Nézz utána nem volt e a gyújtó-elektronika tápfeszültség ellátásában kontakt-hiba! Nem szokott durrogni?
Elég szerényen szoktak felmelegedni az 50-es masinák. Ilyen hidegben tényleg sokszor van olyan, hogy meg sem mozdul a mutató. Annyit tudsz tenni, hogy letesteled egy pillanatra a hőmérő kábelét. A mutatónak azonnal ugrania kell. Hacsak nem 2 kivezetéses a hőgomba, mert ott más az eljárás.
Igazából maga a gyújtáselektronika baromi egyszerű dolog, hacsak nem valami agyonelektronikázott injektoros masináról van szó. Viszont tényleg gyantával vannak beöntve, amit max szétverni lehet.
Heló!

Szeretnék egy kis segítséget kérni. A motoromon valószínűleg most kell 2.x gyújtáselektronikát cserélnem. Azt szeretném kérdezni, hogy gyújtáselektronika javításával foglalkozik-e valaki? Úgy tudom, hogy ezek gyantába vannak öntve, így nehéz a javításuk, vagy egyáltalán nem lehetséges.
.. de azért ha tudnátok segíteni, annak örülnék, mert egy bontott gyújtáselektronika is 30 pénz.. Ami azért nemkevés